Data publikacji |
2015-09-01 |
Data zakończenia |
2015-09-16 10:00:00 |
Instytucja |
SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego |
Miejscowość |
Częstochowa |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
- Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Serwery sieciowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
225558 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
450000007, 488213002, 451111001, 452231007, 452630004, 452625506, 453200006, 454100004, 454211005, 453410009, 454310007, 454421008, 454321115, 453100003, 710000008, 480000008, 519000001, 453100000, 325200004, 454000001, 397172003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego
|
Ulica |
ul. Kilińskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Częstochowa
|
Kod Pocztowy |
42-200
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
034 3785233
|
Fax |
034 3785233
|
Regon |
00123278700000
|
E-mail |
sprczwa@poczta.onet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Kompletna oferta składa się z:
1. formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełnionego i podpisanego przez osobę /y/ uprawnioną /e/,
2. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę /y/ uprawnioną /e/,
3. Dokumentów wskazanych w rozdziale VI i VII SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
spr.bip.czestochowa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-200 Częstochowa Tel. faks. (034) 37-85-233
|
Data składania wniosków |
16/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-200 Częstochowa sekretariat III piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, odpowiednio wypełniony Wykaz głównych robót budowlanych oraz dostaw (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie: ostatnich pięciu lat (dla robót budowlanych), trzech lat (dla dostaw) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów, dotyczących robót oraz dostaw obejmujących adaptację pomieszczenia serwerowni oraz dostawą i konfiguracją urządzeń serwerowych wartości łącznej co najmniej 250 000,00 zł brutto i określających czy w/w roboty oraz dostawy zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone
|
Zdolne |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
1. Kierownik Budowy (1 osoba), posiadający:
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy.
2. Kierownik robót instalacyjnych (1 osoba), posiadający:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienia sprzętu informatycznego
(minimum 1 osoba) posiadająca:
- udział w minimum 1 inwestycji polegającej na konfiguracji i uruchomieniu sprzętu informatycznego (co najmniej: serwer, oraz stacje komputerowe) na stanowisku wdrożeniowca.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, odpowiednio wypełniony Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy.
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą Umową, - zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
4) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego.
5) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do
sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu /części/ przedmiotu umowy.
6) nadzór nad wykonawstwem - zmiany w składzie osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego i Wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji,
7) zmiana podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych, za pisemną zgodą Zamawiającego,
8) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, możliwa jest zmiana treści umowy w tym zakresie,
9) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych
|