Dostawa mebli do Nadleśnictwa Zwoleń

Data publikacji 2015-09-02
Data zakończenia 2015-09-10 12:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń
Miejscowość Zwoleń
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226452 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391100006, 391131008, 391300002, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego [Nadleśnictwo Zwoleń, Miodne Leśniczówka 107/1], fabrycznie nowych, nieużywanych i wyspecyfikowanych mebli, tj.:
- mebli gabinetowych (do gabinetu Nadleśniczego, Z-cy Nadleśniczego oraz Głównej Księgowej);
- mebli biurowych;
- mebli pracowniczych;
- paneli recepcyjnych, przystawek i zabudowy meblowej;
- regałów metalowych oraz
-recepcji do sekretariatu;
wraz z ich rozładunkiem, wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie (budynek bez windy, piętrowy) oraz montażem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem parametrów mebli oraz ich rodzaju i ilości, zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ (dokumentacja projektowa).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń
Ulica Miodne Leśniczówka 107/1
Nr domu 107/1
Miejscowość Zwoleń
Kod Pocztowy 26-700
Województwo mazowieckie
Tel 048 6762021
Fax 048 6762021
Internet http://www.zwolen.radom.lasy.gov.pl
Regon 67008073800000
E-mail nadlesnictwo.zwolen@radom.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń
Rodzaj zam inny PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego i o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie:sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.]. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Nadleśnictwo Zwoleń [Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń]; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego BGŻ o/ Radom 60 2030 0045 1110 0000 0017 5080 z dopiskiem: - Wadium do przetargu pn. Dostawa mebli do Nadleśnictwa Zwoleń- Znak sprawy: S.270.5.2015 6. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z ust. 3 pkt b-e tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 7. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Warunki zatrzymania wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Żądanie ponownego wniesienia wadium - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwie (2) dostawy mebli, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. meble gabinetowe, meble biurowe, meble do recepcji, meble tapicerowane [w tym krzesła i fotele]), a wartość każdej z ww. dostaw wynosiła co najmniej 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) i załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający, w celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, ogłaszany w sposób przewidziany w § 8 uchwały Zarządu NBP nr 51/2002 z dnia 23 września 2002 r., w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r., Nr 14, poz. 39 ze zm.).
Potencjał Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w treści niniejszej umowy. 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany umowy. 4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek dotyczący proponowanych zmian umowy. Wniosek powinien zawierać co najmniej: 1) dokładny opis proponowanych przez Wykonawcę zmian; 2) uzasadnienie dla dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, w tym korzyści dokonania zmian dla Zamawiającego; 3) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia wykonania umowy. 4) Zamawiający przedstawi Wykonawcy pisemną odpowiedź odnośnie proponowanej zmiany w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wniosku. 5) Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych, czy zmiana osób reprezentujących Strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 oferowany okres gwarancji na dostarczone meble
Kryt 2p 5
Kryt 3 termin gwarancji
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zwolen/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Zwoleń Miodne Leśniczówka 107/1 26-700 Zwoleń
Data składania wniosków 10/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Nadleśnictwo Zwoleń Miodne Leśniczówka 107/1 26-700 Zwoleń - skretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)