Dostawa środków czystości dla DPS Ruda Różaniecka

Data publikacji 2015-09-02
Data zakończenia 2015-09-14 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ruda Różaniecka
Województwo podkarpackie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226770 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398310006, 398312101, 398312503, 398312400, 398316002, 398320003, 398313009, 398330000, 395142000, 196400004, 392243001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i obejmuje następujący asortyment: środki czyszczące, preparaty piorące, detergenty do zmywarek, roztwory myjące, preparaty czyszczące, środki do czyszczenia toalet, produkty do zmywania naczyń, środki do czyszczenia podłóg, produkty zapobiegające osiadaniu kurzu, ścierki, miotły, szczotki, torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ilościowych, jakościowych, zawarty jest w formularzu cenowym, załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.Ilości, podane w opisie przedmiotu zamówienia, zostały określone na podstawie ubiegłorocznych potrzeb i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmienionej ilości poszczególnych artykułów (±10%). Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie.
3.Zamawiający przedstawił parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania jakościowe, funkcjonalne, użytkowe i estetyczne. W niektórych pozycjach Zamawiający podał konkretne typy artykułów, jakie chciałby otrzymać, jednak Wykonawca może zaoferować ceny albo tych wskazanych w tabeli artykułów albo równoważnych jakościowo, czyli nie gorszych od zaproponowanych przez Zamawiającego. Badanie produktu zostanie przeprowadzone poprzez porównanie cech fizykochemicznych oraz skuteczności działania (mycia, czyszczenia, prania, zapachu). Zaoferowanie artykułów o parametrach niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty.
4.W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do równoważności oferowanych artykułów, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), pod rygorem odrzucenia oferty.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy bezpłatnie wraz z ofertą:
a)próbki wszystkich artykułów (w minimalnych opakowaniach fabrycznych), oferowanych jako równoważne (do artykułów, których nazwa została określona), oznaczone numerem pozycji zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca sporządza podwójną listę załączonych próbek. Jedną dołączy do oferty jako jej załącznik a drugą listę należy dostarczyć wraz z próbkami.
b)odpowiednio karty produktu albo karty charakterystyki albo inne dokumenty zawierające informacje indywidualizujące wszystkie zaoferowane artykuły równoważne, a w szczególności określające ich właściwości fizyczne i chemiczne,
c)próbki zostaną zwrócone na wniosek Wykonawcy po zakończeniu postępowania. Opakowania zwracanych wzorów mogą być naruszone, częściowo uszkodzone lub zużyte.
6.Okres przydatności do użycia dostarczanych środków czystościowych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Ruda Różaniecka 53
Nr domu 53
Miejscowość Ruda Różaniecka
Kod Pocztowy 37-613
Województwo podkarpackie
Tel 016 6319615
Fax 016 6248661
Internet www.dps.rudarozaniecka.elubaczow.pl
Regon 18019602900000
E-mail ruda_rozaniecka@dps.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty o treści zgodnej z określonym we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.Formularz cenowy o treści zgodnej z określonym we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2; 3.Pełnomocnictwo w przypadku określonym w Dziale IX pkt 8 SIWZ; 4.Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Dziale IX pkt 9 SIWZ; 5.Próbki wszystkich artykułów (w minimalnych opakowaniach fabrycznych), oferowanych jako równoważne (do artykułów, których nazwa została określona), oznaczone numerem pozycji zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia; 6.Odpowiednio karty produktu albo karty charakterystyki albo inne dokumenty zawierające informacje indywidualizujące wszystkie zaoferowane artykuły równoważne, a w szczególności określające ich parametry techniczne.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) Wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy. b) Wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych. c)wynagrodzenie Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian. 3. Zmiany umowy wskazane w ust. 1 pkt a), b), ust. 2, nastąpią w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 4.Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dps.rudarozaniecka.elubaczow.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej 37 - 613 Ruda Różaniecka 53 p.306
Data składania wniosków 14/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej 37-613 Ruda Różaniecka 53 p.303
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)