AZP/261/D/31/TIN/SWI/A10/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę zamrażarek niskotemperaturowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 części: część 1 Zamrażarka niskotemperaturowa część 2 Zamrażarka niskotemperaturowa

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-28 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41113 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397111206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarek niskotemperaturowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 następujące części:
część 1 Zamrażarka niskotemperaturowa - 2 szt.
część 2 Zamrażarka niskotemperaturowa - 2 szt.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia - stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załączniki Nr 2 do SIWZ dla części 1 i 2 zamówienia oraz Załączniki Nr 3 - Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego dla części 1 i 2 zamówienia.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarek niskotemperaturowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 następujące części:
część 1 Zamrażarka niskotemperaturowa - 2 szt.
2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dla części 1 zamówienia - stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis
i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załączniki Nr 2 do SIWZ dla części 1 zamówienia oraz Załączniki Nr 3 - Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego dla części 1 zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarek niskotemperaturowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 następujące części:
część 2 Zamrażarka niskotemperaturowa - 2 szt.
2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dla części 2 zamówienia - stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis
i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załączniki Nr 2 do SIWZ dla części 2 zamówienia oraz Załączniki Nr 3 - Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego dla części 2 zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-089
Województwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umb.edu.pl
Regon 00028860400000
E-mail zampubl@umwb.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) prospekty i/lub foldery oferowanego sprzętu. Funkcje urządzenia i/lub parametry techniczne zawarte w załączonych prospektach i/lub folderach, nie muszą potwierdzać wszystkich funkcji i/lub parametrów technicznych wymaganych w tabeli Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). Nie powinno być jednak sprzeczności pomiędzy funkcjami i/lub parametrami technicznymi zawartymi w tabeli Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) a funkcjami i/lub parametrami technicznymi zawartymi w załączonych prospektach i/lub folderach. Wskazane jest jednoznaczne i czytelne oznaczenie w prospektach i/lub folderach, zaoferowanych funkcji i/lub parametrów technicznych w celu ich właściwej identyfikacji przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia niniejszych dokumentów w języku polskim lub angielskim. 2) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3) w przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty, tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia). 4) deklaracja zgodności/certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ).
Inne dokumenty 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)wypełnioną przez Wykonawcę tabelę Opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 3)wypełnioną przez Wykonawcę tabelę - Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - Załącznik Nr 3 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 5)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 6 do SIWZ), 6)wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: e) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, f) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, g) zmiana jest korzystna dla Kupującego, h) istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.umb.edu.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych (lewe skrzydło Pałacu Branickich, pok. 231, I piętro) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Data składania wniosków 28/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Kancelaria UMB ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia: część 1 - do 200 dni od dnia zawarcia umowy, pod warunkiem poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o możliwości dostarczenia urządzeń z co najmniej 4- tygodniowym wyprzedzeniem, część 2 - do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Miejsce dostawy i realizacji zamówienia wg części zamówienia: - część 1 - Zakład Patomorfologii Lekarskiej Collegium Pathologicum, ul. Waszyngtona 13, 15-269 Białystok (wejście główne od Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego), - część 2 - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn - 1 szt. zamrażarki oraz Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Katedra Kliniki Onkologii ul. Szamarzewskiego 82/84, 60-569 Poznań - 1 sz. zamrażarki. 3. Zamówienie (część 1) finansowane jest z projektu pn.: Stworzenie referencyjnego modelu Diagnostyki Personalizowanej Guzów Nowotworowych w oparciu o analizę heterogenności guza z wykorzystaniem biomarkerów genomowych, transkryptomu i metabolomu oraz badań obrazowych PET/MRI jako narzędzia do wdrażania i monitorowania terapii zindywidualizowanej. 4. Zamawiający realizuje zamówienie (część 2) na mocy porozumienia o wspólnym prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pomiędzy Stronami porozumienia: Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku, Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Olsztynie oraz Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, zaangażowanymi w realizację projektu pn. Stworzenie referencyjnego modelu Diagnostyki Personalizowanej Guzów Nowotworowych w oparciu o analizę heterogenności guza z wykorzystaniem biomarkerów genomowych, transkryptomu i metabolomu oraz badań obrazowych PET/MRI jako narzędzia do wdrażania i monitorowania terapii zindywidualizowanej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)