Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników
PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. Ubrania muszą posiadać wywieszki z zaznaczonymi parametrami (rozmiar, skład, sposób prania oraz nazwiskiem pracownika dla którego jest przeznaczone, nadruk na metce ). Wykonawca przedstawi wymagane atesty, certyfikaty i gwarancje w chwili przystąpienia do przetargu. Odzież musi być przystosowana do prania w pralkach automatycznych do 60ºC (ubranie drelichowe do 85ºC), a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia. Materiały, z których będą wykonane ubrania muszą być odpowiedniej jakości, zapewniającej długi okres użytkowania, nie mogą tracić koloru podczas prania, odkształcać się ani rozciągać. Kurczliwość ubrań max. do 2 %. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby.Na ubraniach, we wskazanych w opisie miejscach musi znajdować się poniższy nadruk firmowy (LOGO), kolor i wysokość liter będzie określona po wyborze oferenta. Nadruk wykonany techniką nadruku (farba - sitodruk), musi być trwały i odporny na zatarcie podczas użytkowania oraz prania i czyszczenia.
Na ubraniach pomarańczowych lub żółtych logo koloru czarnego, na ubraniach niebieskich oraz zielonych logo koloru białego o średnicy 22 centymetrów. Pasy odblaskowe na ubraniach naszyte ze srebrnej taśmy odblaskowej o szerokości 5 cm zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie ubrania muszą być dostępne w pełnej rozmiarówce, w kolorach firmowych niebieskim, pomarańczowym i zielonym. W przypadku, gdy Zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów i kolorystyki odzieży, Zamawiający wymaga, aby proponowana odzież, była dostępna w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u Producenta.Warunki dostawy Zamówienia będą składane sukcesywnie, z odpowiednim wyprzedzeniem, wg przesłanych tabel rozmiarów.
Termin realizacji zamówienia- 14 dni.W uzasadnionych przypadkach (np. przyjęcie nowego pracownika, zniszczenie odzieży) realizacja zamówienia nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin na podstawie zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego.
Zamawiający ma prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany Dostawa do siedziby Zamawiającego -Koszalin, ul. Komunalna 5 Magazyn Główny na koszt Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany będzie do
Dostarczenia certyfikatu na znak bezpieczeństwa CE na cały asortyment określony w każdym z zadań. Dostarczenia atestu dotyczącego własności antyelektrostatycznych. Dostarczenia Atestu Centralnego Instytutu Ochrony Pracy. Udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na odzież roboczą. Wymagany termin gwarancji nie uchybia przepisom o rękojmi z tytułu wad technicznych i prawnych. Termin i miejsce realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn główny Przedsiębiorstwa Gospodarki
Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie przy ul. Komunalnej 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanych ubrań , a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość ubrań roboczych i środków ochrony indywidualnej oraz obuwia w ilości zmniejszonej.
Zamawiający przewiduje realizację dostawy na poziomie nie niższym niż 60% przedmiotu zamówienia. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Komunalna 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Koszalin
|
Kod Pocztowy |
75-724
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 3484444
|
Fax |
94 3484434
|
Internet |
www.pgkkoszalin.pl
|
Regon |
33025398400000
|
E-mail |
Janusz.Kowalik@pgkkoszalin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach opisanych poniżej, a mianowicie: udzielenie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do wysokości 20 % zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający ustala wadium w wysokości: 2000, 00 zł
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A nr 79150010961214700000490000 Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy.
3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o. o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą.
8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o. w Koszalinie a kserokopię dołączyć do oferty.
UWAGA!:
Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego - gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowaniem 1 usługi polegającej na : jedno zamówienie na dostawę odzieży roboczej/ochronnej o wartości min.
60 tysięcy zł; oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie
Wykaz wykonanych dostaw:
a) jedno zamówienie polegające na dostawie odzieży roboczej/ochronnej
o wartości min. 60 tys. zł-wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa została
wykonana należycie.
5.2.3) Dowody potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie
UWAGA!
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
Poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5.2.2.) SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 5.2.3.
Zamawiający zastrzega sobie, aby poświadczenia były wystawione bezpośrednio na Wykonawcę lub na Podwykonawcę.
I. (jeżeli dotyczy)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia podpisane przez te podmioty.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
II. (jeżeli dotyczy)
W przypadku, gdy Wykonawca, oświadczając, że spełnia warunki, o których mowa
w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - Zamawiający żąda przedstawienia przez
Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt.5.4.1 oraz 5.4.2. podpisanego przez
te podmioty (Wykonawca nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty).
III. (jeżeli dotyczy)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (pkt 5 lit.c SIWZ), polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji dotyczącej zdolności finansowych
lub ekonomicznych tych podmiotów i poświadczonych,
w przypadku kserokopii, za zgodność z oryginałem przez te podmioty (Wykonawca
nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty).
UWAGA!
1. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. * TREŚĆ ZOBOWIĄZANIA PODMIOTU TRZECIEGO:
( wzór zobowiązania Rozdział V Formularz nr 5)
powinna określać:
- kto jest podmiotem przyjmującym zasoby i jaki charakter stosunku będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- czego konkretnie dotyczy zobowiązanie,
- w jaki sposób będzie wykorzystany zasób tego podmiotu, w tym jakiego okresu dotyczy.
A w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
Ponadto zobowiązanie musi zawierać oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
certyfikat na znak bezpieczeństwa CE na cały asortyment,
atest dotyczący własności antyelektrostatycznych odzieży.
atest Centralnego Instytutu Ochrony Pracy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w trybie art. 144, ust. 1, ustawy Pzp w stosunku do treści oferty Wykonawcy:
Dopuszcza się:
a). zmianę wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulega odpowiedniej zmianie;
b) zmiany wynikające ze zmiany obwiązujących przepisów prawa, jeżeli mają wpływ na realizację przedmioty zamówienia.
2. Zmiana i uzupełnienie niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
jakość
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pgkkoszalin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5
|
Data składania wniosków |
25/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:45
|
Miejsce |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 budynek A Sekretariat Przedsiębiorstwa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|