Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 6 / 2016

Data publikacji 2016-04-17
Data zakończenia 2016-04-29 11:20:00
Instytucja Brzeskie Centrum Medyczne
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Okulary ochronne,
  • Akcesoria ochronne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94500 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181420006, 181430003, 331400003, 331410000, 331416202, 331990001, 395121005, 395182008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/5 do SIWZ.

Opis

pakiet nr 1 - Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, prześcieradeł i podkładów papierowych - wg załącznika nr 2/1 do SIWZpakiet nr 2 - Dostawa jednorazowych fartuchów chirurgicznych, masek, czepków i ubrań chirurgicznych - wg załącznika nr 2/2 do SIWZpakiet nr 3 - Dostawa jednorazowych obłożeń chirurgicznych - wg załącznika nr 2/3 do SIWZpakiet nr 4 - Dostawa jednorazowych obłożeń ginekologiczno-położniczych - wg załącznika nr 2/4 do SIWZpakiet nr 5 - Dostawa zestawów operacyjnych - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Brzeskie Centrum Medyczne
Ulica ul. Mossora 1
Nr domu 1
Miejscowość Brzeg
Kod Pocztowy 49-301
Województwo opolskie
Tel 077 4446521
Fax 077 4446522
Internet http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Regon 00031343700000
E-mail zozbrzeg@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Wiedza Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Potencjał Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Zdolne Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Sytuacja Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Pakiety nr 1 - 4, wszystkie pozycje: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów minimalnych (np. karty techniczne wyrobu lub karty techniczne materiału bazowego, z którego został wykonany oferowany wyrób) z zaznaczonymi parametrami, określonymi dla poszczególnych pozycji. Pakiety nr 3, 4: wszystkie pozycje: ulotka informacyjna lub katalog oferowanego produktu.
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/5 do SIWZ). Zamawiający prosi o dostarczenie formularza/-y cenowego/-ych w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD lub nośniku pendrive). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Ustawy): Wykaz możliwych zmian: 1. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku: a) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; b) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego przez Wykonawcę). Wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian uwzględniających zmiany ww. czynników cenotwórczych i okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadamiania Zamawiającego, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 2. Okoliczności, w wyniku których może dojść do zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie Wykonawcy: - sukcesja uniwersalna (obejmująca np. dziedziczenie lub nabycie spadku na skutek umowy - art. 1053 i 1055 § 1 Kodeksu Cywilnego); - przekształcenia spółek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spółek handlowych; - łączenie osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spółdzielczego); - kumulatywne przystąpienie do długu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, z którą związane były zobowiązania dotychczasowego właściciela, wynikające z umowy o realizację zamówienia publicznego). 3. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 4. Dopuszcza się zmiany w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. 5. Strona wnosząca o zmiany, inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 1 oraz ust. 3 powyżej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas dostawy od złożenia zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres uzyskania siwz Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg lub w formie elektronicznej: zam_publiczne@interia.pl
Data składania wniosków 29/04/2016
Godzina składania wniosków 11:20
Miejsce Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)