Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawę artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. z podziałem na 10 części. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załącznikach 4.0-4.9 do SIWZ. Miejscem realizacji dostaw jest:Szkoła Podstawowa nr 1- ul. Szkolna 11,66-530 Drezdenko, Zespół Szkół im. H. Sienkiewicza- ul. Portowa 1,660-530 Drezdenko, Gimnazjum nr 1- Pl. Wolności 8, 66-530 Drezdenko, Publiczne Przedszkole- ul. Kopernika ,66-530 Drezdenko.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rożnych produktów spożywczych tj. makarony, sól, cuk miód itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.0 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów mleczarskich tj: mleko,kefiry, jogurt itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jajek do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów olej tj: olej, masło itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa WARZYW I OWOCÓW do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.4 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb t puszki rybne, ryby mrożoni świeże, paluszki itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa tj: bułki, chleb, itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.6 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów skrobiowych tj: mąki, kasze, ryz itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.7 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierz zwierzęcych tj: mięso, wędliny itp do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.8 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa napoji do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku. Wielkości i zakres jest podany szczegółowo w załączniku 4.9 do SIWZ |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty
|
Ulica |
ul. Ogrodowa
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Drezdenko
|
Kod Pocztowy |
66530
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
0-95 7638102
|
Fax |
0-95 7620850
|
Email |
mgzo@oswiata.drezdenko.pl
|
Adres strony url |
www.oswiata.drezdenko.pl
|
Regon |
21030662400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
Tak
|
Zamawiajacy powierzyl |
Jednostki Oświatowe z Gminy Drezdenko tj. Gimnazjum, Szkoła Podstawowa nr 1, Zespół Szkół im. H. Sienkiewicza oraz Publiczne Przedszkole, powierzyły Miejsko – Gminnemu Zespołowi Oświaty w Drezdenku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest: Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.oswiata.drezdenko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą poczty
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejko-Gminny Zespół Oswiaty , ul. Ogrodowa 1, 66-530 Drezdeko
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
875494.30
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Pełnomocnik Zamawiającego nie precyzuje warunków
Za spełnienie powyższego warunku Pełnomocnik Zamawiającego uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Pełnomocnik Zamawiającego nie precyzuje warunków
Za spełnienie powyższego warunku Pełnomocnik Zamawiającego uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 d SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Pełnomocnik Zamawiającego nie precyzuje warunków
Za spełnienie powyższego warunku Pełnomocnik Zamawiającego uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Minimalna liczba wykonawcow |
2
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Pełnomocnik Zamawiającego dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie ze wzorem umowy, na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP (Dz.U. z 2015r. poz. 2164- tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
1. zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy nastąpi zmiana urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana podatku VAT,
2. zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmianie ulegną szacunkowe ilości podane w załącznikach 4.0-4.9 . Takie zmiany mogą nastąpić w przypadku zmniejszenia wydawanych obiadów itp.
3. zmiana terminu realizacji może nastąpić wyłącznie na wniosek Zamawiającego
4. Zmiany o których mowa w ppkt 1,2 i 3 zostaną wprowadzone aneksem do umowy
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|