Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
|
Ulica |
Rynek Główny
|
Nr domu |
35
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31011
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 422 32 64
|
Fax |
012 422 32 64
|
Email |
przetargi@mhk.pl
|
Adres strony url |
www.mhk.pl
|
Regon |
27778200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
Tak
|
Zamawiajacy powierzyl |
Agnieszka Gębiś prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agnieszka Gębiś Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Krakowie.
Adres: ul. J. Bojki 14/79, 30 – 611 Kraków
telefon: (012) 333 74 34, faks: (012) 333 74 35, e-mail: gebis@kancelaria-gebis.pl
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mhk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mhk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga przesłania ofert w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków
|
Numer referencyjny |
ZP-271-46/16
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Przedmiot zamówienia zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w Rozdziale 3 siwz, tj. zapewnienie wsparcia dla istniejącego w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa Systemu Digitalizacji 2D o całkowitej wartości tego zamówienia 123.000,00 zł brutto.
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowe terminy określają załączniki: nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia oraz nr 4 - Wzór umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej:
zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje:
- minimum 3 (trzy) zamówienia (przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę) o wartości każdego z zamówień min. 40 000 PLN brutto, których przedmiotem były/są usługi, gdzie każde z zamówień w swoim zakresie obejmowało / obejmuje:
opiekę serwisową nad systemem / systemami informatycznymi lub wsparcie techniczne oprogramowania, przez które Zamawiający rozumie minimum jeden z poniżej wymienionych zakresów usługi:
aktualizację systemu informatycznego,
modyfikację systemu informatycznego
konfigurację systemu informatycznego
usuwanie awarii / usterek/ błędów zaistniałych w systemie informatycznym
- do którego / których dostęp on-line ma nieograniczony krąg użytkowników
oraz
- z których jedno z zamówień trwało / trwa nieprzerwanie przez okres 12 (dwunastu) miesięcy,
UWAGA:
W przypadku usług „w trakcie realizacji” warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował usługi o wartości min.: 40 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z trzech zamówień)
oraz
świadczył usługi przez nieprzerwany 12 miesięczny okres przed dniem wyznaczonym jako dzień składania ofert.
W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
i. dysponuje lub będzie dysponował:
min. 3 osobami zdolnymi do wykonania umowy, pełniącymi następujące funkcje tj.:
a) Koordynator ds. systemów informatycznych / serwisu, spełniający następujące wymagania: tj. posiada min. 2 (dwu) letnie doświadczenie w utrzymywaniu / serwisowaniu / świadczeniu technicznego wsparcia dla systemów informatycznych oraz przynajmniej roczne doświadczenie w kierowaniu/ organizowaniu/ koordynowaniu pracami zespołów utrzymaniowych/ świadczących usługi serwisu/ technicznego wsparcia;
b) Administrator WebSphere Portal (w tym Application Server) spełniającym następujące wymagania:
posiada min. 3 (trzy) letnie doświadczenie w administracji Websphere Application Server i WebSphere Portal,
posiada certyfikat IBM Certified System Administrator - WebSphere Application Server, Network Deployment V 6.1 lub równoważny;
c) Administrator FileNet spełniający następujące wymagania:
posiada min. 3 (trzy) letnie doświadczenie w w zakresie administracji aplikacją FileNet,
posiada certyfikat IBM Certified Specialist - FileNet Content Manager V 5.1 i IBM FileNet Business Process Manager V5.1 lub równoważny;
d) Administrator DB2 spełniający następujące wymagania:
posiada min. 3 (trzy) letnie doświadczenie w zakresie administracji serwerem bazodanowym DB2,
posiada certyfikat IBM Certified Database Administrator DB2 9 for Linux, UNIX and Windows lub równoważny;
e) Administrator Omnifind spełniający następujące wymagania:
posiada min. 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie administracji aplikacją Omnifind,
posiada certyfikat IBM Certified Specialist - Content Analytics and Search V2.2 lub równoważny;
f) Administrator RedHat spełniający następujące wymagania:
posiada min. 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie administracji systemem operacyjnym RedHat,
posiada certyfikat Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) lub równoważny;
g) Administrator VMWare spełniający następujące wymagania:
posiada min. 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie administracji hypervisora Vmware,
posiada certyfikat VMware Certified Professional 5 – Data Center Virtualization (VCP5-DCV) lub równoważny;
h) Administrator Tivoli Storage Manager spełniający następujące wymagania:
posiada min. 3 (trzy) letnie doświadczenie w zakresie administracji serwerem kopii zapasowych TSM,
posiada certyfikat IBM Certified Administrator - Tivoli Storage Manager V7.1.1 lub równoważny;
i) Programista portletów i skryptów spełniający następujące wymagania:
posiada min. 2 (dwu) letnie doświadczenie w programowaniu w technologiach JSR 168 lub JSR 286 (portlety w ramach WebSphere Portal) oraz językach Python i JAVA (skrypty i aplikacje Linux).
j) Programista w technologii Unity (Interaktywna Mapa Krakowa) spełniający następujące wymagania:
posiada min. 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie programowanie z użyciem technologii Unity.
k) Programista w technologii Web’owych HTML5, PHP, CSS 3.0, JavaScript.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi wykazać się min. 3 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia zapewniając jednocześnie aby te min. trzy osoby wykazały się łącznie w/w wymaganiami.
Zamawiający dopuszcza możliwość legitymowania się certyfikatami wersji wyższej.
Przez certyfikaty równoważne, o których mowa powyżej Zamawiający rozumie, certyfikat który jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako:
a) analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli której dotyczy certyfikat;
b) analogiczny stopień poziomu kompetencji;
c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu;
d) potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 ppkt 3 – 5 siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale 5 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 powyżej.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta winna zawierać dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 siwz;
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w treści umowy w zakresie określonym w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do siwz.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
30
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia składa się z:.
Załącznika nr 1 do opz – Wykaz zainstalowanego oprogramowania w systemie Digitalizacji 2D
Załącznika nr 2 do opz – Umowa o poufności (wzór)
Załącznika nr 3 do opz – Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (wzór)
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 10% ceny całkowitej, podanej w ofercie.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien okazać opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od OC w zakresie jak w zadaniu pierwszym przez cały okres obowiązywania umowy.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|