Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (każdy artykuł może być zamówiony w różnym nakładzie) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku, w ilościach i wymaganiach określonych w „Szczegółowym Formularzu Cenowym”, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje zadania od 1 do 8.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Ołówek z przetworzonego papieru 250 szt., Ołówek z
kolorową gumką 250 szt., Brelok 250 szt., Miarka 100 szt., Długopis 250 szt., Kubek 50 szt., Filiżanka 30 szt., Ołówki z grawerem loga Instytutu Biologii 800 szt., Brelok 100 szt., Ołówek 250 szt., Kredki dziecięce 100 zestawów, Kubek 50 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Torba bawełniana 200 szt., Kubek 100 szt., Koszulka 90 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Krawaty 100 szt., Szaliki 150 szt., Smycze 3000 szt.,
Długopisy metalowe 2000 szt., Reklamówki typu Market 2000 szt., Znaczki typu button 20 - 25 mm 1000 szt., Balony z nadrukiem 500 szt., Słodycze reklamowe 100 szt., Drażetki miętowe rozsypne 25 kg, Chusteczki reklamowe z mikro fibry 500 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Torba Ekobag 100 szt., Długopisy 500 szt., Kubek z nadrukiem 100 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Ołówki reklamowe 1000 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Ołówki 500 szt., Długopisy 500 szt., Linijki 500 szt.
Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Długopisy z grawerem 100 szt., Papier ozdobny A4 2 opakowania (2x50 sztuk), Pendrive 50 szt., Długopis 350 szt., Torba z nadrukiem 50 szt., Zakreślacz 50 szt., Teczka kopertowa 50 szt., Teczka kopertowa A4 50 szt., Papier biały 40 ryz, Papier kolorowy 3 ryzy, Kubek 50 szt., Torba płócienna 50 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych: Długopis 5 500 szt., Długopis papierowy typu PINKO 2 000 szt., Torby płócienne 500 szt., Brelok odblaskowy 2 000 szt., Balony reklamowe 1 000 szt., Kubek typu FRESH 450 szt., Kubek termiczny (biały) 200 szt., Filiżanka typu Kick SET Royal White 150 szt. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeń) na zamawianych artykułach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet w Białymstoku
|
Ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15097
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
857 457 117
|
Fax |
085 745 70 73
|
Email |
ac-dzp@uwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uwb.edu.pl
|
Regon |
5056220700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uwb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uwb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
8
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria ogólna, piętro X, pokój 1008, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok
|
Numer referencyjny |
Dzp-391/14/D/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie dostawy artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, każda o wartości nie mniejszej niż: w zadaniu 3: 25 000,00 zł brutto, w zadaniu 8: 35 000,00 zł brutto a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa
i wykaże spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów czy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości dostaw w walutach innych niż PLN Zamawiający przeliczy wartość brutto tych dostaw według średniego kursu NBP z dnia wykonania dostawy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, wykazu (załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania oceny ofert w oparciu o kryterium „jakość wykonania” Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) w zadaniu 1: •miarkę - poz. 4 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); •brelok - poz. 9 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); b) w zadaniu 2: • torbę bawełnianą - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); c)w zadaniu 3: • krawat - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); • chusteczkę reklamową z mikro fibry - poz. 10 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); d) w zadaniu 4: • kubek z nadrukiem - poz. 3 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); e)w zadaniu 5: •ołówek drewniany - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); f) w zadaniu 6: • ołówek drewniany - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); g) w zadaniu 7: •długopis z grawerem - poz. 1 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); • zakreślacz - poz. 6 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); h) w zadaniu 8: • torbę płócienną - poz. 3 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); • kubek typu Fresh - poz. 6 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); • kubek termiczny (biały) - poz. 10 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz); • filiżankę typu Kock SET Royal White - poz. 11 Szczegółowego formularza cenowego (jeden egzemplarz).
Zamawiający oceni jakość wykonania artykułów załączonych przez Wykonawcę w oparciu o poszczególne podkryteria określone w pkt. 13 SIWZ.
UWAGA: 1) Wszystkie dostarczone próbki powinny być zgodne z opisem parametrów, zawartym w Szczegółowym formularzu cenowym. 2) Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek, posiadających nadruk innej treści niż wskazana w SIWZ, umiejscowiony w innym miejscu niż wskazano w SIWZ, jednakże naniesiony tą samą techniką i na tym samym materiale, które będą zastosowane przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3) Dostarczone wraz z ofertą próbki artykułów powinny zostać zabezpieczone w sposób, uniemożliwiający
ich obejrzenie do terminu otwarcia ofert (np. zaklejone folią lub papierem).
4) Próbki artykułów powinny zostać oznakowane według numeru zadania, którego dotyczą (jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie).
5) Za brak dołączenia do oferty którejkolwiek z wymaganych próbek Wykonawca otrzyma 0 pkt. w podkryterium, określonym dla niezałączonej próbki.
6) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 2 i 8, Zamawiający dopuszcza złożenie 1 próbki torby. 7) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 5 i 6, Zamawiający dopuszcza złożenie 1 próbki ołówka. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI BĄDŹ BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ: W celu wykazania braku podstawy do wykluczeniu z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnione (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 3 do SIWZ), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji zmiany miejsca dostaw artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|