Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
ul. Kołłątaja
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81332
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 7356100, 7356105, 7356108
|
Fax |
587 356 110
|
Email |
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
|
Adres strony url |
http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
|
Regon |
14473300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane przez Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego - Wieloletni Program Zbierania Danych Rybackich na lata 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętych kopertach oznaczonych w sposób zgodny z postanowieniami SIWZ
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy, ul Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia
|
Numer referencyjny |
PN/15/FZP/DM/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferta o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) dokument, np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Parafowany i wypełniony załącznik A do SIWZ wraz z kartami
katalogowymi, dane techniczne producenta lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach:
1) zmiana terminów realizacji dostaw dla poszczególnych zadań w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego. W przypadku wystąpienia jednej z wymienionych okoliczności termin realizacji może ulec przesunięciu o czas trwania zdarzenia,
2) zmiany towaru na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji pod warunkiem nieprzekroczenia łącznej wartości umowy brutto,
3) zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w ramach poszczególnych pozycji, załącznika 2 w dostosowaniu do bieżącego zapotrzebowania pod warunkiem nieprzekroczenia wartości brutto umowy.
4) zmiana cen brutto w stosunku do podanych w załączniku nr 2 (opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy) w okoliczności zmiany wysokości podatku od towarów i usług, pod warunkiem zachowania stawek wynagrodzenia netto,
5) zmiana danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy,
6) zmiana danych Zamawiającego,
7) zmiana osób nadzorujących realizację umowy, o których mowa w § 4 ust. 9.
8) zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, niezależnie od ich wartości,
9) inne zmiany przewidziane w ustawie Pzp.
2. W sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od zaistnienia okoliczności przedłoży wniosek o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|