Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego do realizacji Wieloletniego Programu Zbierania Danych Rybackich w 2017 r. w podziale na 5 zadań.

Data publikacji 2017-04-10
Data zakończenia 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62921 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004, 243100000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego do realizacji Wieloletniego Programu Zbierania Danych Rybackich w 2017 r. w podziale na 5 zadań.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr A do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr B do SIWZ.
Na dostarczone wyroby wykonawca udzieli gwarancji – na warunkach nie gorszych niż gwarancja udzielona przez producenta.
Przedmiot umowy dostarczony będzie jednorazowo do siedziby Zamawiającego w Gdyni.


Opis

Odczynniki chemiczne do oznaczania tlenu zgodnie z załącznikiem A do SIWZ- zadanie nr 1.Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego zgodnie z załącznikiem A do SIWZ - zadanie 2Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego godnie z załącznikiem A do SIWZ- zadanie nr 3Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych do oznaczania wieku zgodnie z załącznikiem A do SIWZ zadanie 4Przedmiotem zamówienia jest dostawa pepsyny i kwasu solnego zgodnie z załącznikiem A do SIWZ - zadanie nr 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Kołłątaja
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81332
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 58 7356100, 7356105, 7356108
Fax 587 356 110
Email zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Adres strony url http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
Regon 14473300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane przez Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego - Wieloletni Program Zbierania Danych Rybackich na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętych kopertach oznaczonych w sposób zgodny z postanowieniami SIWZ
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy, ul Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia
Numer referencyjny PN/15/FZP/DM/2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferta o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) dokument, np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Parafowany i wypełniony załącznik A do SIWZ wraz z kartami katalogowymi, dane techniczne producenta lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów realizacji dostaw dla poszczególnych zadań w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego. W przypadku wystąpienia jednej z wymienionych okoliczności termin realizacji może ulec przesunięciu o czas trwania zdarzenia, 2) zmiany towaru na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji pod warunkiem nieprzekroczenia łącznej wartości umowy brutto, 3) zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w ramach poszczególnych pozycji, załącznika 2 w dostosowaniu do bieżącego zapotrzebowania pod warunkiem nieprzekroczenia wartości brutto umowy. 4) zmiana cen brutto w stosunku do podanych w załączniku nr 2 (opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy) w okoliczności zmiany wysokości podatku od towarów i usług, pod warunkiem zachowania stawek wynagrodzenia netto, 5) zmiana danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, 6) zmiana danych Zamawiającego, 7) zmiana osób nadzorujących realizację umowy, o których mowa w § 4 ust. 9. 8) zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, niezależnie od ich wartości, 9) inne zmiany przewidziane w ustawie Pzp. 2. W sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od zaistnienia okoliczności przedłoży wniosek o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)