Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Ulica |
Pl. Kopernika
|
Nr domu |
11 A
|
Miejscowość |
Opole
|
Kod Pocztowy |
45-040
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
077 5 415977
|
Fax |
775 415 930
|
Email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Regon |
138200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
Numer referencyjny |
D/04/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
1.Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w ciągu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie złożonej przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowa wygasa mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, po upływie terminu obowiązywania umowy lub
w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia mimo nieupłynięcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
2.Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu maksymalnie czterech [ 4 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem faksu lub na wskazany przez Wykonawcę adres poczty e-mail (przy jednoczesnym potwierdzeniu za pośrednictwem faksu lub poczty e-mail).
3.Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
4.Zamawiający zamieści na serwerze drukarni plik „Indeksu” i prześle za pomocą poczty elektronicznej zamówienie na druk.
5.Na pisemnym zamówieniu podane będą każdorazowo szczegółowe dane techniczne druku (objętość, nakład, format, rodzaj oprawy, rodzaj i gramatura kredy na wnętrze oraz okładkę) i termin wykonania zamówienia.
6.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji plik w formacie PDF. W przypadku braku akceptacji pliku w formacie PDF przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poprawionego pliku w formacie PDF (pisemnie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej).
7.Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pliku w formacie PDF.
8.Po akceptacji pliku w formacie PDF, Zamawiający za pośrednictwem poczty elektronicznej uwolni przedmiot zamówienia do druku.
9.Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.2 SIWZ jest terminem maksymalnym. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
10.W przypadku zastrzeżeń w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczących usług wydawniczych i drukarskich, sposobu wykonania druku czy okładki, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić dyspozycje reprezentanta Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie przez Wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Z treści dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać,
iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy – dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: minimum trzy [ 3 ] dostawy tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość minimum trzydziestu pięciu tysięcy [ 35.000,00 ] złotych brutto każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
1.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 ustawy.
3.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
3.1.Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
3.2.Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, tj.: braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy
– zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę:
1.1.Wykazu dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy [ 3 ] miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
4.Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5.Próbki dwóch [ 2 ] czasopism (1 czasopismo uczelniane i 1 publikacja o dowolnym charakterze) wydrukowane drukiem cyfrowym (zgodnie z pkt. 19.7. SIWZ).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego, czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1. SIWZ oraz dokumentów, które określają w szczególności:
1.Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu.
2.Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
3.Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
4.Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu doty¬czących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, któ¬rych wskazane zdolności dotyczą.
5.Ponadto zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona
i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego
o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym
w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
5.1.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 5. SIWZ, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę:
Wypełnionego formularza specyfikacji cenowej (zgodnie z załącznikiem nr 1A’ do SIWZ) wraz z wypełnionymi wszystkimi kolumnami dotyczącymi informacji o cenach jednostkowych złotych brutto przedmiotu zamówienia oraz wartościach złotych brutto za całość przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z Projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ):
§ 2
2.Umowa wygasa mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy określonych w § 4 ust. 2 umowy, po upływie terminu obowiązywania umowy lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy mimo nieupłynięcia terminu określonego w ust. 1 paragrafu.
§ 6
1.Strony umowy, w drodze negocjacji, mogą dokonać (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest zmiany:
1.1.Stawki podatku od towarów i usług;
1.2.Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
1.3.Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
2.Aneks, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.1- 1.3 umowy.
3.W wypadku zmiany, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.1 umowy, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj.: bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia ulegnie odpowiedniej zmianie (tj.: obniżeniu lub podwyższeniu) i zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów.
4.W przypadku zmiany, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.2 umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonywujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej.
5.W przypadku zmiany, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.3 umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonywujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6.W przypadkach, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.2 i 1.3 umowy, przed zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.2 i 1.3 umowy. Aneks, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, powinien być zawarty przez Strony w terminie trzydziestu [ 30 ] dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.2 i 1.3 umowy.
7.W przypadkach, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1.1 – 1.3 umowy, każdej ze Stron przysługuje prawo żądania od drugiej Strony dokonania odpowiedniej zmiany umowy (dalej: Żądanie zmiany). Żądanie zmiany składa się wraz z uzasadnieniem (wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania umowy oraz przedstawiającym wyliczenia w/w zmian) – w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczności.
8.Na pisemne żądanie drugiej Strony złożone nie później niż w terminie czternastu [ 14 ] dni od daty otrzymania przez nią Żądania zmiany, strona składająca Żądanie zmiany winna niezwłocznie udostępnić do wglądu drugiej Stronie, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany umowy. Badanie wskazanych wyżej dokumentów źródłowych nie może trwać dłużej niż siedem [ 7 ] dni od dnia otrzymania księgowych dokumentów źródłowych przez stronę.
9.Zmiany postanowień umowy, o których mowa w § 6 ust. 3-8 umowy, mają zastosowanie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
10.W przypadku nieosiągnięcia porozumienia w wyniku przeprowadzonych negocjacji, o których mowa
w § 6 ust. 1 umowy, uprawnia się strony do rozwiązania umowy z zachowaniem trzy [ 3 ]-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
11.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
i stosownej zmiany postanowień umowy.
12.Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie pisemnego aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
19/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|