Dostawę mebli i wyposażenia w ramach programu rozbudowy Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.

Data publikacji 2017-04-14
Data zakończenia 2017-04-24 10:45:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67329 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Ulica ul. Wielicka
Nr domu 265
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30663
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 126 582 011
Fax 126 581 081
Email usd_zp@inetria.pl
Adres strony url www.szpitalzdrowia.pl
Regon 35137588600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kaków, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych
Numer referencyjny EZP-271-2-39/2017
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu dostaw mebli i wyposażenia o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4a, 4b do SIWZ, Stosowne Pełnomocnictwo.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez zaoferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca załącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości lub inny dokument potwierdzający wdrożenie systemu jakości zgodnego z normą ISO 9001:2008.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy dotyczących: 1) wynagrodzenia, w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; b) zmiany przepisów celnych; c) udokumentowanych zmian cen producenta; d) zmiany średniego kursu euro, powyżej/poniżej 3 % w stosunku do kursu ogłoszonego przez NBP w dniu zawarcia umowy. 2) przedmiotu umowy – w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego w zakresie asorty-mentu stanowiącego Przedmiot Umowy do wartości stanowiącej równowartość 10% kwoty określonej w § 4 ust. 1 Umowy; 2. Niezależnie od powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości asortymentu stanowiącego Przedmiot Umowy w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania. 3. Zmiany o których mowa w ust. 1 pkt. 1 dokonywane będą według następujących zasadach: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umo-wy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wy-nagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na pod-stawie nowych przepisów. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit b, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających wysokość ceł lub opłat celnych oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdą zmienione cła i opłaty celne. 3) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego w Wykonawcy w przypadku zaistnienia prze-słanki, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. c i d wymaga załączenia do wniosku dokumentów, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umo-wy, w szczególności: a) pisemnego zestawienia aktualnych cen stosowanych przez producenta przedmiotu umowy wraz z informacją dotyczącą ich wpływu na wynagrodzenie należne wykonawcy – dotyczy przesłanki określonej w ust. 1 pkt. 1 lit. c; b) pisemnego zestawienia zmian ogłaszanego przez NBP średniego kursu złotego do euro za-wierające wyrażoną w procentach zmianę w stosunku do średniego kursu ogłoszonego w dniu zawarcia umowy – w przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. d; 4) Warunkiem wprowadzenia zmiany wynagrodzenia w postaci aneksu jest wykazanie przez Wykonawcę w formie pisemnej, iż zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 4. Zmiany w zakresie wskazanym w ust. 1 pkt. 2 i 3 niniejszego §, dokonywane będą według nastę-pujących zasad: 1) wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Wy-konawcę. 2) w przypadku wystąpienia braku poszczególnych pozycji asortymentowych Wykonawca nie-zwłocznie powiadomi Zamawiającego o okolicznościach stanowiących podstawę wystąpienia braków drogą pocztową lub faksem (za zwrotnym potwierdzeniem). 5. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 6. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 90
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 10:45
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 srodki ochrony 5) Informacje składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozu-mieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003r., nr 153, poz.1503, z późn. zm.), co do których Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz.2164, z późn.zm.).
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)