Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
|
Ulica |
ul. E. Ciołka
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01445
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
228 360 191
|
Fax |
228 378 127
|
Email |
przetarg-edm@zozwola.pl
|
Adres strony url |
www.zozwola.pl
|
Regon |
101839600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozwola.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozwola.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pismnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszwa Wola - Śródmieście
|
Numer referencyjny |
7/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25 a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25 a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę o wartości:
Pakiet nr 1 – 32 000,00 zł
Pakiet nr 2 – 3 500,00 zł
Pakiet nr 3 – 1 700,00 zł
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25 a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór Zał. Nr 6 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy b) wypełniony Formularz cenowy w zależności od Pakietu zgodnie z zapisami w SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla oferowanych wyrobów jeżeli dotyczy;
b) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dla oferowanych wyrobów deklaracji zgodności WE stwierdzającej zgodność z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz.U.2011.16.74) – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ;
c)oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby oznakowano znakiem zgodności CE – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ;
i) oświadczenia, że nie wycofano z obrotu i używania zaproponowanych produktów medycznych - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ;
d)próbki oferowanych wyrobów, po jednej sztuce dla asortymentu będącego Pakietem nr 3, które będą potwierdzały spełnianie wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i niniejszej SIWZ.
Próbki oferowanych wyrobów w ilości określonej powyżej należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu (nie mogą być złożone w opakowaniu zawierającym ofertę!).Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi i akcesoriów medycznych II”– sprawa nr 7/2017” + napis „próbki”.
Zamawiający wymaga aby każda próbka była opisana w taki sposób by jej identyfikacja nie sprawiała problemu (typ, rodzaj, gatunek, producent, kraj pochodzenia itd.).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące:
1)wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy,
2)zamiany poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu cenowym w przypadku zaprzestania produkcji itp. na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
3)strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany wielkości ceny, w przypadku zmiany wielkości podatku VAT.
4)zakup nowej generacji asortymentu w wypadku wprowadzenia go na rynek w cenie nie wyższej niż podana w ofercie.
5)zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
6)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
50
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
26/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|