Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
|
Ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
Miejscowość |
Nowa Dęba
|
Kod Pocztowy |
39460
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
15 8462651 w. 120
|
Email |
sekretariat@zoznowadeba.pl
|
Adres strony url |
www.zoznowadeba.pl
|
Regon |
56329800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoznowadeba.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoznowadeba.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta tradycyjna, kurier lub osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta tradycyjna, kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C.Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba
|
Numer referencyjny |
Oznaczenie sprawy:SPZZOZ.NT.III.382-4/2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
36
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a)Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie
świadczenia usług informatycznych na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa
stacjonarnego ( szpital) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenie
dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte
wykonanie zamówienia lub w odniesieniu do nadal wykonywanych usług (referencje) wydane nie
wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż:
1 usługa na kwotę 90 000,00 zł i 1 usługa na 30 000,00 zł.
Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji
usług będących przedmiotem zamówienia.
Jedna usługa oznacza usługę wykonaną / wykonywaną na podstawie jednej umowy
W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają
w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług .
Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
b)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na
czas realizacji zamówienia min. 2 pracownikami, posiadającymi minimum 12 miesięczne
doświadczenie w zakresie świadczenia usług informatycznych w ochronie zdrowia.
Wzór Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 złożone wraz z ofertą przez Wykonawcę –
zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1
pkt. 23 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.:
1) pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy
informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6
ustawy;
2) pkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się
do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
tego dokumentu.
8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia
26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 27.07.2016r. poz. 1126).
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych
dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne,
zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że
mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10. Podwykonawcy
10.1. Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2 pkt. 9b ustawy -Pzp
Umowa o podwykonawstwo – umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której
przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta
między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku
zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub
między dalszymi podwykonawcami.
10.2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
1a. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu
podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed
przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona
i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w
takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach
danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje
informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć
realizację robót budowlanych lub usług.
1b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na
dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym
bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w
realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
10.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca
powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu,
że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym
niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia.
10.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi
następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie,
o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw
wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
10.6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia,
wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania
części zamówienia podwykonawcy.
10.7. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10.8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności
za należyte wykonanie tego zamówienia.
Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. dotyczące Wykonawcy i innych
podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz
dotyczące podwykonawców składane są w oryginale.
Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub
Kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia z zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji
polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w
zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w
rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Informacje zwarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu. Oświadczenie – aktualne na dzień składania ofert należy złożyć wraz z ofertą;
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - „ Opis przedmiotu zamówienia”
b) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ – „Oferta Wykonawcy”
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe
pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
d) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie,
właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony w sposób umożliwiający
identyfikację osoby go składającej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie świadczenia
usług informatycznych na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital) a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że
usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte
wykonanie zamówienia lub w odniesieniu do nadal wykonywanych usług (referencje) wydane nie
wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż:
1 usługa na kwotę 90 000,00 zł i 1 usługa na 30 000,00 zł.
Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług
będących przedmiotem zamówienia.
Jedna usługa oznacza usługę wykonaną / wykonywaną na podstawie jednej umowy.
W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w
warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług.
Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował na
czas realizacji zamówienia min. 2 pracownikami, posiadającymi minimum 12 miesięczne doświadczenie
w zakresie świadczenia usług informatycznych w ochronie zdrowia.
Wzór Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.1 . Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą
obu stron pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową.
2. Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust.1, pkt. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz
określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
2.1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym
mowa w § 8 ust. 1 pkt.1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku
wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2.2. – 2.12., jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty
wykonania Umowy przez Wykonawcę.
2.2 Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki,
o której mowa w ust. 2.1. pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy
zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów
zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do
której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
2.3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.1. pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się,
a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2.4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2.1. pkt
2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do
której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku
z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za
pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne.
2.5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.1. pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości
wynagrodzeń Pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego
minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od
kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy
będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników świadczących Usługi, o których
mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace
bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
2.6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.1. pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o
kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia
Pracownikom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić
się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu
poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z
realizacją przedmiotu Umowy.
2.7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z
wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z
uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką
wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź
nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia
należnego Wykonawcy.
2.8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2.1. pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje
Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim
zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.1. pkt 2, lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.1. pkt 3.
2.9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.1. pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający,
jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie
zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń,
o którym mowa w ust. 2.8. pkt 2.
2.10. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 2.7, Strona,
która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek
oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo
informację o nie zatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
2.11. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o nie zatwierdzeniu wniosku lub częściowym
zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7.
W takim przypadku przepisy ust. 2.8. – 2.10. oraz 2.12. stosuje się odpowiednio.
2.12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia
wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2.13. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą
innych istotnych zmian.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy polegającą na zamówieniu dodatkowych usług od Wykonawcy
(nieobjętych zamówieniem początkowym) jeżeli stały się Zamawiającemu niezbędne i zostały spełnione
łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający nie może zmienić wykonawcy z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego,
c) Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie
wystąpić z propozycją zmiany.
|
Kryt 0 |
Cena oferty
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
26/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|