GuidZP400 |
59c0a560-8d9c-4c13-aa46-e947c18cbecc
|
Biuletyn |
516732-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
96536400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbkowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8151524
|
Zamawiajacy fax |
74 8151524 w. 18
|
Zamawiajacy email |
dps.zamek@wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-zabkowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiącego tj. Dom Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl., 57-200 Ząbkowie Śl. ul. Szpitalna 3 , lub przesłać ofertę pocztą na powyższy adres.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2017 do 30.06.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa arytkułów określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2017 do 30.06.2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w formularzach cenowych, które jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowią integralną część umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia należy złożyć
następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy Pzp a dla spółek cywilnych również umowę spółki,
2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt 1
SIWZ winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot,
którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
(Dz. U. z 2016r. poz. 1126).
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w który
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed
notariuszem.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
w którym wartości podane będą w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A
kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy pzp.
W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad
wymienione warunki:
- ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
ich w postępowaniu i zwarcia umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
- umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie
- umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest ona prowadzona w formie spółki cywilnej,
- ofertę powinni podpisać wszyscy wspólnicy albo załączyć do niej pełnomocnictwo lub uchwałę wspólników o
reprezentacji spółki,
- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust.1
ustawy Pzp – załącznik nr 3;
- oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a
ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4;
- oświadczenie - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie należy- załącznik nr 5;
- oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich oferentów występujących
wspólnie.
- wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną
w art. 366 Kodeksu cywilnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy do całości przedmiotu zamówienia lub wybranej Części (załącznik nr 1 do
SIWZ ),
2) Formularz zestawienia cenowego wypełniony w całości (załącznik nr 2 do SIWZ),
3) wypełniony druk stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. V pkt 1 i 2 ( załącznik nr 3 do SWIZ);
4) wypełniony druk, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w rozdz.V pkt 1 (załącznik nr 4 do SWIZ);
5) wypełniony druk dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2017r., poz. 229 t.j.) (załącznik nr 5 do SWIZ)
6) zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ ).
Uwaga: Dokumenty, o których mowa jak wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę – tzn. ( opatrzone datą, napisem „ za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania woli w imieniu wykonawcy ).
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zgodnie z § 15 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może być zmieniona do złożonej oferty na n/w warunkach:
a) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy np.: zmian przepisów, zdarzeń losowych
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu podstawę prawną
podwyższenia lub obniżenia cen towarów,
c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. gdy obniży to koszty realizacji zadania ),
d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość
dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą przy
zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem
uzyskania zgody przez Zamawiającego,
e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości
opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej
umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
f) w przypadku gdy ceny jednostkowe określone w załączniku nr 2 do siwz mogą ulec zmianie z uwzględnieniem § 6 umowy w przypadku zmiany powyżej 5% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, opublikowanego w Monitorze Polskim o wielkość tego wskaźnika, jednak nie wcześnie niż po jego ogłoszeniu.
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania
formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10.00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy drobiu i przetworów drobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dotawa warzyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i przetworów rybnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i przetworów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dotawa owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych-różnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę..
|
| |