Dostawę odzieży roboczej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

Data publikacji 2017-05-25
Data zakończenia 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516737-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Zamawiającego.
2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
2) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
3) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
4) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
5) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
6) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
7) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
8) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
9) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
10) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
11) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
12) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
13) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę odzieży roboczej składających się z:
1)żakietów;
2)koszulek bawełnianych;
3)spodni długich;
4)spodni ¾;
5)spódnic klasycznych;
4.Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy będący przedmiotem niniejszego postępowania określa Formularz asortymentowo-cenowy który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz projekt umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
5.Klasyfikacja wg kodu CPV:
18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74fcc09f-dbbb-4a36-bd49-51c0a7b178ae
Biuletyn 516737-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 021545051
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +4871 365 03 46
Zamawiajacy fax +4871 365 03 47
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony url (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy. w Formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę odzieży roboczej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Numer referencyjny ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-41/WZŻ/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Zamawiającego. 2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław 2) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław 3) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław 4) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław 5) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław 6) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław 7) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław 8) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 9) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław 10) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 11) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław 12) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław 13) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław 3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę odzieży roboczej składających się z: 1)żakietów; 2)koszulek bawełnianych; 3)spodni długich; 4)spodni ¾; 5)spódnic klasycznych; 4.Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy będący przedmiotem niniejszego postępowania określa Formularz asortymentowo-cenowy który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz projekt umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Klasyfikacja wg kodu CPV: 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 2.3.1. zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odzieży roboczej składającej się z: żakietów, koszulek bawełnianych, spodni długich, spodni ¾ , spódnic klasycznych o wartości nie mniejszej niż 9.000,00 zł brutto. Zamawiający uzna dostawę która będzie składała się z minimum dwóch wymienionych rodzajów odzieży np. dostawa żakietów i koszulek bawełnianych lub dostawa żakietów i spodni długich i o wartości brutto wskazanej powyżej. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt 4.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla potwierdzenia, ze oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wraz z ofertą: • Wzornika kolorów. zawierającego minimum 5 propozycji kolorystycznych w barwach pastelowych (z wyłączeniem koloru białego) , z których będzie wykonana odzież robocza o maksymalnych wymiarach 10cm x10 cm z wyraźnym oznaczeniem pozycji Formularza asortymentowo-cenowego, której dotyczy wzornik. Pracownikom kuchni przysługuje odzież jedynie w kolorze białym. UWAGA: MINIMUM 5 PROPOZYCJI KOLORYSTYCZNYCH DOTYCZY KAŻDEJ POZYCJI Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO – CENOWEGO ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ. Barwy pastelowe to barwy jasne, łagodne, spokojnie, niekrzykliwe, niejaskrawe. Np. różowy, jasny zielony, beż piaskowy, błękit arktyczny, jasny niebieski. • Certyfikat zgodności z Polską Normą na zastosowaną w odzieży tkaninę. Certyfikat OekoTex Standard 100 na zastosowaną w odzieży tkaninę wystawiony przez producenta tkaniny – świadczący o przyjazności tkaniny dla skóry oraz, że nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych m.in. pestycydów, chloro-fenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich, wydany przez Instytut Włókiennictwa lub dokument równoważny np. opinia czy oświadczenie producenta/importera lub podmiotu niezależnego – właściwego instytutu • Dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry tkaniny z której zostanie wykonana odzież zawierająca minimum informacje o: -składzie tkaniny; - gramaturze (wraz z ewentualnymi odchyleniami). Gramatura podana na dokumencie musi mieścić się w przedziale wymaganym przez Zamawiającego. - temperaturze prania i prasowania; * Dokument potwierdzający, że napy zastosowane w odzieży nie zawierają niklu
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi składać się z: a. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ; b. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; c. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); d. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). e. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy– załącznik nr 3 do SIWZ Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze, a także wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (w oryginale).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie obiektu).
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria oferowana cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria c) termin realizacji poszczególnej dostawy liczony dnia złożenia zamówienia faksem lub drogą elektr
Znaczenie 20,00
  
Kryteria b) czas przekazania Zamawiającemu 2 kompletów odzieży wzorcowej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)