GuidZP400 |
74fcc09f-dbbb-4a36-bd49-51c0a7b178ae
|
Biuletyn |
516737-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
021545051
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4871 365 03 46
|
Zamawiajacy fax |
+4871 365 03 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy. w Formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę odzieży roboczej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
|
Numer referencyjny |
ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-41/WZŻ/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Zamawiającego.
2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
2) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
3) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
4) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
5) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
6) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
7) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
8) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
9) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
10) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
11) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
12) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
13) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę odzieży roboczej składających się z:
1)żakietów;
2)koszulek bawełnianych;
3)spodni długich;
4)spodni ¾;
5)spódnic klasycznych;
4.Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy będący przedmiotem niniejszego postępowania określa Formularz asortymentowo-cenowy który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz projekt umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
5.Klasyfikacja wg kodu CPV:
18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
2.3.1. zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odzieży roboczej składającej się z: żakietów, koszulek bawełnianych, spodni długich, spodni ¾ , spódnic klasycznych o wartości nie mniejszej niż 9.000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna dostawę która będzie składała się z minimum dwóch wymienionych rodzajów odzieży np. dostawa żakietów i koszulek bawełnianych lub dostawa żakietów i spodni długich i o wartości brutto wskazanej powyżej.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt 4.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.1.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla potwierdzenia, ze oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wraz z ofertą:
• Wzornika kolorów.
zawierającego minimum 5 propozycji kolorystycznych w barwach pastelowych (z wyłączeniem koloru białego) , z których będzie wykonana odzież robocza o maksymalnych wymiarach 10cm x10 cm z wyraźnym oznaczeniem pozycji Formularza asortymentowo-cenowego, której dotyczy wzornik.
Pracownikom kuchni przysługuje odzież jedynie w kolorze białym.
UWAGA: MINIMUM 5 PROPOZYCJI KOLORYSTYCZNYCH DOTYCZY KAŻDEJ POZYCJI Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO – CENOWEGO ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ.
Barwy pastelowe to barwy jasne, łagodne, spokojnie, niekrzykliwe, niejaskrawe.
Np. różowy, jasny zielony, beż piaskowy, błękit arktyczny, jasny niebieski.
• Certyfikat zgodności z Polską Normą na zastosowaną w odzieży tkaninę.
Certyfikat OekoTex Standard 100 na zastosowaną w odzieży tkaninę wystawiony przez producenta tkaniny – świadczący o przyjazności tkaniny dla skóry oraz, że nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych m.in. pestycydów, chloro-fenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich, wydany przez Instytut Włókiennictwa lub dokument równoważny np. opinia czy oświadczenie producenta/importera lub podmiotu niezależnego – właściwego instytutu
• Dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry tkaniny z której zostanie wykonana odzież zawierająca minimum informacje o:
-składzie tkaniny;
- gramaturze (wraz z ewentualnymi odchyleniami).
Gramatura podana na dokumencie musi mieścić się w przedziale wymaganym przez Zamawiającego.
- temperaturze prania i prasowania;
* Dokument potwierdzający, że napy zastosowane w odzieży nie zawierają niklu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi składać się z:
a. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ;
b. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ;
c. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy);
d. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
e. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy– załącznik nr 3 do SIWZ
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze, a także wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (w oryginale).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie obiektu).
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|