Zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych”.

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kłodzko
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519930-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 302360002, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół
podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych”.

Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części:
1. cz. 1 – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego
2. cz. 2 – zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego
3. cz. 3 – zakup mebli

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w:
Załącznik nr 5 – do części – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego
Załącznik nr 6 - do części – zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego
Załącznik nr 7 - do części – zakup mebli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42653d9b-40cd-4659-9b35-cdf5bcaaaa0f
Biuletyn 519930-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kłodzko
Regon 52605000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kłodzko
Zamawiajacy kod pocztowy 57300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074/8654600
Zamawiajacy fax 748 674 062
Zamawiajacy email umklod@um.klodzko.pl
Adres strony url www.um.bip.klodzko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer naboru: RPDS.07.01.01-IZ.00-02-073/16. Uwaga: umowa z Wykonawcą wybranym na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych zostanie zawarta po podpisaniu umowy o dofinansowanie zamówienia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012, poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca,kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pokój 101 Biuro Obsługi Ludności
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych”.
Numer referencyjny ZP.II.271.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych”. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części: 1. cz. 1 – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego 2. cz. 2 – zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego 3. cz. 3 – zakup mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: Załącznik nr 5 – do części – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego Załącznik nr 6 - do części – zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego Załącznik nr 7 - do części – zakup mebli
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia, dotyczących: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Certyfikat ISO 9001: 2000 dla producenta sprzętu 2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu 3. Deklaracja zgodności CE 4. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki 5. Certyfikat Energy Star min. 6.1 6. ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (w przypadku firmy serwisującej) 7. Wydruk ze strony, w przypadku procesora osiągającego wynik min. 3155 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień nie wcześniejszy niż 25/05/2017. 8. Wydruk ze strony, w przypadku procesora osiągającego wynik min. 4690 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień nie wcześniejszy niż 25/05/2017. Wykaz wymagań stanowi załącznik nr 5 do swiz, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części 1 – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 3. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki: załączniki nr 1a, 1b, 1c (w zależności od części na jaką wykonawca składa ofertę), załącznik nr 2a i 2b. 4. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy, zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzania zostały przewidziane w projektach umów, które stanowią załączniki do siwz.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części (od 1 do 3). 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których Wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. 7.UWAGA: Wykonawca dostarczy oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Oświadczenie należy dostarczyć w momencie podpisania umowy. Oświadczenie będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa cz. 1 – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: Załącznik nr 5 – do części – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa cz. 2 – zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: Załącznik nr 6 - do części – zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa cz. 3 – zakup mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: Załącznik nr 7 - do części – zakup mebli
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)