GuidZP400 |
0884277f-f54c-43b4-8eaf-a536141b1b0d
|
Biuletyn |
519337-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
|
Regon |
39099944100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Iwaszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(076) 721 11 26
|
Zamawiajacy fax |
(076) 721 11 27
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpital.legnica.pl
|
Adres strony url |
www.szpial.legnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.legnica.p
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.legnica.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Prztarg nieograniczony na dostawy asortymentu laboratoryjnego różnego, drobnego sprzętu medycznego, druków rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
WSzSL/DZ-33/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, asortymentu laboratoryjnego różnego, druków rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku, szczegółowo opisanego w Załączniku 2A do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym) pogrupowanego w 13 odrębnych Pakietach jak niżej:
Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH
Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE
Pakiet 3 - PROBÓWKI - (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części; ilość części w Pakiecie – 4)
Pakiet 4 - PIPETY
Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK
Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE
Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części; ilość części w Pakiecie - 8)
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części - ilość części w Pakiecie – 4)
PAKIET 10 – CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH
Pakiet 11 -TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególneczęści - ilość części w Pakiecie - 3)
Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI
Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 28 Wszelkie zapisy znajdujące się w siwz dotyczące oferty odnoszą się również do oferty częściowej. Jeżeli w siwz nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp – w zakresie Pakietu 1, Pakietu 2, Pakietu 3 poz. 1-4, Pakietu 5, Pakietu 6, Pakietu 8 poz. 1-8, Pakietu 11 poz. 1-3, Pakietu 13 Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu o ściśle określonym składzie jakościowym i ilościowym - przedmiot zamówienia został opisany przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności (jeżeli dotyczy); ponadto Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z opisem znajdującym się w załączniku 2A do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie w ramach umowy należy realizować przez okres:
1) 12 miesięcy od zawarcia umowy – dotyczy Pakietów: 1 do 13 ( z wyjątkiem Pakietu 9);
2) 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy - w zakresie Pakietu 9.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 uPzp,
Uwaga: Dotyczy podmiotów zarejestrowanych w Polsce – Zamawiający informuje, że w związku z faktem,
iż ma możliwość samodzielnego pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym
w postaci elektronicznej, tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. –
o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.) – nie będzie wzywał Wykonawców do ich złożenia.
W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski – zgodnie z §10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca będzie miał możliwość złożenia dokumentu bądź wskazania Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy ww. zakresie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym – Wykonawca zobowiązany jest do ich tłumaczenia na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, ze nie określił tych warunków
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia tj.: wydane/opublikowane przez producenta - ulotki informacyjne, foldery lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc., w których opisane/wskazane są kluczowe cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia (w szczególności w kontekście opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz oraz załącznik 2A):
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz ; informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w pkt. 1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik.
1.4. W celu dokonania oceny ofert w zakresie jakości:
A) dotyczącej Pakietów: 7, 9 (pozycje 1-3), 10, 12) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek wskazanych w formularzu ofertowo-cenowym (Pakietach) w ilościach jak niżej:
1) Pakiet 7 - pozycja 1 - 2 sztuki,
2) Pakiet 7 - pozycja 2 - 2 sztuki,
3) Pakiet 9 - pozycja 1 - 10 sztuk,
4) Pakiet 9 - pozycja 2 - 10 sztuk,
5) Pakiet 9 - pozycja 3 - 10 sztuk,
6) Pakiet 10 - 1 rolka
7) Pakiet 12 - 2 sztuki;
B) dotyczącej Pakietu 13 - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia tj. wydanych i opublikowanych certyfikatów lub innych dokumentów równoważnych potwierdzających wymagania opisane przez Zamawiającego w kolumnie C formularza asortymentowo-cenowego w Zakresie rzeczonego Pakietu. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentów wraz z ofertą Zamawiający uzna, że oferowany asortyment nie posiada ocenianego/ocenianych parametru/parametrów funkcjonalno-użytkowych i przyzna w tym zakresie 0 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży próbek wraz z ofertą, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z siwz i odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą.
|
Wadium |
Zamawiający ne wymaga wniesienia wadium
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową,
b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu,
c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż:
a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany,
b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu,
c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu.
3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu.
5. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 8 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
[8. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę
9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazanych w ust. 8 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 10 poniżej.
10. W przypadku zmiany, o której mowa:
1) w ust. 8 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie,
2) w ust. 8 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z terminem zapłaty, o którym mowa w §4 ust. 2.
11. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt. 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.]- zapisy w nawiasie obligatoryjnie dotyczą Pakietu 9, w zakresie pozostałych Pakietów w przypadku gdy strony umowy przedłużą jej okres trwania na zasadach opisanych w ust. 6.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - PROBÓWKI -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - PROBÓWKI -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – część 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - PIPETY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 - PIPETY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne - pozycja 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne - pozycja 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne częsci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne - pozycja 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części - pozycja 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10-CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10-CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11 - TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części -poz 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11-TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11- TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11- TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11- TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
| |