Prztarg nieograniczony na dostawy asortymentu laboratoryjnego różnego, drobnego sprzętu medycznego, druków rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519337-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331960000, 337930005, 317111406, 331693005, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, asortymentu laboratoryjnego różnego, druków rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku, szczegółowo opisanego w Załączniku 2A do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym) pogrupowanego w 13 odrębnych Pakietach jak niżej:
Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH
Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE
Pakiet 3 - PROBÓWKI - (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części; ilość części w Pakiecie – 4)
Pakiet 4 - PIPETY
Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK
Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE
Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE
Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części; ilość części w Pakiecie - 8)
Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części - ilość części w Pakiecie – 4)
PAKIET 10 – CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH
Pakiet 11 -TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególneczęści - ilość części w Pakiecie - 3)
Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI
Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 28 Wszelkie zapisy znajdujące się w siwz dotyczące oferty odnoszą się również do oferty częściowej. Jeżeli w siwz nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp – w zakresie Pakietu 1, Pakietu 2, Pakietu 3 poz. 1-4, Pakietu 5, Pakietu 6, Pakietu 8 poz. 1-8, Pakietu 11 poz. 1-3, Pakietu 13 Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu o ściśle określonym składzie jakościowym i ilościowym - przedmiot zamówienia został opisany przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności (jeżeli dotyczy); ponadto Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z opisem znajdującym się w załączniku 2A do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0884277f-f54c-43b4-8eaf-a536141b1b0d
Biuletyn 519337-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Adres strony url www.szpial.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.p
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Prztarg nieograniczony na dostawy asortymentu laboratoryjnego różnego, drobnego sprzętu medycznego, druków rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny WSzSL/DZ-33/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, asortymentu laboratoryjnego różnego, druków rejestracyjnych do urządzeń medycznych oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku, szczegółowo opisanego w Załączniku 2A do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym) pogrupowanego w 13 odrębnych Pakietach jak niżej: Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE Pakiet 3 - PROBÓWKI - (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części; ilość części w Pakiecie – 4) Pakiet 4 - PIPETY Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części; ilość części w Pakiecie - 8) Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części - ilość części w Pakiecie – 4) PAKIET 10 – CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH Pakiet 11 -TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególneczęści - ilość części w Pakiecie - 3) Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 28 Wszelkie zapisy znajdujące się w siwz dotyczące oferty odnoszą się również do oferty częściowej. Jeżeli w siwz nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp – w zakresie Pakietu 1, Pakietu 2, Pakietu 3 poz. 1-4, Pakietu 5, Pakietu 6, Pakietu 8 poz. 1-8, Pakietu 11 poz. 1-3, Pakietu 13 Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu o ściśle określonym składzie jakościowym i ilościowym - przedmiot zamówienia został opisany przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności (jeżeli dotyczy); ponadto Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z opisem znajdującym się w załączniku 2A do siwz.
Cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamówienie w ramach umowy należy realizować przez okres: 1) 12 miesięcy od zawarcia umowy – dotyczy Pakietów: 1 do 13 ( z wyjątkiem Pakietu 9); 2) 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy - w zakresie Pakietu 9.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 uPzp, Uwaga: Dotyczy podmiotów zarejestrowanych w Polsce – Zamawiający informuje, że w związku z faktem, iż ma możliwość samodzielnego pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym w postaci elektronicznej, tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.) – nie będzie wzywał Wykonawców do ich złożenia. W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski – zgodnie z §10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca będzie miał możliwość złożenia dokumentu bądź wskazania Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy ww. zakresie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym – Wykonawca zobowiązany jest do ich tłumaczenia na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, ze nie określił tych warunków
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia tj.: wydane/opublikowane przez producenta - ulotki informacyjne, foldery lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc., w których opisane/wskazane są kluczowe cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia (w szczególności w kontekście opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego).
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz oraz załącznik 2A): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz ; informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w pkt. 1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.4. W celu dokonania oceny ofert w zakresie jakości: A) dotyczącej Pakietów: 7, 9 (pozycje 1-3), 10, 12) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek wskazanych w formularzu ofertowo-cenowym (Pakietach) w ilościach jak niżej: 1) Pakiet 7 - pozycja 1 - 2 sztuki, 2) Pakiet 7 - pozycja 2 - 2 sztuki, 3) Pakiet 9 - pozycja 1 - 10 sztuk, 4) Pakiet 9 - pozycja 2 - 10 sztuk, 5) Pakiet 9 - pozycja 3 - 10 sztuk, 6) Pakiet 10 - 1 rolka 7) Pakiet 12 - 2 sztuki; B) dotyczącej Pakietu 13 - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia tj. wydanych i opublikowanych certyfikatów lub innych dokumentów równoważnych potwierdzających wymagania opisane przez Zamawiającego w kolumnie C formularza asortymentowo-cenowego w Zakresie rzeczonego Pakietu. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentów wraz z ofertą Zamawiający uzna, że oferowany asortyment nie posiada ocenianego/ocenianych parametru/parametrów funkcjonalno-użytkowych i przyzna w tym zakresie 0 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży próbek wraz z ofertą, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z siwz i odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą.
Wadium Zamawiający ne wymaga wniesienia wadium
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 8 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. [8. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazanych w ust. 8 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 10 poniżej. 10. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 8 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 8 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z terminem zapłaty, o którym mowa w §4 ust. 2. 11. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt. 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.]- zapisy w nawiasie obligatoryjnie dotyczą Pakietu 9, w zakresie pozostałych Pakietów w przypadku gdy strony umowy przedłużą jej okres trwania na zasadach opisanych w ust. 6.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 - SITKA DO KAPILAR GAZOMETRYCZNYCH
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 - ZLEWKI SZKLANE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - PROBÓWKI -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - PROBÓWKI -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – część 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 2
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 3
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - PROBÓWKI - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – poz. 4
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - PIPETY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 - PIPETY
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 - SZCZOTKI DO MYCIA PRÓBÓWEK
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 - CYLINDRY SZKLANE LABORATORYJNE
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 7 - POJEMNIKI STYROPIANOWE
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne - pozycja 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne - pozycja 1
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne częsci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne - pozycja 2
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części - pozycja 3
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 4
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 5
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH (Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 6
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 7
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje – części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 - DRUKI REJESTRACYJNE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH -Pakiet z możliwością składania ofert na poszczególne części- pozycja 8
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 2
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 3
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 - ELEKTRODY DZIECIĘCE, NOWORODKOWE I PREPARATY DO USUWANIA RESZTEK KLEJU Z POWIERZCHNI CIAŁA Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 4
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet 10-CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 10-CHUSTECZKI DO OSUSZANIA POWIERZCHNI MEDYCZNYCH
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 11 - TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części -poz 1
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet 11-TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 11- TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 2
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet 11- TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 11- TACE MEDYCZNE I TACE NA KIELISZKI (Pakiet z możliwością składania ofert na jego poszczególne części- poz. 3
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 12 - CĄŻKI DO OBCINANIA PAZNOKCI
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 13 - UBRANIA CHIRURGICZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)