Wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, Zespole Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach termomodernizacji placówek oświatowych

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Gmina Kartuzy
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517797-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315241202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw i źródeł oświetlenia na LED
w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach termomodernizacji placówek oświatowych.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie następujące Części:
1) Część nr 1 zamówienia – dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED
w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach,
2) Część nr 2 zamówienia – dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED
w budynku Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej.
3. Zamówienie – dla każdej Części zamówienia – obejmuje swoim zakresem:
1) demontaż opraw oświetleniowych,
2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem,
3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach,
4) montaż nowych opraw oświetleniowych,
5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem,
6) roboty wykończeniowe,
7) pomiary natężenia oświetlenia.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.
7. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia realizowana była w sposób nieutrudniający prowadzenia zajęć szkolnych w placówkach oświatowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4cbb7b31-6c5e-4695-9419-bfc8dd4dd5b4
Biuletyn 517797-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kartuzy
Regon 52754600000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Józefa Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 694 52 00
Zamawiajacy fax 586 945 135
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
Adres strony url www.kartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 3. Przedmiot niniejszego zamówienia dofinansowany będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Kartuzy-etap I”.” Projekt ten realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.kartuzy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, Zespole Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach termomodernizacji placówek oświatowych
Numer referencyjny IZ.271.23.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach termomodernizacji placówek oświatowych. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie następujące Części: 1) Część nr 1 zamówienia – dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, 2) Część nr 2 zamówienia – dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej. 3. Zamówienie – dla każdej Części zamówienia – obejmuje swoim zakresem: 1) demontaż opraw oświetleniowych, 2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem, 3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach, 4) montaż nowych opraw oświetleniowych, 5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem, 6) roboty wykończeniowe, 7) pomiary natężenia oświetlenia. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. 7. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia realizowana była w sposób nieutrudniający prowadzenia zajęć szkolnych w placówkach oświatowych.
Cpv glowny przedmiot 31524120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że: 1) dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca może wykazać tą samą osobę w obu Częściach zamówienia; 2) dysponuje lub będzie dysponował min. 2 osobami dla każdej Części zamówienia, które będą skierowane do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, posiadające uprawnienia elektryczne (np. „SEP” lub równoważne) kategorii E + D. Wykonawca nie może wykazywać tych samych osób w różnych Częściach zamówienia. 2. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2. W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) na każdą Część zamówienia. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 11 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: 1) demontaż opraw oświetleniowych, 2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem, 3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach, 4) montaż nowych opraw oświetleniowych, 5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem, 6) roboty wykończeniowe, 7) pomiary natężenia oświetlenia. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: 1) demontaż opraw oświetleniowych, 2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem, 3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach, 4) montaż nowych opraw oświetleniowych, 5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem, 6) roboty wykończeniowe, 7) pomiary natężenia oświetlenia. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi.
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)