GuidZP400 |
4cbb7b31-6c5e-4695-9419-bfc8dd4dd5b4
|
Biuletyn |
517797-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kartuzy
|
Regon |
52754600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Józefa Hallera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kartuzy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 694 52 00
|
Zamawiajacy fax |
586 945 135
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
|
Adres strony url |
www.kartuzy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3. Przedmiot niniejszego zamówienia dofinansowany będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Kartuzy-etap I”.” Projekt ten realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.kartuzy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, Zespole Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach termomodernizacji placówek oświatowych
|
Numer referencyjny |
IZ.271.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw i źródeł oświetlenia na LED
w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach, Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach termomodernizacji placówek oświatowych.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie następujące Części:
1) Część nr 1 zamówienia – dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED
w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach,
2) Część nr 2 zamówienia – dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED
w budynku Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej.
3. Zamówienie – dla każdej Części zamówienia – obejmuje swoim zakresem:
1) demontaż opraw oświetleniowych,
2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem,
3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach,
4) montaż nowych opraw oświetleniowych,
5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem,
6) roboty wykończeniowe,
7) pomiary natężenia oświetlenia.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.
7. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia realizowana była w sposób nieutrudniający prowadzenia zajęć szkolnych w placówkach oświatowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
31524120-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca może wykazać tą samą osobę w obu Częściach zamówienia;
2) dysponuje lub będzie dysponował min. 2 osobami dla każdej Części zamówienia, które będą skierowane do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, posiadające uprawnienia elektryczne (np. „SEP” lub równoważne) kategorii E + D. Wykonawca nie może wykazywać tych samych osób w różnych Częściach zamówienia.
2. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 63,
poz. 394).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ,
2. W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię,
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) na każdą Część zamówienia.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 11 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1) demontaż opraw oświetleniowych,
2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem,
3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach,
4) montaż nowych opraw oświetleniowych,
5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem,
6) roboty wykończeniowe,
7) pomiary natężenia oświetlenia.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i wymiana opraw i źródeł oświetlenia na LED w budynku Zespołu Kształcenia i Wychowania oraz Przedszkola w Brodnicy Górnej
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1) demontaż opraw oświetleniowych,
2) demontaż świetlówek i układów zapłonowych w oprawach z rastrem,
3) wykonanie dodatkowego oprzewodowania w wybranych pomieszczeniach,
4) montaż nowych opraw oświetleniowych,
5) zmiana układu połączeń i montaż zamienników LED w oprawach z rastrem,
6) roboty wykończeniowe,
7) pomiary natężenia oświetlenia.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi.
|
| |