GuidZP400 |
240970eb-7e23-41a0-a414-6c5e770fbeae
|
Biuletyn |
522124-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Żywiec
|
Regon |
7218253900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żywiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 754 200
|
Zamawiajacy fax |
334 754 202
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zywiec.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.zywiec.pl; http://www.zywiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Budowa nowego przedszkola w Żywcu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.zywiec.pl; http://www.zywiec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.zywiec.pl; http://www.zywiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miasto Żywiec, Rynek 2, 34-300 Żywiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wraz z montażem, wyposażenia do nowo-budowanego przedszkola w Żywcu w rejonie ul. Tetmajera
|
Numer referencyjny |
GKI.271.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem, wyposażenia do nowo-budowanego przedszkola w Żywcu w rejonie ul. Tetmajera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
216873,29
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
10
|
Data rozpoczecia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia tj. prawidłowej realizacji dostaw i wymaganych prac montażowych, okresie od dnia 17.07.2017 do dnia 27.07.2017 r. Szczegółowo warunki dostawy i montażu oraz sposób informowania o przystąpieniu do wykonania dostawy i montażu regulują postanowienia Części II SIWZ – Wzór Umowy.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wszystkich części zamówienia, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie warunków udziału w postępowaniu,dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków, jaki winni spełniać Wykonawcy.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wszystkich części zamówienia, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunków udziału w postępowaniu,dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków, jaki winni spełniać Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wszystkich części zamówienia, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 – 12 umowy oraz w sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy
Zmiana może obejmować:
1) pominięcie jakiejkolwiek części przedmiotu dostawy, szczególnie w sytuacji kiedy pozyskanie danego asortymentu (towaru) na rynku jest obiektywnie niemożliwe;
2) zmiany terminów wykonywania zobowiązań Umownych, wynikające z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego a skutkujących niemożnością wykonywania zobowiązań umownych w ustalonych terminach;
3) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania dostaw poszczególnych elementów składających się na ten przedmiot dostawy innym zakresem dostaw przy zachowaniu co najmniej wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego, szczególnie w sytuacji kiedy pozyskanie danego przedmiotu dostawy na rynku napotyka znaczne trudności i jest obiektywnie niemożliwe do pozyskania w terminie pozwalającym na prawidłowa realizację Umowy;
Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod:
1) Wykonawca może zaproponować Zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji Umowy lub obniżą koszty realizacji Umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego.
2) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, które w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji Umowy lub obniżą koszty realizacji Umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli konieczności ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble przedszkolne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 1 obejmuje dostawę:
1) Zestaw mebli dla dzieci – 6 kompletów;
2) Półeczki indywidualne dla dzieci – 6 kompletów;
3) Szafy na pomoce dydaktyczne – 6 kompletów;
4) Łóżeczka dla dzieci - 120 sztuk;
5) Śpiworki dla dzieci – 120 sztuk;
6) Platforma na łóżeczka – 6 sztuk;
7) Szafa na pościel – 6 sztuk;
8) Szafa na łóżeczka - 6 sztuk;
9) Stoliki dla dzieci – 30 sztuk;
10) Krzesła dla dzieci – 120 sztuk;
11) Półki na ubrania – 25 kompletów;
12) Tablice informacyjne – 24 sztuki;
13) Biurko przedszkolne – 10 sztuk;
14) Biurko do kancelarii – 1 sztuka;
15) Krzesło biurowe – 4 sztuki;
16) Krzesło tapicerowane – 30 sztuk;
17) Gablota ekspozycyjna przedszkolna – 2 sztuki;
18) Szafa do kartotek – 2 sztuki;
19) Stół + 4 krzesła – 2 komplety;
20) Taboret – 4 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Chodniki, dywany i zestaw sprzątający
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 2 obejmuje dostawę:
1) Chodnik do szatni- 1 sztuka;
2) Dywany – 6 sztuk;
3) Zestaw sprzątający - 3 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Multimedia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 3 obejmuje dostawę:
1) Zestaw interaktywny z tablicą – 6 kompletów;
2) Zestaw nagłaśniający, w skład, którego wchodzą następujące elementy:
- kolumny pasywne - 2 sztuki;
- Powermikser - 1 sztuka;
- Statyw głośnikowy stalowy - 2 sztuki;
- Odtwarzacz MP3 CD USB – 1 sztuka;
- Dwukanałowy system bezprzewodowy - 3 sztuki;
- Kabel mikrofonowy – 4 sztuki;
- Mikrofon – 4 sztuki;
3) Wielofunkcyjna kserokopiarka A4– 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zmysłowa gąsienica, zielony łuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 4 obejmuje dostawę:
Zmysłowa gąsienica, zielony łuk – 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 5 obejmuje dostawę:
1) Zabudowa aneks - na wymiar (pokój administracyjny) – 1 sztuka
2) Zabudowa aneks - na wymiar (pomieszczenie socjalne) – 1 sztuka
3) Zabudowa aneks - na wymiar (pokój socjalny/szatnia) – 1 sztuka
4) Zabudowa aneks - na wymiar (pokój socjalny personelu technicznego) – 1 sztuka
5) Zestaw mebli - na wymiar (pokój intendentki) – 1 sztuka
6) Zestaw mebli - na wymiar (mieszczenie konserwatora budynku) – 1 sztuka
7) Szafki ubraniowe pojedyncze – na wymiar – 37 sztuk
8) Szafki ubraniowe podwójne – na wymiar – 7 sztuk
9) Szafki na segregatory – na wymiar – 20 sztuk
10) Drzwi przesuwne 3- skrzydłowe – na wymiar – 1 sztuka
11) Stół - na wymiar– 12 sztuk.
|
| |