Zakup i dostawa wraz z montażem, wyposażenia do nowo-budowanego przedszkola w Żywcu w rejonie ul. Tetmajera

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Miasto Żywiec
Miejscowość Żywiec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522124-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 320000003, 370000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem, wyposażenia do nowo-budowanego przedszkola w Żywcu w rejonie ul. Tetmajera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 240970eb-7e23-41a0-a414-6c5e770fbeae
Biuletyn 522124-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Żywiec
Regon 7218253900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żywiec
Zamawiajacy kod pocztowy 34300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 754 200
Zamawiajacy fax 334 754 202
Zamawiajacy email sekretariat@zywiec.pl
Adres strony url http://www.bip.zywiec.pl; http://www.zywiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Budowa nowego przedszkola w Żywcu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.zywiec.pl; http://www.zywiec.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.zywiec.pl; http://www.zywiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Żywiec, Rynek 2, 34-300 Żywiec
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wraz z montażem, wyposażenia do nowo-budowanego przedszkola w Żywcu w rejonie ul. Tetmajera
Numer referencyjny GKI.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem, wyposażenia do nowo-budowanego przedszkola w Żywcu w rejonie ul. Tetmajera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 216873,29
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Data rozpoczecia 2017-07-17T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-07-27T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia tj. prawidłowej realizacji dostaw i wymaganych prac montażowych, okresie od dnia 17.07.2017 do dnia 27.07.2017 r. Szczegółowo warunki dostawy i montażu oraz sposób informowania o przystąpieniu do wykonania dostawy i montażu regulują postanowienia Części II SIWZ – Wzór Umowy.
Okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wszystkich części zamówienia, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunków udziału w postępowaniu,dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków, jaki winni spełniać Wykonawcy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wszystkich części zamówienia, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunków udziału w postępowaniu,dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków, jaki winni spełniać Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wszystkich części zamówienia, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 – 12 umowy oraz w sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy Zmiana może obejmować: 1) pominięcie jakiejkolwiek części przedmiotu dostawy, szczególnie w sytuacji kiedy pozyskanie danego asortymentu (towaru) na rynku jest obiektywnie niemożliwe; 2) zmiany terminów wykonywania zobowiązań Umownych, wynikające z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego a skutkujących niemożnością wykonywania zobowiązań umownych w ustalonych terminach; 3) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania dostaw poszczególnych elementów składających się na ten przedmiot dostawy innym zakresem dostaw przy zachowaniu co najmniej wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego, szczególnie w sytuacji kiedy pozyskanie danego przedmiotu dostawy na rynku napotyka znaczne trudności i jest obiektywnie niemożliwe do pozyskania w terminie pozwalającym na prawidłowa realizację Umowy; Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod: 1) Wykonawca może zaproponować Zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji Umowy lub obniżą koszty realizacji Umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. 2) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, które w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji Umowy lub obniżą koszty realizacji Umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli konieczności ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble przedszkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-17T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 1 obejmuje dostawę: 1) Zestaw mebli dla dzieci – 6 kompletów; 2) Półeczki indywidualne dla dzieci – 6 kompletów; 3) Szafy na pomoce dydaktyczne – 6 kompletów; 4) Łóżeczka dla dzieci - 120 sztuk; 5) Śpiworki dla dzieci – 120 sztuk; 6) Platforma na łóżeczka – 6 sztuk; 7) Szafa na pościel – 6 sztuk; 8) Szafa na łóżeczka - 6 sztuk; 9) Stoliki dla dzieci – 30 sztuk; 10) Krzesła dla dzieci – 120 sztuk; 11) Półki na ubrania – 25 kompletów; 12) Tablice informacyjne – 24 sztuki; 13) Biurko przedszkolne – 10 sztuk; 14) Biurko do kancelarii – 1 sztuka; 15) Krzesło biurowe – 4 sztuki; 16) Krzesło tapicerowane – 30 sztuk; 17) Gablota ekspozycyjna przedszkolna – 2 sztuki; 18) Szafa do kartotek – 2 sztuki; 19) Stół + 4 krzesła – 2 komplety; 20) Taboret – 4 sztuki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Chodniki, dywany i zestaw sprzątający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-17T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 2 obejmuje dostawę: 1) Chodnik do szatni- 1 sztuka; 2) Dywany – 6 sztuk; 3) Zestaw sprzątający - 3 sztuki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Multimedia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-17T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 3 obejmuje dostawę: 1) Zestaw interaktywny z tablicą – 6 kompletów; 2) Zestaw nagłaśniający, w skład, którego wchodzą następujące elementy: - kolumny pasywne - 2 sztuki; - Powermikser - 1 sztuka; - Statyw głośnikowy stalowy - 2 sztuki; - Odtwarzacz MP3 CD USB – 1 sztuka; - Dwukanałowy system bezprzewodowy - 3 sztuki; - Kabel mikrofonowy – 4 sztuki; - Mikrofon – 4 sztuki; 3) Wielofunkcyjna kserokopiarka A4– 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zmysłowa gąsienica, zielony łuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-17T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 4 obejmuje dostawę: Zmysłowa gąsienica, zielony łuk – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-17T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-27T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Część III SIWZ pt.: "Opis Przedmiotu Zamówienia".
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 5 obejmuje dostawę: 1) Zabudowa aneks - na wymiar (pokój administracyjny) – 1 sztuka 2) Zabudowa aneks - na wymiar (pomieszczenie socjalne) – 1 sztuka 3) Zabudowa aneks - na wymiar (pokój socjalny/szatnia) – 1 sztuka 4) Zabudowa aneks - na wymiar (pokój socjalny personelu technicznego) – 1 sztuka 5) Zestaw mebli - na wymiar (pokój intendentki) – 1 sztuka 6) Zestaw mebli - na wymiar (mieszczenie konserwatora budynku) – 1 sztuka 7) Szafki ubraniowe pojedyncze – na wymiar – 37 sztuk 8) Szafki ubraniowe podwójne – na wymiar – 7 sztuk 9) Szafki na segregatory – na wymiar – 20 sztuk 10) Drzwi przesuwne 3- skrzydłowe – na wymiar – 1 sztuka 11) Stół - na wymiar– 12 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)