Dostawa artykułów żwnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie

Data publikacji 2017-05-31
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522193-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 32200009, 32120001, 158100009, 31425003, 154000002, 151000009, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.:
1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kilińskiego 25 a
2) Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1,
3) Domu Opieki „Szarotka” przy ul. Sybiraków 13,
4) Domu Dziennego Pobytu „Senior” przy ul. Sienkiewicza 3,
5) Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a,
6) Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61dc6c90-6219-4c11-b3ed-9f64f3c1fa89
Biuletyn 522193-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 404128900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 74-63-400
Zamawiajacy fax 076 74-63-401
Zamawiajacy email mops@mops.lubin.pl
Adres strony url www.bip.mops.lubin.pl
Adres strony internetowej narzedzia j.w
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mops.lubin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny LISTOWNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres UL. Kilińskiego 25 a, 59-300 Lubin, pk. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żwnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie
Numer referencyjny 0A.3301-3/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.: 1) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kilińskiego 25 a 2) Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, 3) Domu Opieki „Szarotka” przy ul. Sybiraków 13, 4) Domu Dziennego Pobytu „Senior” przy ul. Sienkiewicza 3, 5) Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a, 6) Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 208000,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt 2 ppkt 3, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw (rozumianym jako realizacja jednorazowej dostawy lub realizacji całej umowy) dla każdego zadania osobno, o którym mowa w Części III pkt. 4 odpowiadający przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż: a) dla Zad. I. 100,00 zł b) dla Zad. II. 100,00 zł c) dla Zad. III. 200,00 zł d) dla Zad. IV. 200,00 zł e) dla Zad. V. 100,00 zł f) dla Zad. VI. 200,00 zł g) dla Zad. VII. 200,00 zł h) dla Zad. VIII. 200,00 zł i) dla Zad. IX. 200,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu. Ogólna wartość wykazanych w zestawieniu zadań, musi odpowiadać sumie wartości poszczególnych zadań, np. Wykonawca złoży ofertę na Zad. I i Zad. II, ogólna wartość dla zrealizowanych zadań winna wynosi 200,00 zł (100,00 zł + 100,00 zł), w tym przypadku Wykonawca powinien przedłożyć dokument (gdy realizacja odbywa się na podstawie jednej umowy/dostawy) potwierdzający należyte wykonanie obu zadań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony druk oferty na formularzu wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, 2.zaakceptowany wzór umowy na formularzu wg załączonego wzoru – załącznik nr 5 SIWZ, 3.ewentualne pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie udzielone przez Wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 3) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 1 i 2 proporcjonalne o zakres tych zmian, 4) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35000,99
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5699,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie załącznikiem nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW, GOTOWE DANIA (MROŻONI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13000,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9000,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 D SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA JAJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5700,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa DOSTAWA TŁUSZCZY NABIAŁU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39000,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKOM NR 6 DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa DOSTAWA MIĘS I WĘDLIN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 83000,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAŁACZNIKIEM NR 6 DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa DOSTAWA RYB MROŻONYCH , SUROWYCH, WĘDZONYCH, PUSZKOWNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 DO SIWZ
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)