GuidZP400 |
1a42f237-3599-4933-af5e-f0a7dc2618d8
|
Biuletyn |
521633-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
|
Regon |
24083705400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41219
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 41 30 111
|
Zamawiajacy fax |
32 41 30 112
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
ww.szpital.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pismnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości
|
Numer referencyjny |
ZP-2200-22/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – worki foliowe,
Pakiet nr 2 – materiały gospodarcze i środki czystości,
Pakiet nr 3 - środki myjąco-pielęgnujące i czyszczące z dzierżawą systemów dozujących,
Pakiet nr 4 – papier toaletowy i ręczniki papierowe,
Pakiet nr 5 – mopy kieszeniowe, stelaże do mopów i ściereczki.
Pakiet nr 6 – płyn do myjni naczyń sanitarnych,
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Szpitala informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dla Pakietu nr 1
- próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji – w ilości po 1 sztuce;
- Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta.
b) Dla Pakietu nr 2
- karty charakterystyki dla poz. 7 i 11
- próbki oferowanego asortymentu dla poz. 6, 15, 16, 17
c) Dla Pakietu nr 3
- karty charakterystyki,
- Katalogi, karty technologiczne, ulotki, opisy lub inne dokumenty zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów (dane w przedłożonym dokumencie muszą potwierdzać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i innych warunków realizacji zamówienia).
d) Dla Pakietu nr 4
- próbki oferowanego asortymentu dla wszystkich pozycji – po 1 szt z każdej pozycji
- ulotki, opisy lub inny dokument potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego gramaturę.
e) Dla Pakietu nr 5
- próbki oferowanego asortymentu dla poz. 1, 2
- Katalogi, karty technologiczne, ulotki, opisy lub inne dokumenty zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego dla poz. 1, 2, 3 (dane w przedłożonym dokumencie muszą potwierdzać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i innych warunków realizacji zamówienia).
- Cennik części zamiennych dla poz. 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w Pakietach 1, 3, 4 w wysokości:
Dla Pakietu nr 1 – 720,00 zł
Dla Pakietu nr 3 – 590,00 zł
Dla Pakietu nr 4 – 1200,00zł
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
2. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie.
3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą:
a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony,
c) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej),
d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|