Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523258-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji I (papier, rękawy, torebki)
Pakiet nr 2 - Materiały do sterylizacji II ( testy, osłonki, etykiety)
Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji III ( wskaźniki)
Pakiet nr 4 - Mateiały do EKG, KTG (papiery, żele)
Pakiet nr 5 - Zamknięty system do nawilżania
Pakiet nr 6 - Paski fluoresceinowe
Pakiet nr 7 - Olej do wiertarek chirurgicznych
Pakiet nr 8 - Żel do gastroenterologii
Pakiet nr 9 - Jałowy żel do cewnikowania
Pakiet nr 10 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96631a11-4f6c-451c-8fc1-f60335461c8e
Biuletyn 523258-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Regon 000304349
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Bochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 32-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146153233
Zamawiajacy fax +486153234
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
Adres strony url http://szpital-bochnia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy przesłać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny DZ-271-1-19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji I (papier, rękawy, torebki) Pakiet nr 2 - Materiały do sterylizacji II ( testy, osłonki, etykiety) Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji III ( wskaźniki) Pakiet nr 4 - Mateiały do EKG, KTG (papiery, żele) Pakiet nr 5 - Zamknięty system do nawilżania Pakiet nr 6 - Paski fluoresceinowe Pakiet nr 7 - Olej do wiertarek chirurgicznych Pakiet nr 8 - Żel do gastroenterologii Pakiet nr 9 - Jałowy żel do cewnikowania Pakiet nr 10 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna). II.9.3) Warunki płatności: termin płatności - minimum 30 dni maksimum 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. II.9.4) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.5) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) lub zmniejszenia -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%) wartości Umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych danego Towaru, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem sprzętu. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126
Zakresie warunkow udzialu 1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj 1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 2D) 2) Karta katalogowa lub folder w j. polskim – ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana której pozycji dotyczy Zamawiający oceniać będzie spełnienie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”
Inne dokumenty niewymienione III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie: a. nazwy Towaru, b. sposobu konfekcjonowania, c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ, e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d. 4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności. 5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową. 6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu. 10. Po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmiany Umowy, poprzez sporządzenie aneksu, w zakresie zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 11. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji I (papier, rękawy, torebki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Papier krepowy - zielony I op. w arkuszach 500 18 2. Papier krepowy - zielony II op. w arkuszach 250 24 3. Papier krepowy - zielony III op. w arkuszach 250 36 4. Papier krepowy - zielony IV op. w arkuszach 250 12 5. Papier krepowy - zielony V op. w arkuszach 250 2 6. Papier krepowy - naprzemiennie pakowany op. w arkuszach 500 18 7. Włóknina niebieska I op. w arkuszach 250 2 8. Włóknina niebieska II op. w arkuszach 250 6 9. Włóknina niebieska III op. w arkuszach 250 20 10. Włóknina niebieska IV op. w arkuszach 250 12 11. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne I op. w sztukach 100 6 12. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne II op. w sztukach 100 4 13. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne III op. w sztukach 100 4 14. Rękaw papierowo-foliowy płaski I rol. w metrach 200 8 15. Rękaw papierowo-foliowy płaski II rol. w metrach 200 12 16. Rękaw papierowo-foliowy płaski III rol. w metrach 200 12 17. Rękaw papierowo-foliowy płaski IV rol. w metrach 200 24 18. Rękaw papierowo-foliowy płaski V rol. w metrach 200 24 19. Rękaw papierowo-foliowy płaski VI rol. w metrach 200 12 20. Rękaw papierowo-foliowy płaski VII rol. w metrach 200 12 22. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą I rol. w metrach 100 12 23. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą II rol. w metrach 100 24 27. Torebki posterylizacyjne I op. w sztukach 500 6 28. Torebki posterylizacyjne II op. w sztukach 250 12 29. Torebki posterylizacyjne III op. w sztukach 250 6
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Materiały do sterylizacji II ( testy, osłonki, etykiety)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze op. w sztukach 10 9 2. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną op. w sztukach 100 30 3. Chemiczne testy do kontroli warunków sterylizacji na suche gorące powietrze op. w sztukach 100 2 4. Etykieta podwójnie przylepna do opisywania zestawów narzędzi op. w sztukach 1000 15 5. Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej rolka - ilość etykiet 500 24 6. Gotowe testy sprawdzające skuteczność procesów mycia oraz efektywność działania detergentów w myjniach op. w sztukach 100 10 7. Koperta z nadrukiem do dokumentowania procesów mycia maszynowego op. w sztukach 100 6 8. Koperta z nadrukiem do dokumentowania procesów sterylizacji, op. w sztukach 100 5 9. Mazaki typu "MARKER" do opisu pakietów-różnych grubości szt. 1 30 10. Metkownica 3 rzędowa numeryczna kpl. 1 1 11. Osłonki przeźroczyste do narzędzi I op. w sztukach 1000 6 12. Osłonki przeźroczyste do narzędzi II op. w sztukach 1000 2 13. Pakiet testowy Bowie & Dick gotowy do użycia op. w sztukach 25 36 14. System monitorowania wsadu weryfikujący usunięcie powietrza, penetrację pary wodnej, poziomy ekspozycji oraz osiągnięcie głębokiej próżni niezbędnej do sterylizacji narzędzi rurowych. op. w sztukach 250 20 15. Taśma neutralna bez wskaźnika I rolka w metrach 50 80 16. Taśma neutralna bez wskaźnika II rolka w metrach 50 80 17. Taśma wskaźnikowa I rolka w metrach 50 60 18. Taśma wskaźnikowa II rolka w metrach 50 60 19. Taśma wskaźnikowa do suchego gorącego powietrza rolka w metrach 50 2 20. Test chemiczny do pary wodnej, op. w sztukach 500 200 21. Testy do kontroli zgrzewu op. w sztukach 250 4 22. Testy do myjni dezynfektorów. op. w sztukach 100 24 23. Testy do myjni ultradźwiekowych kontrolujacy skuteczność mycia. op. w sztukach 100 24 24. Wskaźnik do sterylizacji parą wodną – niesamoprzylepny op. w sztukach 250 58 25. Wskaźnik do sterylizacji parą wodną samoprzylepny op. w sztukach 100 6
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji III ( wskaźniki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 3. Wskaźnik biologiczny – ampułkowy do procesów sterylizacji parą wodną szybkiego odczytu op. w sztukach 100 10 23. Testy do myjni dezynfektorów op. w sztukach 25 30
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Mateiały do EKG, KTG (papiery, żele)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (m/arkusze/g/ml) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Papier do EKG E-30 rolka w metrach 40 2 2. Papier do EKG Ascard 3 rolka w metrach 40 100 3. Papier do EKG Ascard 5 rolka w metrach 25 4 4. Papier do EKG Midicard rolka w metrach 25 100 5. Papier do EKG RA 4 B 56 Ascard 4 rolka w metrach 25 810 6. Papier do KTG HP op. w arkuszach 150 820 7. Papier do KTG Sonicaid Oxford op. w arkuszach 300 110 8. Papier do USG Sony UPP- 210 SE rolka w metrach 25 2 9. Papier do USG SONY UPP-84HG rolka w metrach 12,5 15 10. Papier termiczny do defibrylatora Lifepak I rolka w metrach 25 48 11. Papier termiczny do defibrylatora Lifepak II rolka w metrach 30 20 12. Papier termiczny do videoprintera Mitschubischi rolka w metrach 20 8 13. Papier termiczny do videoprintera Mitschubischi rolka w metrach 20 576 14. Pasta do przygotowania naskórka pod elektrody EKG op. w gramach 160 16 15. Żel do EKG op. w ml 250 36 16. Żel do USG op. w ml 500 1350
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Zamknięty system do nawilżania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Pojemniki jednorazowe z wodą sterylną op. w ml 350 300
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Paski fluoresceinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Paski fluoresceinowe do stosowania w okulistyce op. w sztukach 100 70
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Olej do wiertarek chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Olej do wiertarek chirurgicznych spry op. w ml 300 10
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Żel do gastroenterologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Żel nawilżający do gastroenterologii op. w ml 200 24
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Jałowy żel do cewnikowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Jałowy żel znieczulający I op. w sztukach ampułko-strzykawek 25 36 2. Jałowy żel znieczulający II op. w sztukach ampułko-strzykawek 25 52
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1. Nożyczki opatrunkowe jednorazowe szt. 1 240 2. Zestaw jednorazowy ambulatoryjny do zakładania szwów I szt. 1 420 3. Zestaw jednorazowy ambulatoryjny do zdejmowania szwów II szt. 1 1000
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)