1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.10.00-1 – Materiały budowlane, 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.30.00-5 – Drogowe materiały konstrukcyjne, 44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe, 44.11.40.00-2 – Beton, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaży i dostawy własnym transportem wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego materiałów drogowych-betonowych; zakupie betonu towarowego oraz zakupie cementu; zakupie materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych betonowych: 1) kostka betonowa, szara, gr. 6 cm – 100 m2, 2) kostka betonowa, szara, gr. 8 cm – 100 m2, 3) krawężnik prosty, 15x30x100 – 200 szt., 4) krawężnik najazdowy, 15x22x100 – 50 szt., 5) krawężnik skośny, 15x22/30x100 – 20 szt., 6) obrzeże betonowe, 20x6x100 – 100 szt., 7) obrzeże betonowe, 30x8x100 – 100 szt., 8) płyty ażurowe, 60x40x8 – 150 szt. Wymagania organizacyjne: Kostka betonowa o kształcie prostokąt lub kość Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Obwód Drogowy Syców – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, c) Plac budowy – teren Powiatu Oleśnickiego. Zamówienie obejmuje zakup materiałów, transport i rozładunek – sukcesywnie, według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, po pisemnym zgłoszeniu (faksem) ilości, miejsca i terminu dostaw – jednak nie później niż w terminie 2 dni od złożonego zamówienia. Minimalna jednorazowa ilość zamówionego materiału będzie wynosić 3 palety. Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie (dzień, godzina) dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały posiadały stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie np. atesty, aprobaty, certyfikaty, świadectwa. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Oferowane materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania na koszt Wykonawcy badania mrozoodporności, ścieralności oraz innych badań związanych z przedmiotem zamówienia. Palety będą zwracane sukcesywnie Wykonawcy podczas kolejnych dostaw materiałów. Kompleksowe rozliczenie zwrotu palet nastąpi w ciągu 9 miesięcy od ostatniej dostawy materiału. ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 4: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie: 1) farba nawierzchniowa do stosowania bezpośrednio na rdzę w kolorze białym, niebieskim, zielonym i czerwonych – w ilości do ok. 100 litrów, 2) rozpuszczalnik – w ilości do ok. 20 litrów, 3) pędzel płaski 50 mm – w ilości do ok. 100 szt., 4) krążki ścierne listkowe na szlifierkę kątową średnicy fi 125 – w ilości do 50 szt. 5. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 6. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 7. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie za pomocą faksu, telefonicznie lub osobiście według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 14. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 15. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 16. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 17. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu. 18. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 19. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 20. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 22. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 23. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. |
GuidZP400 |
09f320e6-782d-477c-97d2-303d2bce9574
|
Biuletyn |
523117-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
|
Regon |
93196321000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3981667, 3993244
|
Zamawiajacy email |
zdp@zdp-olesnica.pl
|
Adres strony url |
zdp-olesnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zdp-olesnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zdp-olesnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania
|
Numer referencyjny |
ZDP-DT.272.89.2017.IG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.10.00-1 – Materiały budowlane, 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.30.00-5 – Drogowe materiały konstrukcyjne, 44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe, 44.11.40.00-2 – Beton, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaży i dostawy własnym transportem wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego materiałów drogowych-betonowych; zakupie betonu towarowego oraz zakupie cementu; zakupie materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych betonowych: 1) kostka betonowa, szara, gr. 6 cm – 100 m2, 2) kostka betonowa, szara, gr. 8 cm – 100 m2, 3) krawężnik prosty, 15x30x100 – 200 szt., 4) krawężnik najazdowy, 15x22x100 – 50 szt., 5) krawężnik skośny, 15x22/30x100 – 20 szt., 6) obrzeże betonowe, 20x6x100 – 100 szt., 7) obrzeże betonowe, 30x8x100 – 100 szt., 8) płyty ażurowe, 60x40x8 – 150 szt. Wymagania organizacyjne: Kostka betonowa o kształcie prostokąt lub kość Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Obwód Drogowy Syców – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, c) Plac budowy – teren Powiatu Oleśnickiego. Zamówienie obejmuje zakup materiałów, transport i rozładunek – sukcesywnie, według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, po pisemnym zgłoszeniu (faksem) ilości, miejsca i terminu dostaw – jednak nie później niż w terminie 2 dni od złożonego zamówienia. Minimalna jednorazowa ilość zamówionego materiału będzie wynosić 3 palety. Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie (dzień, godzina) dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały posiadały stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie np. atesty, aprobaty, certyfikaty, świadectwa. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Oferowane materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania na koszt Wykonawcy badania mrozoodporności, ścieralności oraz innych badań związanych z przedmiotem zamówienia. Palety będą zwracane sukcesywnie Wykonawcy podczas kolejnych dostaw materiałów. Kompleksowe rozliczenie zwrotu palet nastąpi w ciągu 9 miesięcy od ostatniej dostawy materiału. ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 4: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie: 1) farba nawierzchniowa do stosowania bezpośrednio na rdzę w kolorze białym, niebieskim, zielonym i czerwonych – w ilości do ok. 100 litrów, 2) rozpuszczalnik – w ilości do ok. 20 litrów, 3) pędzel płaski 50 mm – w ilości do ok. 100 szt., 4) krążki ścierne listkowe na szlifierkę kątową średnicy fi 125 – w ilości do 50 szt. 5. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 6. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 7. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie za pomocą faksu, telefonicznie lub osobiście według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 14. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 15. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 16. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 17. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu. 18. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 19. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 20. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 22. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 23. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę: dla zadania nr 1-4 – minimum 10 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowe informacje zawiera pkt 5.2. SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Wykażą się osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz kontakt z Zamawiającym niezbędnym dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, konieczne jest by w/w warunek, spełnili łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowe informacje zawiera pkt 5.2. SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. f) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz. h) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: dla zadania nr 1-4 – minimum 10 000,00 zł.. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy PZP. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty przygotowany dla zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 PZP – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; c) zestawienie cenowe – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) dokument, z którego wynika upoważnienie osoby / osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.10.00-1 – Materiały budowlane, 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.30.00-5 – Drogowe materiały konstrukcyjne, 44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe, 44.11.40.00-2 – Beton, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaży i dostawy własnym transportem wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego materiałów drogowych-betonowych; zakupie betonu towarowego oraz zakupie cementu; zakupie materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych betonowych: 1) kostka betonowa, szara, gr. 6 cm – 100 m2, 2) kostka betonowa, szara, gr. 8 cm – 100 m2, 3) krawężnik prosty, 15x30x100 – 200 szt., 4) krawężnik najazdowy, 15x22x100 – 50 szt., 5) krawężnik skośny, 15x22/30x100 – 20 szt., 6) obrzeże betonowe, 20x6x100 – 100 szt., 7) obrzeże betonowe, 30x8x100 – 100 szt., 8) płyty ażurowe, 60x40x8 – 150 szt. Wymagania organizacyjne: Kostka betonowa o kształcie prostokąt lub kość Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Obwód Drogowy Syców – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, c) Plac budowy – teren Powiatu Oleśnickiego. Zamówienie obejmuje zakup materiałów, transport i rozładunek – sukcesywnie, według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, po pisemnym zgłoszeniu (faksem) ilości, miejsca i terminu dostaw – jednak nie później niż w terminie 2 dni od złożonego zamówienia. Minimalna jednorazowa ilość zamówionego materiału będzie wynosić 3 palety. Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie (dzień, godzina) dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały posiadały stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie np. atesty, aprobaty, certyfikaty, świadectwa. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Oferowane materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania na koszt Wykonawcy badania mrozoodporności, ścieralności oraz innych badań związanych z przedmiotem zamówienia. Palety będą zwracane sukcesywnie Wykonawcy podczas kolejnych dostaw materiałów. Kompleksowe rozliczenie zwrotu palet nastąpi w ciągu 9 miesięcy od ostatniej dostawy materiału.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.10.00-1 – Materiały budowlane, 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.30.00-5 – Drogowe materiały konstrukcyjne, 44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe, 44.11.40.00-2 – Beton, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaży i dostawy własnym transportem wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego materiałów drogowych-betonowych; zakupie betonu towarowego oraz zakupie cementu; zakupie materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.10.00-1 – Materiały budowlane, 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.30.00-5 – Drogowe materiały konstrukcyjne, 44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe, 44.11.40.00-2 – Beton, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaży i dostawy własnym transportem wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego materiałów drogowych-betonowych; zakupie betonu towarowego oraz zakupie cementu; zakupie materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica).
|
| |