GuidZP400 |
104f662f-9331-448e-acd7-bd5a8d0fb276
|
Biuletyn |
527132-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
|
Regon |
31332500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 848 10 11
|
Zamawiajacy fax |
61 848 49 90/91
|
Zamawiajacy email |
efilipiak@raszeja.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.raszeja.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.raszeja.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, piwnica.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SR/XV-270-22-EFK/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (do 5 części / pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
- pakiet nr 1 – Dezynfekcja narzędzi i wyrobów medycznych;
- pakiet nr 2 – Dezynfekcja powierzchni;
- pakiet nr 3 – Dezynfekcja skóry, rąk, ran i błon śluzowych;
- pakiet nr 4 – Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów w myjce;
- pakiet nr 5 – Preparaty myjące i dezynfekcyjne do myjni.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy to: od 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.).
|
Okreslenie warunkow |
Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę aktualnego pozwolenia na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015, poz. 1926) (dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze) oraz aktualnego pozwolenia na obrót produktem leczniczym zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) (dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze).
Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - w przypadku, gdy ustawy nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie oświadczenia o braku obowiązku posiadania ww. dokumentów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
2. Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015, poz. 1926) (dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze) oraz aktualnego pozwolenia na obrót produktem leczniczym zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) (dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze).
3. Aktualne zezwolenie lub koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - w przypadku, gdy ustawy nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie oświadczenia o braku obowiązku posiadania ww. dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia:
1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ).
1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ).
1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ).
1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ).
1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ).
1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ).
1.8. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania: deklaracja zgodności i Certyfikat CE (jeśli dotyczy).
1.9. Dopuszczenie do obrotu wydane przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi; dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako kosmetyki.
1.10. Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami (w formie pisemnej i na płycie CD).
1.11. Folder (ulotka) w języku polskim zawierający: opis składu jakościowego i ilościowego, instrukcję użytkowania, spektrum działania bójczego, nazwy ośrodków badawczych, numery norm, badań potwierdzających właściwości bójcze.
1.12. Na życzenie Zamawiającego – potwierdzenie stosownym dokumentem działania bójczego oferowanych środków w zakresie wymaganego spektrum poparte sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach; dopuszcza się alternatywne badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE.
1.13. Zgłoszenie kosmetyku do CPNP, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady /WE/ nr 1223/2009 z 30 listopada 2009 r.
1.14. Dotyczy pakietu nr 3 poz. 16 i 17: oświadczenie producenta dozowników o kompatybilności dozowników z wkładami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (wzór umowy):
- par. 2 ust. 5: W przypadku, jeżeli ze względu na zagrożenie bakteriobójcze ujawnione u Zamawiającego lub inne ważne względy zaoferowany przez Wykonawcę środek nie jest odpowiedni dla jego potrzeb, Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany środka na właściwy.
- par. 4 ust. 8: W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
niemniej każdorazowo zmiana umowy winna zostać dokonana w postaci pisemnego aneksu. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu stosownej dokumentacji, na podstawie której stawka podatku VAT zostaje zmieniona.
- par. 6 ust. 2: W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Ewentualnie w przypadku wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika środka w cenie przetargowej (jeżeli będzie to raziło rażącą stratą dla Wykonawcy), Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o w/w sytuacjach.
- par. 6 ust. 3: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. Na skutek wydłużenia okresu obowiązywania umową Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte dnia: 19.06.2017 r. o godz. otwarcia ofert 10:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne – III piętro Szpitala, pokój 361.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – Dezynfekcja narzędzi i wyrobów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy to: od 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.).
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja narzędzi i wyrobów medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – Dezynfekcja powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy to: od 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.).
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja powierzchni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – Dezynfekcja skóry, rąk, ran i błon śluzowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy to: od 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.).
|
Zalacznik krotki opis |
Dezynfekcja skóry, rąk, ran i błon śluzowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów w myjce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy to: od 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.).
|
Zalacznik krotki opis |
Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów w myjce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – Preparaty myjące i dezynfekcyjne do myjni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy to: od 15.07.2017 r. do 14.07.2018 r.).
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty myjące i dezynfekcyjne do myjni
|
| |