Projekt, druk i dostawa toreb ekologicznych na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-16 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Torby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528831-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189360009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) opracowanie projektu jednostronnego nadruku związanego z ochroną środowiska o wymiarach A5 (210 mm x 148 mm) - czterokolorowego, naniesionego metodą sitodruku, zawierającego napis: „ŚRODOWISKO W NASZYCH RĘKACH”, logotyp WFOŚiGW w Krakowie, zgodnie wytycznymi WFOŚiGW, zamieszczonymi na stronie internetowej www.wfos.krakow.pl, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia, oraz herb Miasta Tarnowa, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego – stanowiącego załącznik
nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
2) wykonanie 1000 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 1 zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) gramatura min. 160 g/m2,
b) bawełna 100%,
c) kolor kremowy naturalny,
d) wymiary (szerokość x wysokość x głębokość): 390 mm x 410 mm x 100 mm,
e) 2 bawełniane uchwyty torby, 35 cm każdy, kolor kremowy naturalny,
f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego;
3) wykonanie 1500 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 2 – zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) gramatura min. 160g/m2,
b) bawełna 100%,
c) wymiary (szerokość x wysokość): 390 mm x 410 mm,
d) barwiona na kolor ciemnozielony,
e) 2 bawełniane uchwyty torby, min. 70 cm każdy, kolor ciemnozielony,
f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego;
4) wykonanie 500 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 3 – zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) gramatura min. 160 g/m2,
b) bawełna 100%,
c) wymiary: (szerokość x wysokość): 450 mm x 400 mm,
d) kolor kremowy naturalny,
e) 2 bawełniane uchwyty torby, 35 cm każdy, kolor kremowy naturalny,
f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego.
Wszystkie materiały promocyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydziału Ochrony Środowiska , ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów (III piętro budynku wyposażonego w windę). Koszt dostawy pokrywa Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8a88293-9f99-48e1-8ab9-29bebcffbfed
Biuletyn 528831-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
Regon 00064811000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 6882869,
Zamawiajacy fax 14 6882876
Zamawiajacy email j.lorek@umt.tarnow.pl; d.antoniewski@umt.tarnow.pl
Adres strony url www.tarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 – Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym
Nazwa nadana zamowieniu Projekt, druk i dostawa toreb ekologicznych na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska
Numer referencyjny WOŚ.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1) opracowanie projektu jednostronnego nadruku związanego z ochroną środowiska o wymiarach A5 (210 mm x 148 mm) - czterokolorowego, naniesionego metodą sitodruku, zawierającego napis: „ŚRODOWISKO W NASZYCH RĘKACH”, logotyp WFOŚiGW w Krakowie, zgodnie wytycznymi WFOŚiGW, zamieszczonymi na stronie internetowej www.wfos.krakow.pl, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia, oraz herb Miasta Tarnowa, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia. 2) wykonanie 1000 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 1 zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) gramatura min. 160 g/m2, b) bawełna 100%, c) kolor kremowy naturalny, d) wymiary (szerokość x wysokość x głębokość): 390 mm x 410 mm x 100 mm, e) 2 bawełniane uchwyty torby, 35 cm każdy, kolor kremowy naturalny, f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego; 3) wykonanie 1500 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 2 – zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) gramatura min. 160g/m2, b) bawełna 100%, c) wymiary (szerokość x wysokość): 390 mm x 410 mm, d) barwiona na kolor ciemnozielony, e) 2 bawełniane uchwyty torby, min. 70 cm każdy, kolor ciemnozielony, f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego; 4) wykonanie 500 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 3 – zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) gramatura min. 160 g/m2, b) bawełna 100%, c) wymiary: (szerokość x wysokość): 450 mm x 400 mm, d) kolor kremowy naturalny, e) 2 bawełniane uchwyty torby, 35 cm każdy, kolor kremowy naturalny, f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wszystkie materiały promocyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydziału Ochrony Środowiska , ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów (III piętro budynku wyposażonego w windę). Koszt dostawy pokrywa Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 18936000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie wykonane w terminie 60 dni od podpisania umowy – wszystkie pozycje wyszczególnione w sekcji II.4) niniejszego ogłoszenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) dotyczy wyłącznie niepodlegania wykluczeniu.
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php
IV 4 7 http://bip.malopolska.pl/umtarnow
IV 4 8 1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać pod numerem telefonu (22) 852 60 80. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.
IV 4 9 1. Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. 2. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 4. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 5. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w sekcji II pkt II. 4) niniejszego ogłoszenia. 9. Cena wywoławcza wynosi 24 212,60 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 500 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w groszach (jeżeli występują grosze, wpisuje się je po kropce, obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). 10. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 11. Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza - musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia - Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). 12. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 13. Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 1 godzina (60 minut)
IV 4 11 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T10:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godzinie 11.00 Termin rozpoczę
IV 4 13 1. Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 1 godzinę (60 minut) po otwarciu licytacji. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/umtarnow poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny – wg załącznika nr 1 do ogłoszenia. Kalkulacja ceny podpisana przez Wykonawcę, oraz wniosek o dopuszczeniu do licytacji elektronicznej, stanowić będą załączniki do umowy. Kalkulacji ceny nie należy załączać do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje 1. Czas trwania aukcji (1 godzina) odnosi się do czasu serwera podawanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl 2. Z zawartością wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie można zapoznać się przed upływem terminu, odpowiednio do ich złożenia. 3. Wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej wraz z wymaganymi oświadczeniami, o których mowa odpowiednio w pkt III.3 i pkt. III.7 ogłoszenia należy złożyć w miejscu i w terminie wskazanym w niniejszym ogłoszeniu w zamkniętej kopercie posiadającej nazwę i adres wykonawcy z dopiskiem: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na Projekt, druk i dostawę toreb ekologicznych na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska” w godzinach pracy Kancelarii Głównej (w poniedziałek od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30). Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Wzór wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 5. Cena brutto za cały przedmiot zamówienia musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty, która została wylicytowana. W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Przy wyliczaniu wartości cen należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny, stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrągleń.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku: 1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu, 3) zmiany podwykonawców, jeżeli Wykonawca w ofercie wykazał, że polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego podwykonawcę; zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego, 4) zmiany danych adresowych Stron, 5) zmiany warunków i terminów płatności, 6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy, a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 3. Strona wnioskujący o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmian umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełniania postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, składając odrębne wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, ze nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczenia (o których mowa w pkt. III.3 i III.7) - według wzorów określonych w załącznikach nr 2, 3 i 5 do ogłoszenia mają być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu np. umowy spółki cywilnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. 6. Oświadczenia wymienione w pkt. III.3) i pkt. III.7) ogłoszenia mają być przedstawione w formie oryginału przez wykonawcę. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego („konsorcjum”, spółka cywilna): a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) „Konsorcjum” składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt III.3) i pkt III.7) składa każdy z członków konsorcjum. 8. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny – wg załącznika nr 1 do ogłoszenia. 9. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: a) kalkulacja ceny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1; b) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - załącznik nr 2; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3; d) projekt umowy – załącznik nr 4; e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 5; f) plik poglądowy logotypu WFOŚiGW w Krakowie – załącznik nr 6. g) plik poglądowy herbu Miasta Tarnowa - załącznik nr 7;

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)