GuidZP400 |
f8a88293-9f99-48e1-8ab9-29bebcffbfed
|
Biuletyn |
528831-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
|
Regon |
00064811000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
14 6882869,
|
Zamawiajacy fax |
14 6882876
|
Zamawiajacy email |
j.lorek@umt.tarnow.pl; d.antoniewski@umt.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.tarnow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/umtarnow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 – Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Projekt, druk i dostawa toreb ekologicznych na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska
|
Numer referencyjny |
WOŚ.271.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1) opracowanie projektu jednostronnego nadruku związanego z ochroną środowiska o wymiarach A5 (210 mm x 148 mm) - czterokolorowego, naniesionego metodą sitodruku, zawierającego napis: „ŚRODOWISKO W NASZYCH RĘKACH”, logotyp WFOŚiGW w Krakowie, zgodnie wytycznymi WFOŚiGW, zamieszczonymi na stronie internetowej www.wfos.krakow.pl, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia, oraz herb Miasta Tarnowa, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego – stanowiącego załącznik
nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
2) wykonanie 1000 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 1 zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) gramatura min. 160 g/m2,
b) bawełna 100%,
c) kolor kremowy naturalny,
d) wymiary (szerokość x wysokość x głębokość): 390 mm x 410 mm x 100 mm,
e) 2 bawełniane uchwyty torby, 35 cm każdy, kolor kremowy naturalny,
f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego;
3) wykonanie 1500 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 2 – zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) gramatura min. 160g/m2,
b) bawełna 100%,
c) wymiary (szerokość x wysokość): 390 mm x 410 mm,
d) barwiona na kolor ciemnozielony,
e) 2 bawełniane uchwyty torby, min. 70 cm każdy, kolor ciemnozielony,
f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego;
4) wykonanie 500 szt. toreb ekologicznych bawełnianych nr 3 – zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) gramatura min. 160 g/m2,
b) bawełna 100%,
c) wymiary: (szerokość x wysokość): 450 mm x 400 mm,
d) kolor kremowy naturalny,
e) 2 bawełniane uchwyty torby, 35 cm każdy, kolor kremowy naturalny,
f) nadruk związany z ochroną środowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 1, według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego.
Wszystkie materiały promocyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydziału Ochrony Środowiska , ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów (III piętro budynku wyposażonego w windę). Koszt dostawy pokrywa Wykonawca.
|
Cpv glowny przedmiot |
18936000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie wykonane w terminie 60 dni od podpisania umowy – wszystkie pozycje wyszczególnione w sekcji II.4) niniejszego ogłoszenia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) dotyczy wyłącznie niepodlegania wykluczeniu.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
IV 4 6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php
|
IV 4 7 |
http://bip.malopolska.pl/umtarnow
|
IV 4 8 |
1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać pod numerem telefonu (22) 852 60 80.
4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą.
5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.
|
IV 4 9 |
1. Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert.
2. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej.
3. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy licytacyjnej UZP.
4. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny.
5. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca
w danym momencie.
6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
7. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w sekcji II pkt II. 4) niniejszego ogłoszenia.
9. Cena wywoławcza wynosi 24 212,60 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 500 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w groszach (jeżeli występują grosze, wpisuje się je po kropce, obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce).
10. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia.
11. Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza - musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia - Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie).
12. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie.
13. Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
1 godzina (60 minut)
|
IV 4 11 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T10:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godzinie 11.00 Termin rozpoczę
|
IV 4 13 |
1. Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 1 godzinę (60 minut) po otwarciu licytacji.
2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/umtarnow poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny – wg załącznika nr 1 do ogłoszenia. Kalkulacja ceny podpisana przez Wykonawcę, oraz wniosek o dopuszczeniu do licytacji elektronicznej, stanowić będą załączniki do umowy. Kalkulacji ceny nie należy załączać do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
1. Czas trwania aukcji (1 godzina) odnosi się do czasu serwera podawanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl
2. Z zawartością wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie można zapoznać się przed upływem terminu, odpowiednio do ich złożenia.
3. Wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej wraz z wymaganymi oświadczeniami,
o których mowa odpowiednio w pkt III.3 i pkt. III.7 ogłoszenia należy złożyć w miejscu
i w terminie wskazanym w niniejszym ogłoszeniu w zamkniętej kopercie posiadającej nazwę
i adres wykonawcy z dopiskiem: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na Projekt, druk i dostawę toreb ekologicznych na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska” w godzinach pracy Kancelarii Głównej (w poniedziałek od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30). Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wzór wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
5. Cena brutto za cały przedmiot zamówienia musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty, która została wylicytowana. W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego
z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Przy wyliczaniu wartości cen należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny, stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrągleń.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz
w przypadku:
1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów
i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu,
3) zmiany podwykonawców, jeżeli Wykonawca w ofercie wykazał, że polegał będzie na wiedzy
i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie
w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego podwykonawcę; zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego,
4) zmiany danych adresowych Stron,
5) zmiany warunków i terminów płatności,
6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy,
a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie;
2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
3. Strona wnioskujący o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmian umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupełniania postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, składając odrębne wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, ze nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa .
3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski.
5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczenia (o których mowa
w pkt. III.3 i III.7) - według wzorów określonych w załącznikach nr 2, 3 i 5 do ogłoszenia mają być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu np. umowy spółki cywilnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.
6. Oświadczenia wymienione w pkt. III.3) i pkt. III.7) ogłoszenia mają być przedstawione w formie oryginału przez wykonawcę.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego („konsorcjum”, spółka cywilna):
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
b) „Konsorcjum” składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt III.3) i pkt III.7) składa każdy z członków konsorcjum.
8. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny – wg załącznika nr 1 do ogłoszenia.
9. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są:
a) kalkulacja ceny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1;
b) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - załącznik nr 2;
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3;
d) projekt umowy – załącznik nr 4;
e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 5;
f) plik poglądowy logotypu WFOŚiGW w Krakowie – załącznik nr 6.
g) plik poglądowy herbu Miasta Tarnowa - załącznik nr 7;
|