Zakup wraz z dostawą różnego asortymentu do sklepiku szpitalnego

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Dąbrowa Tarnowska
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530706-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331417007, 337000007, 336900003, 331411104, 331416154, 331990001, 331960000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą różnego asortymentu do sklepiku szpitalnego.
Zamówienie swym zakresem obejmuje:
Pakiet 1: Środki pielęgnacyjne
Pakiet 2: Środki lecznicze
Pakiet 3: Różny asortyment
Pakiet 4: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Pakiet 5: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Pakiet 6: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Pakiet 7: Asortyment sanitarny
Pakiet 8: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Pakiet 9: Obuwie medyczne
Pakiet 10: Odzież szpitalna oraz podkłady
Pakiet 11: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Pakiet 12: Obuwie medyczne
Pakiet 13: Ciśnieniomierze, inhalatory

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c237e4cc-8bf2-403a-a405-f61031227a0b
Biuletyn 530706-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Tarnowska
Zamawiajacy kod pocztowy 33200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon ,
Zamawiajacy email aigzoz@tarnow.home.pl,
Adres strony url www.zozdt.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozdt.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem poczty, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbeowa Tarnowska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą różnego asortymentu do sklepiku szpitalnego
Numer referencyjny 7/17/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą różnego asortymentu do sklepiku szpitalnego. Zamówienie swym zakresem obejmuje: Pakiet 1: Środki pielęgnacyjne Pakiet 2: Środki lecznicze Pakiet 3: Różny asortyment Pakiet 4: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny Pakiet 5: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny Pakiet 6: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny Pakiet 7: Asortyment sanitarny Pakiet 8: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny Pakiet 9: Obuwie medyczne Pakiet 10: Odzież szpitalna oraz podkłady Pakiet 11: Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny Pakiet 12: Obuwie medyczne Pakiet 13: Ciśnieniomierze, inhalatory
Cpv glowny przedmiot 33141700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: - Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów - załącznik nr 7,7a,7b do SIWZ- jeśli dotyczy. 5) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 6) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Każda zapisana strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. b) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do Umowy w zakresie asortymentu poprzez: a. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z promocji ustalonej przez producenta, b.w przypadku obniżenia ceny, c.w przypadku wyczerpania wartości pakietu w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zapewni dostawę asortymentu po cenach przetargowych. Dostawy odbywać się będą do chwili rozstrzygnięcia nowego przetargu. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną ceny brutto. Cena netto pozostanie bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy. Urzędowa zmiana stawki podatku VAT nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki pielęgnacyjne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki lecznicze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różny asortyment
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Różny asortyment
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Asortyment sanitarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141615-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment sanitarny
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Obuwie medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie medyczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Odzież szpitalna oraz podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież szpitalna oraz podkłady
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment ortopedyczny- rehabilitacyjny
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Obuwie medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie medyczne
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Ciśnieniomierze, inhalatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ciśnieniomierze, inhalatory
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności w dniach
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)