GuidZP400 |
4a0fd7e4-f1f8-4e8d-a816-be576e75885d
|
Biuletyn |
530687-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze
|
Regon |
29398200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarny Bór
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58379
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8450125, 74 8450124,
|
Zamawiajacy fax |
748 450 290
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@zlo.czarnybor.pl,
|
Adres strony url |
www.zlo.czarnybor.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zlo.czarnybor.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 "Technologie informacyjno-komunikacyjne" Działanie nr 2.1. "E-usługi publiczne" Poddziałanie nr 2.1.1. "E-usługi publiczne - konkursy horyzontalne"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zlo.czarnybor.pl/bip
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlo.czarnybor.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: „Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze”
|
Numer referencyjny |
ZLO/ZP/3/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem niezbędnego do realizacji projektu pn. „Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze”
Przedmiotem dostawy są:
1. Serwery produkcyjne – 2 szt.
2. Oprogramowanie serwerowe - system operacyjny w wersji serwerowej (data center) -2 szt.
3. Licencje dostępowe CAL – 32 szt.
4. Zasilanie awaryjne UPS
5. Komputery stacjonarne 32 szt.
6. Monitory 17” – 32 szt.
7. Zasilacz UPS – 32 szt.
8. Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne A4 – 6 szt.
Wymagania ogólne dotyczące sprzętu:
a) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001:2008 lub normą równoważną.
b) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
c) Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
d) Do każdego dostarczonego wraz z serwerem systemu operacyjnego muszą być załączone oryginalne dokumenty licencyjne uprawniające do używania systemu operacyjnego określonego dla każdego z serwerów
e) Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej.
f) Wszystkie serwery muszą posiadać Certyfikat CE produktu.
g) Oferowane serwery muszą być przygotowane do współpracy z systemami operacyjnymi takimi jak: Microsoft Windows Server 2012 R2, Microsoft Windows Server 2012, LINUX Red Hat, Vmware, Microsoft Windows Server 2016, HyperV
h) Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach : 230 V ± 10% , 50 Hz.
i) Sprzęt powinien być objęty gwarancją producenta sprzętu przez okres min. 36 miesięcy.
j) Wszystkie poniższe parametry należy traktować jako minimalne.
k) Wszelkie użyte nazwy własne producentów należy traktować informacyjnie
i dopuszczona jest możliwość zastosowania technologii w inny sposób zapewniających funkcjonalności wskazane w opisie zamówienia.
l) Zamawiający żąda dostarczenia dla każdego sprzętu (kompletu) specyfikacji technicznej (zawierającej co najmniej numer seryjny, nazwy własne: dysku, płyty głównej, procesora, procesora i karty graficznej, pamięci, wersji systemu operacyjnego) oraz instrukcji obsługi, koniecznych do normalnego korzystania z przedmiotu zamówienia, w języku polskim (jeśli to materiały oryginalne) lub w przypadku tłumaczenia na język polski wraz z oryginalną wersją, w formie papierowej lub na elektronicznym nośniku danych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr1 do SIWZ
UWAGA:
Przedmiot dostawy jest elementem Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla części medycznej - białej tworzonym w siedzibie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 25 dni od dnia podpisania umowy dla dostaw. Termin instalacji Zamawiający określi po dostawie, przy czym nie będzie on dłuższy niż 30 września 2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym względzie warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną minimum 50.000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat zrealizował minimum jedną dostawę obejmującą minimum 20 szt. komputerów stacjonarnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 50.000 zł (Załącznik Nr 2 do oferty)
Wykaz zrealizowanych dostaw w ostatnich 3 latach komputerów stacjonarnych minimum jednej dostawy w ramach jednej umowy w ilości 20 szt. wraz z przedstawieniem dowodów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były realizowane. (Załącznik Nr 3 do oferty)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten powinien potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania.
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (rozdział IX pkt 12 SIWZ), Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik Nr 5 do oferty) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w niniejszym punkcie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Inne dokumenty: które winny być załączone do oferty:
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wskazana w dokumentach rejestrowych (Załącznik Nr 6 do oferty),
- Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej (Załącznik Nr 7do oferty)
W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt 1 (oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 1a do oferty i Załącznik Nr 5 - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) oraz na podstawie samodzielnie pobranych przez Zamawiającego informacji z baz danych, uzyskanych w oparciu o dane Wykonawcy zamieszczone w formularzu ofertowym (w szczególności nr KRS/CEiDG), Zamawiający oceni, czy wobec Wykonawcy istnieją podstawy wykluczenia określone w rozdziale IX SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji , lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te muszą zostać wystawione z zachowaniem terminów (powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium należy wnieść do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy:
BZ WBK 37 1090 2271 0000 0001 2225 5793 z dopiskiem – wadium – numer sprawy ZLO/ZP/3/2017 . Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 lit. b) – e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające
z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b) – e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa
w ust. 2 lit. b) – e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia;
3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z projektem oraz, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym;
4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia;
5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek ich wprowadzenia. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|