Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528788-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem tj.: laptop o podwyższonej wytrzymałości (2 szt.) i przenośna drukarka kolorowa (2 szt.).
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9884f6f7-7c80-43a2-8653-bdf5bc4c6554
Biuletyn 528788-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Regon 43068905200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 73
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20019
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 354 606,
Zamawiajacy fax 815 354 313
Zamawiajacy email zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony url www.lubelska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zapobieganie i zwalczanie terroryzmu z wykorzystaniem broni CBRN-E budowanie potencjału podmiotów uczestniczących w wykrywaniu i ograniczaniu ryzyk CBRN-E” w ramach Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20 – 019 Lublin, pok. nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Numer referencyjny 52/64/17/ SZP/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem tj.: laptop o podwyższonej wytrzymałości (2 szt.) i przenośna drukarka kolorowa (2 szt.). 2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 14634,15
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dot. w/w warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dot. w/w warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dot. w/w warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk „Oferta” – załącznik nr 1 do SIWZ (2 strony) oraz wybrane załączniki od nr 1.1 do nr 1.2 do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów) – dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione „do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokument wymieniony w pkt.: 2.2) oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. V ppkt.3. SIWZ. 5. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – zwane dalej rozporządzeniem. 1) Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt 3 niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten nie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian umowy z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ust.3. 3. Zamawiający przewiduje następujące przypadki zmiany umowy: a) zmiana stawki VAT na asortyment będący przedmiotem umowy, b) zmiany teleadresowe stron, m. in. zmiany adresów siedzib, c) zmiany nazw Zamawiającego i Wykonawcy, d) zmiana danego rodzaju asortymentu na inny, o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych i w cenie nie wyższej niż określona w Załączniku nr 1 do umowy, wyłącznie w sytuacji wycofania z obrotu danej pozycji asortymentu, braku dostępności na rynku lub zaprzestaniu jego produkcji. 4. Inicjatorem zmian umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 3 lit. a)-c) będzie zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, zawiadamiając drugą stronę na piśmie o zaistnieniu okoliczności uzasadniającej zmianę. W sytuacji określonej w ust. 3 lit. d) z inicjatywą zmiany umowy wystąpi Wykonawca, przedstawiając pisemnie szczegółowe uzasadnienie i zakres żądanych zmian, niezwłocznie po powzięciu wiadomości o okolicznościach je uzasadniających.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Ofertę sporządza się w formie pisemnej w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji - 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu jakościowego i ilościowego dla całego asortymentu dostarczonego w ramach umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 24 miesiące.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Laptop o podwyższonej wytrzymałości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12682,93
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji - 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu jakościowego i ilościowego dla całego asortymentu dostarczonego w ramach umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem tj.: laptop o podwyższonej wytrzymałości (2 szt.) 2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Przenośna drukarka kolorowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji - 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu jakościowego i ilościowego dla całego asortymentu dostarczonego w ramach umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego tj.: przenośna drukarka kolorowa (2 szt.). 2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)