Dostawa, montaż, instalowanie i uruchomienie sprzętu multimedialnego na wystawie stałej Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918 – 1919 oddziału Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530483-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa wraz z transportem sprzętu multimedialnego do Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918 – 1919 w Poznaniu z wniesieniem i rozładowaniem,
2) montaż sprzętu multimedialnego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego,
3) montaż sprzętu multimedialnego będącego już w posiadaniu Zamawiającego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego,
4) przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedmiotu umowy dla personelu Zamawiającego zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym; zakres oraz ilość godzin ustalone zostaną przez Zamawiającego; ilość godzin szkolenia minimum 10,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej zainstalowanych systemów.
Ilości poszczególnych urządzeń wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76cd8588-68ad-4d6c-94f7-a20a92100dc5
Biuletyn 530483-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
Regon 27790200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Woźna
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61777
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 517 288,
Zamawiajacy fax 618 517 288
Zamawiajacy email przetarg@muzeumniepodleglosci.poznan.pl
Adres strony url www.wmn.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wmn.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 61-777 Poznań, ul. Woźna 12, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż, instalowanie i uruchomienie sprzętu multimedialnego na wystawie stałej Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918 – 1919 oddziału Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
Numer referencyjny FA.261-7/17
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa wraz z transportem sprzętu multimedialnego do Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918 – 1919 w Poznaniu z wniesieniem i rozładowaniem, 2) montaż sprzętu multimedialnego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego, 3) montaż sprzętu multimedialnego będącego już w posiadaniu Zamawiającego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego, 4) przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedmiotu umowy dla personelu Zamawiającego zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym; zakres oraz ilość godzin ustalone zostaną przez Zamawiającego; ilość godzin szkolenia minimum 10, 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej zainstalowanych systemów. Ilości poszczególnych urządzeń wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 100
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu multimedialnego wraz z montażem, instalowaniem i uruchomieniem kontentu multimedialnego dla instytucji użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda. Przez pojęcie sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki),w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery, projektory, monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione formularzu asortymentowo-cenowym.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i okolicznościach: 1) Zmiana ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w życie po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 2) Konieczność wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) Zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Ilość serwisów
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)