Dostawa szwów chirurgicznych , opatrunków oraz odzieży ochronnej dla Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o.

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531444-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331411214
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych materiałów opatrunkowych, opatrunków homeostatycznych, kompletów chirurgicznych.
Pakiet nr 1 – 10 szwy chirurgiczne
Pakiet 12-19 materiały opatrunkowe,
Pakiet 11 - opatrunki homeostatyczne,
Pakiet 20 komplety chirurgiczne
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 pakietów ilościowo-asortymentowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64129443-6398-4c05-b394-1cf001aee7ee
Biuletyn 531444-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
Regon 47225228500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sterlinga
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 335 877,
Zamawiajacy fax 426 335 877
Zamawiajacy email szpital@toya.net.pl,
Adres strony url www.centrumrydygiera.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.centrumrydygiera.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumrydygiera.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny oferta winna być sporządzona w formie pisemnej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7;30 do 15;00 w siedzibie Zarządu Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o. ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź w pokoju nr 39
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szwów chirurgicznych , opatrunków oraz odzieży ochronnej dla Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o.
Numer referencyjny II/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych materiałów opatrunkowych, opatrunków homeostatycznych, kompletów chirurgicznych. Pakiet nr 1 – 10 szwy chirurgiczne Pakiet 12-19 materiały opatrunkowe, Pakiet 11 - opatrunki homeostatyczne, Pakiet 20 komplety chirurgiczne 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 pakietów ilościowo-asortymentowych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wykonawca składa oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. oświadczenia wykonawcy , że każdy oferowany produkt posiada i będzie posiadał przez cały okres trwania umowy aktualne i ważne dopuszczenia do obrotu w postaci deklaracji zgodności wystawionej przez producenta i certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (dotyczy części nr.1 -20) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie normy EN 13795 (dotyczy części nr15- obłożenia) sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o których mowa powyżej, w pkt 1.1. SIWZ oraz składa w oryginale zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia z pkt. 1.1. składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego : a) Ddokumentów spełniających wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679): w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.: • Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; • Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; • dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; • w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) • w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie winno być złożone w oryginale. Zamawiający dopuszcza przesłanie Oświadczenia w terminie 3 dni faxem lub drogą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 6 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry określone w SIWZ pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym; b) zmiany przedmiotowej (produkt zamienny) jeśli nastąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta – przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto danego produktu; c) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym; d) zmiany polegające na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment niewykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu pod rygorem nieważności, e) niewyczerpania całości asortymentu określonego w ofercie Wykonawcy, w terminie na jaki zawarta została umowa - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy, f) oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich g) obniżenia cen na korzyść Zamawiającego, 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT strony ustalają że: a) w razie obniżenia stawki podatku VAT cena brutto przedmiotu dostawy ulega automatycznemu obniżeniu, natomiast cena netto pozostaje bez zmian – bez konieczności zawierania jakiegokolwiek aneksu w tym zakresie; b) w razie podwyższenia stawki podatku VAT zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego nastąpi podwyższenie ceny brutto, przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, zmiany Wykonawcy która nastąpi w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa jeżeli: a) nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na moment dokonywania zmiany, b) nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na moment dokonywania zmiany, c) nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany Wykonawcy w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wykonawca składa oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. oświadczenia wykonawcy , że każdy oferowany produkt posiada i będzie posiadał przez cały okres trwania umowy aktualne i ważne dopuszczenia do obrotu w postaci deklaracji zgodności wystawionej przez producenta i certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (dotyczy części nr.1 -20) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie normy EN 13795 (dotyczy części nr15- obłożenia) sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o których mowa powyżej, w pkt 1.1. SIWZ oraz składa w oryginale zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia z pkt. 1.1. składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nici chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa opatrunki homeostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki homeostatyczne
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - obłożenia
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - jałowy zestaw do porodu
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)