Dostawa odzieży z włókniny, maseczek, ocieplaczy, podkładów chłonnych, kołdry powietrznej, ubrań chirurgicznych oraz jednopacjentowych mankietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532653-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży z włókniny, maseczek, ocieplaczy, podkładów chłonnych, kołdry powietrznej, ubrań chirurgicznych oraz jednopacjentowych mankietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji i będący jej integralną częścią, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 pakietów (części). Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę w/w asortymentu do Zamawiającego - Magazynu Głównego Szpitala transportem Wykonawcy lub zorganizowanym przez Wykonawcę (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5d61e0f-1a76-433f-8a46-94d234a3cccf
Biuletyn 532653-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwajcarska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61285
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 8739 293, 008, 033,
Zamawiajacy fax 618 779 517
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl,
Adres strony url www.szpital-strusia.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3 w Poznaniu - Biuro Podawcze pok. 239 II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży z włókniny, maseczek, ocieplaczy, podkładów chłonnych, kołdry powietrznej, ubrań chirurgicznych oraz jednopacjentowych mankietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Numer referencyjny WSM/DZP/381-5817/N/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży z włókniny, maseczek, ocieplaczy, podkładów chłonnych, kołdry powietrznej, ubrań chirurgicznych oraz jednopacjentowych mankietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji i będący jej integralną częścią, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 pakietów (części). Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę w/w asortymentu do Zamawiającego - Magazynu Głównego Szpitala transportem Wykonawcy lub zorganizowanym przez Wykonawcę (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 173546,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o wyrobach medycznych i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz, że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej). 2) Karty techniczne produktu wystawione przez producenta (dot. materiałów tj. włókniny, folii itp.) użytych do produkcji gotowych wyrobów oraz potwierdzające spełnienie normy PN-EN 14683 – jeśli dot. 3) Opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, ulotki, itp.) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową, 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności 4) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie. Zmiany o których mowa powyżej wymagają zgody obu Stron i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 - ODZIEŻ JEDNORAZOWA Z WŁÓKNINY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48550,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży jednorazowej z włókniny - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2 - CZEPKI I MASKI CHIRURGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39210,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa czepków i masek chirurgicznych - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3- MASECZKI CHIRURGICZNE Z EKRANEM OCHRONNYM NA OCZY I OCIEPLACZE CHIRURGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9118,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa maseczek chirurgicznych z ekranem ochronnym na oczy i ocieplacze chirurgiczne - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4 - PODKŁADY HIGIENICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa podkładów higienicznych - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5 - KOŁDRA POWIETRZNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2580,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kołder powietrznych - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6 - UBRANIA CHIRURGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2088,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa ubrań chirurgicznych - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7 - MANKIETY DO APARATU ZAPEWNIAJĄCEGO KONTROLĘ SEKWENCYJNEGO, GRADIENTOWEGO I OBWODOWEGO UCISKU NA KOŃCZYNY DOLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa mankietów do aparatu zapewniającego kontrolę sekwencyjnego, gradientowego i obwodowego ucisku na kończyny dolne - szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ
  

Criterion

Kryteria ocena parametrów technicznych i użytkowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)