GuidZP400 |
10f917ff-8ad3-4de3-bd68-d15691d59a54
|
Biuletyn |
533131-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Specjalnych w Warcie
|
Regon |
73346400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warta
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98290
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 829 46 15,
|
Zamawiajacy fax |
43 829 46 15
|
Zamawiajacy email |
lajswiola@poczta.onet.pl,
|
Adres strony url |
www.zsswarta.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip-sosw.warta.spsieradz.finn.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt: "Mamy szansę na rozwój" realizowany przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip-sosw.warta.spsieradz.finn.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Zespole Szkół Specjalnych w Warcie, ul. 3 - go Maja 29, 98 - 290 Warta lub dostarczyć na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
98 - 290 Warta, ul. 3-go Maja 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych w ramach projektu: „Mamy szansę na rozwój”, realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.
|
Numer referencyjny |
ZSS 271.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych, dotyczy projektu: „Mamy Szansę na rozwój”, realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie. Poprzez dostawę, Zamawiający rozumie dowóz i rozładowanie przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wykaz (rodzaj, parametry), zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
(Szczegóły terminów wykonania zamówienia umieszczone są w pkt. 15 SIWZ).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie pomocy dydaktycznych lub/i materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1. oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający (nie uszczegóławia tego warunku), żąda złożenia: 1. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. 8.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający (nie uszczegóławia tego warunku), żąda złożenia: 1. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. 8.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu dostaw (na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W jednym opakowaniu wraz z ofertą, winny być złożone oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8 oraz niżej wymienione dokumenty: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. karty katalogowe oferowanego sprzętu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie, w wyniku:
1) przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem,
że spełni on minimalne wymogi dotyczące danego asortymentu określone w SIWZ
oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia,
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 12.12, zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. nazwy firmy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|