Zakup wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego, audiowizualnego, urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Powiatu Kłobuckiego poprzez modernizację kompleksu pracowni CNC w Zespole Szkół nr 1 w Kłobucku” – 2 części.

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Powiat Kłobucki
Miejscowość Kłobuck
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532644-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, instalacja
i konfiguracja sprzętu komputerowego, audiowizualnego, urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Powiatu Kłobuckiego poprzez modernizację kompleksu pracowni CNC w Zespole Szkół nr 1 w Kłobucku” – 2 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
część 1 – Sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne wraz
z oprogramowaniem,
część 2 - Sprzęt audiowizualny wraz z oprogramowaniem.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia:
część 1 - Sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne wraz
z oprogramowaniem: zestaw komputerowy Laptop (nauczycielski) – 3 szt., zestaw komputerowy uczniowski – 27 szt., monitor do zestawów uczniowskich – 27 szt., drukarka 3D z oprogramowaniem: obszar roboczy w przedziale 280-300x190-200x160-170 mm + Skaner 3D – 2 kpl., ploter tnąco - drukujący A1 z podstawą, (ekosolwentowy) – 1 szt., ploter frezująco-tnąco-termiczny 3D ze stołem obrotowym – 1 szt., ploter tnąco - drukujący min. A2 z podstawą – 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne wielkoformatowe (drukarka + skaner + ekran dotykowy) min. A1 – 1 szt., oprogramowanie biurowe uczniowskie 15 licencji (edukacyjne) – 2 kpl., oprogramowanie biurowe nauczycielskie 3 licencje (edukacyjne) – 1 kpl., program do projektowania zawartości drukowanej i cyfrowej - 16 licencji – 1 kpl., program do tworzenia grafiki wektorowej i bitmapowej - 1 licencja na 16 stanowisk komputerowych – 1 kpl., serwer wraz oprogramowaniem serwerowym i sieciowym monitor klawiatura mysz, UPS, listwa zasilająca – 1 szt., szafa serwerowa
z wyposażeniem: serwer, switch, konsola LCD – 1 zestaw, drukarka laserowa kolorowa A3+zapasowe materiały eksploatacyjne – 1 szt.

część 2 - Sprzęt audiowizualny wraz z oprogramowaniem: zestaw interaktywny (tablica interaktywna +projektor) – 3 zestawy, wizualizer – 3 szt., tablet graficzny A3 – 16 szt., telewizor 3D+okulary 3D – 1 kpl., mobliny zestaw multimedialny TV min 65”+laptop – 1 kpl., aparat cyfrowy (lustrzanka) – 1 szt., projektor pomiarowy – 1 szt., gilotyna do papieru A1 ręczna ze stołem roboczym
i dociskiem nożnym – 1 szt.

Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego tj. Zespołu Szkół nr 1
im. Jana Kilińskiego w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Zamkowa 6, montaż, instalację i konfigurację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie, przeszkolenie wskazanych pracowników przez Zamawiającego i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 382c62e5-0c7d-4311-ab91-4d73bedc06ee
Biuletyn 532644-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Kłobucki
Regon 15218075400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek im. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kłobuck
Zamawiajacy kod pocztowy 42100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 109 500,
Zamawiajacy fax 343 109 507
Zamawiajacy email zamowienia@klobuck.pl,
Adres strony url www.bip.klobuck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet XII. Infrastruktura edukacyjna, Działanie: 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie: 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.klobuck.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.klobuck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego, audiowizualnego, urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Powiatu Kłobuckiego poprzez modernizację kompleksu pracowni CNC w Zespole Szkół nr 1 w Kłobucku” – 2 części.
Numer referencyjny IR.272.1.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, audiowizualnego, urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Powiatu Kłobuckiego poprzez modernizację kompleksu pracowni CNC w Zespole Szkół nr 1 w Kłobucku” – 2 części. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: część 1 – Sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne wraz z oprogramowaniem, część 2 - Sprzęt audiowizualny wraz z oprogramowaniem. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia: część 1 - Sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne wraz z oprogramowaniem: zestaw komputerowy Laptop (nauczycielski) – 3 szt., zestaw komputerowy uczniowski – 27 szt., monitor do zestawów uczniowskich – 27 szt., drukarka 3D z oprogramowaniem: obszar roboczy w przedziale 280-300x190-200x160-170 mm + Skaner 3D – 2 kpl., ploter tnąco - drukujący A1 z podstawą, (ekosolwentowy) – 1 szt., ploter frezująco-tnąco-termiczny 3D ze stołem obrotowym – 1 szt., ploter tnąco - drukujący min. A2 z podstawą – 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne wielkoformatowe (drukarka + skaner + ekran dotykowy) min. A1 – 1 szt., oprogramowanie biurowe uczniowskie 15 licencji (edukacyjne) – 2 kpl., oprogramowanie biurowe nauczycielskie 3 licencje (edukacyjne) – 1 kpl., program do projektowania zawartości drukowanej i cyfrowej - 16 licencji – 1 kpl., program do tworzenia grafiki wektorowej i bitmapowej - 1 licencja na 16 stanowisk komputerowych – 1 kpl., serwer wraz oprogramowaniem serwerowym i sieciowym monitor klawiatura mysz, UPS, listwa zasilająca – 1 szt., szafa serwerowa z wyposażeniem: serwer, switch, konsola LCD – 1 zestaw, drukarka laserowa kolorowa A3+zapasowe materiały eksploatacyjne – 1 szt. część 2 - Sprzęt audiowizualny wraz z oprogramowaniem: zestaw interaktywny (tablica interaktywna +projektor) – 3 zestawy, wizualizer – 3 szt., tablet graficzny A3 – 16 szt., telewizor 3D+okulary 3D – 1 kpl., mobliny zestaw multimedialny TV min 65”+laptop – 1 kpl., aparat cyfrowy (lustrzanka) – 1 szt., projektor pomiarowy – 1 szt., gilotyna do papieru A1 ręczna ze stołem roboczym i dociskiem nożnym – 1 szt. Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego tj. Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Kilińskiego w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Zamkowa 6, montaż, instalację i konfigurację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie, przeszkolenie wskazanych pracowników przez Zamawiającego i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-13T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Część 1 i 2. Zamawiający wymaga, aby zamówienie w części 1 i 2 było zrealizowane w terminie do 13 października 2017 r. Termin realizacji jest jednym z kryteriów wyboru. Najkrótszy możliwy termin realizacji uwzględniony do oceny ofert – 29 września 2017 r. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wymagany przez Zamawiającego – 13 października 2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) wykaz oferowanego sprzętu i oprogramowania opisanego w załączniku nr 1 do siwz wraz z dokumentami będącymi elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, które tego wymagają: karty katalogowe, instrukcje obsługi, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach, 2) w zakresie części nr 1: -wyniki testu Passmark CPU Mark ze strony: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (dotyczy poz. 1, 2, 12, 13 OPZ) -wyniki testu G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html (dotyczy poz. 1, 2 OPZ) -Certyfikaty: Pozycja 1 OPZ: Energy Star, Energy Star Qualified, EPEAT Compliant, EPEAT Level min. Silver, Znak bezpieczeństwa CE, RoHS Pozycja 2 OPZ: Energy Star, Energy Star Qualified, EPEAT Compliant, EPEAT Level min. Silver, Znak bezpieczeństwa CE, RoHS Pozycja 2.1 OPZ: ENERGY STAR, TCO, EPEAT Gold, RoHS Pozycja 7 OPZ: CB, CE, FCC, UL, RoHS, ENERGY STAR Pozycja 12 i 13 OPZ: ENERGY STAR, TCO, EPEAT Gold, RoHS 3) W zakresie części nr 2: -wyniki testu Passmark CPU Mark ze strony: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (dotyczy poz. 5 OPZ) -wyniki testu G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html (dotyczy poz. 5 OPZ) -Certyfikaty: Pozycja 1 OPZ: CE, FCC, ROHS Pozycja 5 OPZ: Energy Star, Energy Star Qualified, EPEAT Compliant, EPEAT Level min. Silver, Znak bezpieczeństwa CE, RoHS.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część 1 – 13 000,00 (słownie: trzynaście tysięcy złotych), 2) Część 2 – 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………-do dnia …………..”. d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kłobucku, ul. Jana Pawła II 13 w kancelarii pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na niżej określonych zasadach: a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT obowiązującej na dzień zawarcia umowy - cena Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany ceny netto, b) po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne i możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia, c) termin realizacji przedmiotu umowy może być zmieniony o okres wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w przypadku, gdy niemożność dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana będzie okolicznością, która wystąpiła po zawarciu umowy , z następujących przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym: 1) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub na świadczenia Stron; 2) brak dostępności pomieszczeń, w których ma zostać wykonana instalacja przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne wraz z oprogramowaniem: zestaw komputerowy Laptop (nauczycielski) – 3 szt., zestaw komputerowy uczniowski – 27 szt., monitor do zestawów uczniowskich – 27 szt., drukarka 3D z oprogramowaniem: obszar roboczy w przedziale 280-300x190-200x160-170 mm + Skaner 3D – 2 kpl., ploter tnąco - drukujący A1 z podstawą, (ekosolwentowy) – 1 szt., ploter frezująco-tnąco-termiczny 3D ze stołem obrotowym – 1 szt., ploter tnąco - drukujący min. A2 z podstawą – 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne wielkoformatowe (drukarka + skaner + ekran dotykowy) min. A1 – 1 szt., oprogramowanie biurowe uczniowskie 15 licencji (edukacyjne) – 2 kpl., oprogramowanie biurowe nauczycielskie 3 licencje (edukacyjne) – 1 kpl., program do projektowania zawartości drukowanej i cyfrowej - 16 licencji – 1 kpl., program do tworzenia grafiki wektorowej i bitmapowej - 1 licencja na 16 stanowisk komputerowych – 1 kpl., serwer wraz oprogramowaniem serwerowym i sieciowym monitor klawiatura mysz, UPS, listwa zasilająca – 1 szt., szafa serwerowa z wyposażeniem: serwer, switch, konsola LCD – 1 zestaw, drukarka laserowa kolorowa A3+zapasowe materiały eksploatacyjne – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt audiowizualny wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Sprzęt audiowizualny wraz z oprogramowaniem: zestaw interaktywny (tablica interaktywna +projektor) – 3 zestawy, wizualizer – 3 szt., tablet graficzny A3 – 16 szt., telewizor 3D+okulary 3D – 1 kpl., mobliny zestaw multimedialny TV min 65”+laptop – 1 kpl., aparat cyfrowy (lustrzanka) – 1 szt., projektor pomiarowy – 1 szt., gilotyna do papieru A1 ręczna ze stołem roboczym i dociskiem nożnym – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)