GuidZP400 |
9b563a3d-3270-4588-b268-39107e9c3464
|
Biuletyn |
544560-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Regon |
17074593000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
146
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(055) 2344111,
|
Zamawiajacy fax |
552 345 547
|
Zamawiajacy email |
mdudzinska@szpital.elblag.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.elblag.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Ellągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
|
Numer referencyjny |
29/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach:
- Pakiet Nr 1 Medyczna odzież ochronna ( kategorii I ),
- Pakiet Nr 2 Odzież robocza ochronna ( kategorii I ),
- Pakiet Nr 3 Medyczne obuwie zawodowe,
- Pakiet Nr 4 Obuwie ochronne i zawodowe,
- Pakiet Nr 5 Odzież i obuwie dla Działu Ratownictwa Medycznego,
których opis, ilości i rozmiary zostały określone odpowiednio w Załącznikach od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Arkusze asortymentowo-cenowe dla Pakietu od Nr 1 do Nr 5 (odpowiednio do zaoferowanych pakietów) – Załączniki od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ .
2. Formularz ofertowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty.
6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy)
7. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
8. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
9.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w
SIWZ, Wykonawca złoży, wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) PAKIET Nr 1:
- Certyfikat Zgodności z PN- P- 84525 oraz ENV 14237 na tkaninę oraz na wyroby
gotowe (ubrania i fartuchy dla lekarzy i pielęgniarek),
- Karta parametrów technicznych tkaniny potwierdzająca ww. wymagania,
- Certyfikat Oko -tex na : tkaninę, napy, nici,
- Badania potwierdzające odporność użytych dodatków na procedury prania
przemysłowego,
- Tabela oferowanych rozmiarów producenta,
- Bezpłatne próbki: po1 szt. z każdego asortymentu bluza, spodnie, w rozmiarze 92-
96/164 ubranie damskie oraz ubranie męskie w rozmiarze 100-104 / 176, które do
końca trwania umowy będą stanowiły wzornik.
b) PAKIET Nr 2:
- Deklaracja Zgodności z dyrektywą 89/686/EWG,
- Tabela oferowanych rozmiarów producenta,
- Bezpłatne próbki: po1 szt. z każdego asortymentu bluza, spodnie dla poz. 4, w rozmiarze
100- 104/176, które do końca trwania umowy będą stanowiły wzornik.
c) PAKIET Nr 3:
Certyfikat jakości na gotowy wyrób zgodny z PN-EN ISO 20347; ESD NE 61340.
d) PAKIET Nr 4:
Certyfikat jakości na gotowy wyrób zgodny z :
- PN-EN ISO 20345,
- ESD NE 61340,
- obuwie medyczne.
e)PAKIET Nr 5:
- Certyfikat wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą o zgodność wykonania wyrób gotowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego.
Dla obuwia:
- Certyfikat jakości na gotowy wyrób zgodny z PN- EN ISO 20345,
- ESD NE 61340.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania
wówczas gdy:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny jednostkowej przedmiotu
zamówienia,
c) że nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa , w tym zmiana stawki
podatku VAT – wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast
zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto,
d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia – po złożeniu oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego,
e) Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w
przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu
przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w
przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia.
2. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w
rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Pzp.
3. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 1 i 2 zostaną
one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do
umowy.
4. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany, z co najmniej 7 –dniowym
wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 1 zawiera 3 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 2 zawiera 6 pozycji, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 zawiera 2 pozycje których opis i ilości zostały zawarte w załączniku nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 zawiera 6 pozycji których ilości i opis zostały zawarte w załączniku nr 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 zawiera 6 pozycji których ilości i opis zostały zawarte w załączniku nr 5.
|
| |