GuidZP400 |
ef59fdce-e493-4294-aa89-38778bf73828
|
Biuletyn |
547377-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248,
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl,
|
Adres strony url |
www.uck.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uck.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uck.gda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, budynek nr 9 pok. 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu medycznego UCK
|
Numer referencyjny |
102/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Wymienione w punkcie 1 odzież oraz obuwie muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana odzież spełniała wszystkie wymogi norm: PN 84525, ENV14237, Oko-Tex Standard 100.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane obuwie było zgodne z normą PN-EN ISO 20347 – wymagania dla obuwia zawodowego do użytku w pracy.
5. Dostawa asortymentu opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: dla części 1 wynosi 30 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zaś dla części 2 – 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia i Transportu.
6. Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
250000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odzieży lub obuwia dla personelu medycznego każda z dostaw o wartości brutto co najmniej: Część 1 – 150 000,00 zł, Część 2 – 60 000,00 zł.
W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość dostaw stanowi sumę dostaw brutto ustalonych dla poszczególnych części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2) lit. c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
b. Kopie katalogu z opisem zaoferowanego asortymentu, w którym został zaznaczony oferowany asortyment (nr części i pozycji oraz nr katalogowy);
c. Karty danych technicznych asortymentu wymienionego w SIWZ, potwierdzające parametry techniczne tkaniny i skład chemiczny wyrobu (gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość, temperaturę prania etc.), wystawione przez producenta tkaniny w zakresie części 1.
d. Aktualny certyfikat zgodności z PN-P 84525:1998 „Odzież robocza. Urania robocze” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji – dotyczący tkanin w zakresie części 1
e. Aktualny certyfikat zgodności z ENV 14237:2002 „Tekstylia w ochronie zdrowia” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji – dotyczący tkanin oraz wyrobów gotowych– dotyczący tkanin w zakresie części 1
f. Aktualny certyfikat zgodności z PN-EN ISO 13688Ł2013 „Odzież ochronna. Wzmagania ogólne” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji – dotyczący tkanin w zakresie części 1
g. Aktualny certyfikat Oeko-Tex dotyczy tkaniny– dotyczący tkanin w zakresie części 1
h. Próbnik z kolorystyką posiadanego materiału w zakresie części 1
i. 2 próbki z każdego zaoferowanego asortymentu w różnych kolorach tkaniny w zakresie części 1.
j. 1 para obuwia w zakresie każdej z pozycji w zakresie części 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|