Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu medycznego UCK

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547377-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Wymienione w punkcie 1 odzież oraz obuwie muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana odzież spełniała wszystkie wymogi norm: PN 84525, ENV14237, Oko-Tex Standard 100.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane obuwie było zgodne z normą PN-EN ISO 20347 – wymagania dla obuwia zawodowego do użytku w pracy.
5. Dostawa asortymentu opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: dla części 1 wynosi 30 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zaś dla części 2 – 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia i Transportu.
6. Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef59fdce-e493-4294-aa89-38778bf73828
Biuletyn 547377-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248,
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl,
Adres strony url www.uck.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uck.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uck.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, budynek nr 9 pok. 100
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu medycznego UCK
Numer referencyjny 102/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wymienione w punkcie 1 odzież oraz obuwie muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana odzież spełniała wszystkie wymogi norm: PN 84525, ENV14237, Oko-Tex Standard 100. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane obuwie było zgodne z normą PN-EN ISO 20347 – wymagania dla obuwia zawodowego do użytku w pracy. 5. Dostawa asortymentu opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: dla części 1 wynosi 30 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zaś dla części 2 – 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia i Transportu. 6. Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 250000,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odzieży lub obuwia dla personelu medycznego każda z dostaw o wartości brutto co najmniej: Część 1 – 150 000,00 zł, Część 2 – 60 000,00 zł. W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość dostaw stanowi sumę dostaw brutto ustalonych dla poszczególnych części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2) lit. c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b. Kopie katalogu z opisem zaoferowanego asortymentu, w którym został zaznaczony oferowany asortyment (nr części i pozycji oraz nr katalogowy); c. Karty danych technicznych asortymentu wymienionego w SIWZ, potwierdzające parametry techniczne tkaniny i skład chemiczny wyrobu (gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość, temperaturę prania etc.), wystawione przez producenta tkaniny w zakresie części 1. d. Aktualny certyfikat zgodności z PN-P 84525:1998 „Odzież robocza. Urania robocze” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji – dotyczący tkanin w zakresie części 1 e. Aktualny certyfikat zgodności z ENV 14237:2002 „Tekstylia w ochronie zdrowia” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji – dotyczący tkanin oraz wyrobów gotowych– dotyczący tkanin w zakresie części 1 f. Aktualny certyfikat zgodności z PN-EN ISO 13688Ł2013 „Odzież ochronna. Wzmagania ogólne” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji – dotyczący tkanin w zakresie części 1 g. Aktualny certyfikat Oeko-Tex dotyczy tkaniny– dotyczący tkanin w zakresie części 1 h. Próbnik z kolorystyką posiadanego materiału w zakresie części 1 i. 2 próbki z każdego zaoferowanego asortymentu w różnych kolorach tkaniny w zakresie części 1. j. 1 para obuwia w zakresie każdej z pozycji w zakresie części 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 165000,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)