Dostawa materiałów promocyjnych

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Agencja Rynku Rolnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530730-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze Specyfikacją techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego (załącznik
nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – (Załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy) oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć tylko po jednej sztuce/opakowaniu/komplecie próbki do każdej z pozycji wyszczególnionej w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego (Specyfikacja techniczno-ilościowa). W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną próbkę i próbki te będą się od siebie różniły, Zamawiający uzna, że Wykonawca złożył ofertę wariantową (w takiej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
4. Oferowane próbki materiałów reklamowych muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oprócz pozycji:
1) Próbka w przypadku pozycji nr 4: zawieszka zapachowa - jabłko, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów oraz kształtu.
2) Próbka w przypadku pozycji nr 5: brelok, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów.
3) Próbka w przypadku pozycji nr 10: notes, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych ilości stron.
4) Opakowania w pozycjach numer 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 wyszczególnionych w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego na etapie składania ofert mogą odbiegać od stawianych wymagań.
5) Odstępstwa określone w punkcie od 1 do 4 dotyczą tylko i wyłącznie próbek przeznaczonych do oceny estetyki i jakości wykonania. Na etapie realizacji dostawy przedmiot zamówienia musi być zgodny w wymaganiami zawartymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczno-ilościowo i w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać oceniane cechy próbek.
6) W przypadku, gdy użyte materiały do produkcji materiałów reklamowych będą posiadały wady (skazy) oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
5. Przedmiotem próbki maja być materiały promocyjne wzorcowe posiadające cechy analogicznie jak te, które będą przedmiotem dostawy za wyjątkiem zapisów w pkt 7 ppkt 1- 4 oraz logotypów (Załącznik nr do SIWZ, warianty od nr 1 do nr 6), które może być dowolne, ale musi być naniesione technologią wymaganą przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz Załącznik nr 2 do SIWZ).
6. Załączone próbki materiałów promocyjnych będą służyły do oceny ofert w kryterium „estetyka i jakość wykonania”.
7. Załączone do oferty próbki stanowią jej treść, próbki nie służą potwierdzeniu wymagań określonych w art. 25 ust. 1 ustawy. W związku z powyższym przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14f4170e-9a43-4a89-9edc-5104db06fa94
Biuletyn 530730-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Rynku Rolnego
Regon 622243400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661 72 72,
Zamawiajacy fax 22 376 73 79
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@arr.gov.pl,
Adres strony internetowej www.arr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa III
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja płatnicza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych
Numer referencyjny 18/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze Specyfikacją techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – (Załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy) oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć tylko po jednej sztuce/opakowaniu/komplecie próbki do każdej z pozycji wyszczególnionej w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego (Specyfikacja techniczno-ilościowa). W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną próbkę i próbki te będą się od siebie różniły, Zamawiający uzna, że Wykonawca złożył ofertę wariantową (w takiej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy). 4. Oferowane próbki materiałów reklamowych muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oprócz pozycji: 1) Próbka w przypadku pozycji nr 4: zawieszka zapachowa - jabłko, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów oraz kształtu. 2) Próbka w przypadku pozycji nr 5: brelok, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów. 3) Próbka w przypadku pozycji nr 10: notes, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych ilości stron. 4) Opakowania w pozycjach numer 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 wyszczególnionych w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego na etapie składania ofert mogą odbiegać od stawianych wymagań. 5) Odstępstwa określone w punkcie od 1 do 4 dotyczą tylko i wyłącznie próbek przeznaczonych do oceny estetyki i jakości wykonania. Na etapie realizacji dostawy przedmiot zamówienia musi być zgodny w wymaganiami zawartymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczno-ilościowo i w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać oceniane cechy próbek. 6) W przypadku, gdy użyte materiały do produkcji materiałów reklamowych będą posiadały wady (skazy) oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 5. Przedmiotem próbki maja być materiały promocyjne wzorcowe posiadające cechy analogicznie jak te, które będą przedmiotem dostawy za wyjątkiem zapisów w pkt 7 ppkt 1- 4 oraz logotypów (Załącznik nr do SIWZ, warianty od nr 1 do nr 6), które może być dowolne, ale musi być naniesione technologią wymaganą przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz Załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Załączone próbki materiałów promocyjnych będą służyły do oceny ofert w kryterium „estetyka i jakość wykonania”. 7. Załączone do oferty próbki stanowią jej treść, próbki nie służą potwierdzeniu wymagań określonych w art. 25 ust. 1 ustawy. W związku z powyższym przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 196808,92
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 28 dni od daty podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz wycenioną Specyfikację techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Próbki (wzory) materiałów promocyjnych – sposób przygotowania próbek został określony w Rozdziale II SIWZ pkt 6 – 10. 4. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności: 1.1. w przypadku zmiany „Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów” wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w § 3 ust. 8 lit. b) Umowy; 1.2 zmiany terminu - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy, w szczególności spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym. 2. W sytuacji ziszczenia się przekształceń prawnych Zamawiającego poprzez utratę bytu przez Agencję Rynku Rolnego i utworzenie nowego podmiotu pod nazwą Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR), stosownie do art.46 ust.2 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa (Dz.U. z 2017 poz.624), następca prawny Zamawiającego wstąpi w ogół praw i obowiązków wynikających z Umowy. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o utworzeniu i danych nowego podmiotu. Zmiana ta nie stanowi zmiany treści Umowy. Natomiast w innym przypadku ewentualnego nastąpienia przekształceń prawnych jednej Strony, Wykonawca zapewni ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Wykonawcy, 3. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby została zachowana ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Zamawiającego. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawca może w takim przypadku żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy zlożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Estetyka i jakość wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)