1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze Specyfikacją techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego (załącznik
nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – (Załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy) oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć tylko po jednej sztuce/opakowaniu/komplecie próbki do każdej z pozycji wyszczególnionej w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego (Specyfikacja techniczno-ilościowa). W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną próbkę i próbki te będą się od siebie różniły, Zamawiający uzna, że Wykonawca złożył ofertę wariantową (w takiej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
4. Oferowane próbki materiałów reklamowych muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oprócz pozycji:
1) Próbka w przypadku pozycji nr 4: zawieszka zapachowa - jabłko, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów oraz kształtu.
2) Próbka w przypadku pozycji nr 5: brelok, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów.
3) Próbka w przypadku pozycji nr 10: notes, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych ilości stron.
4) Opakowania w pozycjach numer 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 wyszczególnionych w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego na etapie składania ofert mogą odbiegać od stawianych wymagań.
5) Odstępstwa określone w punkcie od 1 do 4 dotyczą tylko i wyłącznie próbek przeznaczonych do oceny estetyki i jakości wykonania. Na etapie realizacji dostawy przedmiot zamówienia musi być zgodny w wymaganiami zawartymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczno-ilościowo i w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać oceniane cechy próbek.
6) W przypadku, gdy użyte materiały do produkcji materiałów reklamowych będą posiadały wady (skazy) oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
5. Przedmiotem próbki maja być materiały promocyjne wzorcowe posiadające cechy analogicznie jak te, które będą przedmiotem dostawy za wyjątkiem zapisów w pkt 7 ppkt 1- 4 oraz logotypów (Załącznik nr do SIWZ, warianty od nr 1 do nr 6), które może być dowolne, ale musi być naniesione technologią wymaganą przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz Załącznik nr 2 do SIWZ).
6. Załączone próbki materiałów promocyjnych będą służyły do oceny ofert w kryterium „estetyka i jakość wykonania”.
7. Załączone do oferty próbki stanowią jej treść, próbki nie służą potwierdzeniu wymagań określonych w art. 25 ust. 1 ustawy. W związku z powyższym przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania.
|
GuidZP400 |
14f4170e-9a43-4a89-9edc-5104db06fa94
|
Biuletyn |
530730-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rynku Rolnego
|
Regon |
622243400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karolkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 661 72 72,
|
Zamawiajacy fax |
22 376 73 79
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@arr.gov.pl,
|
Adres strony internetowej |
www.arr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa III
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja płatnicza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
18/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze Specyfikacją techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego (załącznik
nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – (Załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy) oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć tylko po jednej sztuce/opakowaniu/komplecie próbki do każdej z pozycji wyszczególnionej w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego (Specyfikacja techniczno-ilościowa). W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną próbkę i próbki te będą się od siebie różniły, Zamawiający uzna, że Wykonawca złożył ofertę wariantową (w takiej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
4. Oferowane próbki materiałów reklamowych muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oprócz pozycji:
1) Próbka w przypadku pozycji nr 4: zawieszka zapachowa - jabłko, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów oraz kształtu.
2) Próbka w przypadku pozycji nr 5: brelok, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów.
3) Próbka w przypadku pozycji nr 10: notes, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych ilości stron.
4) Opakowania w pozycjach numer 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 wyszczególnionych w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego na etapie składania ofert mogą odbiegać od stawianych wymagań.
5) Odstępstwa określone w punkcie od 1 do 4 dotyczą tylko i wyłącznie próbek przeznaczonych do oceny estetyki i jakości wykonania. Na etapie realizacji dostawy przedmiot zamówienia musi być zgodny w wymaganiami zawartymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczno-ilościowo i w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać oceniane cechy próbek.
6) W przypadku, gdy użyte materiały do produkcji materiałów reklamowych będą posiadały wady (skazy) oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
5. Przedmiotem próbki maja być materiały promocyjne wzorcowe posiadające cechy analogicznie jak te, które będą przedmiotem dostawy za wyjątkiem zapisów w pkt 7 ppkt 1- 4 oraz logotypów (Załącznik nr do SIWZ, warianty od nr 1 do nr 6), które może być dowolne, ale musi być naniesione technologią wymaganą przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz Załącznik nr 2 do SIWZ).
6. Załączone próbki materiałów promocyjnych będą służyły do oceny ofert w kryterium „estetyka i jakość wykonania”.
7. Załączone do oferty próbki stanowią jej treść, próbki nie służą potwierdzeniu wymagań określonych w art. 25 ust. 1 ustawy. W związku z powyższym przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
196808,92
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 28 dni od daty podpisania umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz wycenioną Specyfikację techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
3. Próbki (wzory) materiałów promocyjnych – sposób przygotowania próbek został określony w Rozdziale II SIWZ pkt 6 – 10.
4. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy,
w szczególności:
1.1. w przypadku zmiany „Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów” wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w § 3 ust. 8 lit. b) Umowy;
1.2 zmiany terminu - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy, w szczególności spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży
w interesie publicznym.
2. W sytuacji ziszczenia się przekształceń prawnych Zamawiającego poprzez utratę bytu przez Agencję Rynku Rolnego i utworzenie nowego podmiotu pod nazwą Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR), stosownie do art.46 ust.2 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa (Dz.U. z 2017 poz.624), następca prawny Zamawiającego wstąpi w ogół praw i obowiązków wynikających z Umowy. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o utworzeniu i danych nowego podmiotu. Zmiana ta nie stanowi zmiany treści Umowy. Natomiast w innym przypadku ewentualnego nastąpienia przekształceń prawnych jednej Strony, Wykonawca zapewni ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Wykonawcy,
3. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby została zachowana ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Zamawiającego.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawca może w takim przypadku żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy zlożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|