GuidZP400 |
169e8d18-c42d-4912-a9a8-168c18d0b0a8
|
Biuletyn |
546956-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy
|
Regon |
55025500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. St. Starzyńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Witonia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
243 564 710,
|
Zamawiajacy fax |
243 564 710
|
Zamawiajacy email |
witonia@zgwrp.org.pl,
|
Adres strony url |
http://www.witonia.bipst.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.witonia.bipst.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Utworzenie domu dziennego pobytu wraz z salą rehabilitacyjną w budynku użyteczności publicznej w gminie Witonia” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.3 Infrastruktura opieki społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, nabór nr: RPLD.07.03.00-IZ.00-10-001/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.witonia.bipst.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.witonia.bipst.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Witoni, ul. Starzyńskiego 6A, 99-335 Witonia, pokój nr 10 (sekretariat) Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane powyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do sali rehabilitacyjnej i pomieszczeń przeznaczonych na Dom Rodzinnego Pobytu w Witoni.
|
Numer referencyjny |
BD.271.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia do sali rehabilitacyjnej i pomieszczeń przeznaczonych na Dom Rodzinnego Pobytu w Witoni, który jest realizowany w oparciu o projekt Utworzenie domu dziennego pobytu wraz z salą rehabilitacyjną w budynku uży-teczności publicznej w gminie Witonia.
2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z po-działem na 2 części, jak poniżej:
2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu do części rehabilitacyjnej
i pobytu stałego geriatrycznego”.
2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu i wyposażenie dodatkowego do części reha-bilitacyjnej”
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu
w zakresie obsługi sprzętu,
3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia
w budynku;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubez-pieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym wymagania dotyczące minimalnych para-metrów techniczno-użytkowych zawiera Załączniki nr 2 do SIWZ – Formularz asortymen-towo-cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi,
3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy;
4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
5) terminu oddania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Dostawcy, w szczególności takich, jak:
a) przyczyny techniczne, organizacyjne; przedłużenie terminu zakończenia inwestycji związanej z budową obiektu (i w tym ostatnim przypadku ustaleń co do kosztów z tym związanych),
b) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy).
3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa sprzętu do części rehabilitacyjnej i pobytu stałego geriatrycznego”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 obejmuje,
w szczególności:
1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu
w zakresie obsługi sprzętu,
3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia
w budynku;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
2.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i wyposażenie dodatkowego do części rehabilitacyjnej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 obejmuje,
w szczególności:
1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu
w zakresie obsługi sprzętu,
3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia
w budynku;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
2.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
|
| |