Zakup wyposażenia do sali rehabilitacyjnej i pomieszczeń przeznaczonych na Dom Rodzinnego Pobytu w Witoni.

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Witonia
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546956-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia do sali rehabilitacyjnej i pomieszczeń przeznaczonych na Dom Rodzinnego Pobytu w Witoni, który jest realizowany w oparciu o projekt Utworzenie domu dziennego pobytu wraz z salą rehabilitacyjną w budynku uży-teczności publicznej w gminie Witonia.
2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z po-działem na 2 części, jak poniżej:
2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu do części rehabilitacyjnej
i pobytu stałego geriatrycznego”.
2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu i wyposażenie dodatkowego do części reha-bilitacyjnej”
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu
w zakresie obsługi sprzętu,
3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia
w budynku;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubez-pieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym wymagania dotyczące minimalnych para-metrów techniczno-użytkowych zawiera Załączniki nr 2 do SIWZ – Formularz asortymen-towo-cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 169e8d18-c42d-4912-a9a8-168c18d0b0a8
Biuletyn 546956-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 55025500000
Zamawiajacy adres ulica ul. St. Starzyńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Witonia
Zamawiajacy kod pocztowy 99335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 243 564 710,
Zamawiajacy fax 243 564 710
Zamawiajacy email witonia@zgwrp.org.pl,
Adres strony url http://www.witonia.bipst.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.witonia.bipst.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Utworzenie domu dziennego pobytu wraz z salą rehabilitacyjną w budynku użyteczności publicznej w gminie Witonia” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.3 Infrastruktura opieki społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, nabór nr: RPLD.07.03.00-IZ.00-10-001/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.witonia.bipst.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.witonia.bipst.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Witoni, ul. Starzyńskiego 6A, 99-335 Witonia, pokój nr 10 (sekretariat) Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane powyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do sali rehabilitacyjnej i pomieszczeń przeznaczonych na Dom Rodzinnego Pobytu w Witoni.
Numer referencyjny BD.271.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia do sali rehabilitacyjnej i pomieszczeń przeznaczonych na Dom Rodzinnego Pobytu w Witoni, który jest realizowany w oparciu o projekt Utworzenie domu dziennego pobytu wraz z salą rehabilitacyjną w budynku uży-teczności publicznej w gminie Witonia. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z po-działem na 2 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu do części rehabilitacyjnej i pobytu stałego geriatrycznego”. 2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu i wyposażenie dodatkowego do części reha-bilitacyjnej” 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia w budynku; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubez-pieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. 3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym wymagania dotyczące minimalnych para-metrów techniczno-użytkowych zawiera Załączniki nr 2 do SIWZ – Formularz asortymen-towo-cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 5) terminu oddania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Dostawcy, w szczególności takich, jak: a) przyczyny techniczne, organizacyjne; przedłużenie terminu zakończenia inwestycji związanej z budową obiektu (i w tym ostatnim przypadku ustaleń co do kosztów z tym związanych), b) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy). 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa sprzętu do części rehabilitacyjnej i pobytu stałego geriatrycznego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 obejmuje, w szczególności: 1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia w budynku; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 2.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i wyposażenie dodatkowego do części rehabilitacyjnej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 i 2 obejmuje, w szczególności: 1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego do sal i pomieszczeń budynku użyteczności publicznej w Witoni przy ul. Stefana Starzyńskiego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) montaż, ustawienie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia w budynku; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 2.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: dostawę, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji jakości na wyposażenie
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)