Dostawa testów do wykrywania krwi utajonej w kale i testów do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale– 2 grupy

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546911-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią: Dostawa testów do wykrywania krwi utajonej w kale i testów do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale– 2 grupy, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki nr 3/1 – 3/2 do SIWZ.
2. Przez wyroby medyczne, stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 211). Zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w przedmiotowej ustawie.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w opakowaniach producenta do siedziby zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego terminu ważności na dostarczony przedmiot zamówienia.
5. Wymagany termin niezmienności cen jednostkowych netto minimum 12 miesięcy.
6. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany w magazynie Apteki Szpitalnej zamawiającego w oparciu o złożone zamówienie i dostarczone faktury.
7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm/nazw podwykonawców.
8. Oznaczenie kodowe CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 2 grupy
GRUPA 1- test immunochromatograficzny do wykrywania krwi utajonej w kale
GRUPA 2- test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale
Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA:
1. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Poszczególne dostawy – na podstawie zamówień jednostkowych składanych telefonicznie, faxem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, realizowane będą w terminach maksymalnych wynoszących odpowiednio:
dla zamówień standardowych – do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia;
dla zamówień pilnych – do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
3. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą w magazynie Apteki Szpitalnej Odbioru dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c86dcd13-a940-4686-bcba-86f12765aa6f
Biuletyn 546911-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011,
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl,
Adres strony url http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja internetowej http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa testów do wykrywania krwi utajonej w kale i testów do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale– 2 grupy
Numer referencyjny EZP-271-2-72/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ustanawia maksymalnej ilości zadań, które mogą zostać udzielone jednemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią: Dostawa testów do wykrywania krwi utajonej w kale i testów do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale– 2 grupy, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki nr 3/1 – 3/2 do SIWZ. 2. Przez wyroby medyczne, stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 211). Zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w przedmiotowej ustawie. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w opakowaniach producenta do siedziby zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego terminu ważności na dostarczony przedmiot zamówienia. 5. Wymagany termin niezmienności cen jednostkowych netto minimum 12 miesięcy. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany w magazynie Apteki Szpitalnej zamawiającego w oparciu o złożone zamówienie i dostarczone faktury. 7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm/nazw podwykonawców. 8. Oznaczenie kodowe CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 2 grupy GRUPA 1- test immunochromatograficzny do wykrywania krwi utajonej w kale GRUPA 2- test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Poszczególne dostawy – na podstawie zamówień jednostkowych składanych telefonicznie, faxem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, realizowane będą w terminach maksymalnych wynoszących odpowiednio: dla zamówień standardowych – do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia; dla zamówień pilnych – do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 3. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą w magazynie Apteki Szpitalnej Odbioru dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r ( t.j. Dz.U. z 2017r. poz.211); 9. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w siwz, Wykonawca składa wraz z ofertą ulotkę oferowanego testu – dotyczy grupy 1, grupy 2
Inne dokumenty niewymienione 6. W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, chyba że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta). Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 5 ppkt.1 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie powyżej składa każdy wykonawca. 3. W przypadku powołania się na zasoby podmiotu trzeciego, wykonawca składa oświadczenie dotyczące tego podmiotu. 4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia składa – na żądanie zamawiającego – oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 dotyczące podwykonawców. 3. Zawartość oferty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3/1 – 3/2 do SIWZ, 3) Ulotka oferowanego produktu- dotyczy grupy 1, grupy 2 4) Wypełnione i podpisane załączniki nr 4 i 4a SIWZ, 5) Stosowne Pełnomocnictwo. 6). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki wprowadzania zmian w treści umowy określa załącznik nr 1 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki 1) Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa GRUPA 1- test immunochromatograficzny do wykrywania krwi utajonej w kale
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3/1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa GRUPA 2- test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Helicobacter pylori w kale
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3/2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czułość testu (Czt)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Dokładność testu (Dt)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)