GuidZP400 |
2e29bde5-e50e-40e9-a006-29e12f5ca8ba
|
Biuletyn |
548307-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lidzbark
|
Regon |
13037794200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sądowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lidzbark
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
13230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
236 961 505,
|
Zamawiajacy fax |
236 962 107
|
Zamawiajacy email |
umig@lidzbark.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.umig.lidzbark.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.umig.lidzbark.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umig.lidzbark.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku
|
Numer referencyjny |
BiGK.271.1.8.2017
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja oraz wyposażenie żłobka dla dzieci w wieku do 3 lat w ramach zadania „Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku”.
2.Zamówienie jest współfinansowane ze środków pochodzących z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat trzech „MALUCH”- edycja 2017.
3.Żłobek w Lidzbarku projektowany jest jako rozbudowa istniejącego budynku Szkoły podstawowej przy ul. Zieluńskiej w Lidzbarku znajdującego się na działce oznaczonej numerem 412 obręb 3 m. Lidzbark. Budynek ten będzie obiektem parterowy z poddaszem nieużytkowym , z wejście bezpośrednio z poziomu terenu zapewniającym łatwy dostęp dla osób niepełnosprawnych, przeznaczony dla 20 dzieci.
4.Zamówienie zostało podzielone na 2 części, a zakres prac obejmuje:
a)Część nr 1 - Roboty budowlane polegające na adaptacji budynku na utworzenie żłobka wraz z parterową rozbudową przy ścianie tylnej,
b)Część nr 2 – Dostawa i montaż wyposażenia: sali, sypialni, łazienki, szatni dla dzieci, sekretariatu, pokoju dyrektora, pokoju pielegniarki, pokoju nauczycielskiego, kuchni, zmywalni, pomieszczenia porządkowego, socjalnego dla pracowników kuchni, magazynu na artykuły spożywcze oraz warzywa i owoce, pomieszczenia porządkowego, sanitariatu dla personelu oraz placu zabaw w niezbędne meble, akcesoria, sprzęty AGD oraz urządzenia.
5.Opis w/w części zamówienia w kolejności technologicznej wykonania oraz ilości i specyfikacji robót budowlanych przedstawiony jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ , natomiast opis wyposażenia przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamowienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załacznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
45214100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania z podziałem na poszczególne części został określony w ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH w pkt. 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- w przypadku ubiegania się o zamówienie na część nr 1 – roboty budowlane - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 420.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- w przypadku ubiegania się o zamówienie na część nr 1 – roboty budowlane - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 420.000,00 zł (z podatkiem VAT), która polegała na robotach ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnch w budynkach, w tym na przebudowie lub budowie budynku w stanie wykończonym, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz nazwy podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo zakończone.
2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.:
a) kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
-b) kierownika robót w zakresie robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
c) Kierownikiem robót w zakresie robót wodno-kanalizacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
- w przypadku ubiegania się o zamówienie na część nr 2 – dostawa i montaż wyposażenia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę stanowiącą wyposażenie dla żłobka, klubu malucha lub innej placówki sprawującej opiekę nad małymi dziećmi, w której skład wchodziły takie elementy m.in. jak wymienione w część nr 2 przedmiotu zamówienia, o wartości minimalnej 160.000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. a)w przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych, będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
b)zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy, zamawiający określa, że wykonanie ww. roboty budowlanej powinien wykazać samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza by wykonawcy sumowali doświadczenie w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum
w sumie wykażą zrealizowanie roboty o wymaganej wartości, i żaden z nich nie wykonał wymaganej roboty. W sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia tzn. nie ma wykonanych roboty o wymaganej wartości i polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowane samodzielnie takiej roboty.
2. a) W przypadku, gdy ww. zakres dostaw, będzie stanowił część dostawy o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
b) Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy, zamawiający określa, że wykonanie ww. dostawy powinien wykazać samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza by wykonawcy sumowali doświadczenie w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3. Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1946 z późn. zm.). Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 420.000,00 zł
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca winien wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, który obejmował conajmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 420.000,00 zł (z podatkiem VAT), która polegała na robotach ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, w tym na przebudowie lub budowie budynku w stanie wykończonym, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
3. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,zawierający co najmniej 1 dostawę stanowiącą wyposażenie dla żłobka, klubu malucha lub innej placówki sprawującej opiekę nad małymi dziećmi, w której skład wchodziły takie elementy m.in. jak w część nr 2 przedmiotu zamówienia, o wartości minimalnej 160.000,00 zł , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna 2. pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, również w sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców) 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej http://bip.umig.lidzbark.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający ustala wadium na:
Część Nr 1 przedmiotu zamówienia – roboty budowlane w wysokości 10.400,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy czterysta 00/100).
Część Nr 2 przedmiotu zamówienia - dostawa i montaż wyposażenia w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).
3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
07 8215 0006 2001 0000 0941 0042
z dopiskiem „ nazwa Wykonawcy,nr sprawy: BiGK.271.1.8.2017 cz. 1 / cz. 2”.
4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
5.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.
6.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty).
W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone
na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu beneficjenta, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu beneficjenta z żądaniem zapłaty).
7.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie- art. 46 ustawy Pzp.
8.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie – art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a)w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami niezależnymi zarówno od zamawiającego jak i od wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie zostało potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez zamawiającego,
2) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę np. odkrycie niewypałów i niewybuchów, zagrożenie wybuchem;
3) wystąpienia klęski żywiołowej np. pożar, powódź, trąba powietrzna itp. w miejscu prowadzenia robót przez Wykonawcę,
4) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może być przedłużony o tyle dni, o ile konieczne było wstrzymanie robót lub ile trwało usunięcie skutków ww. zdarzeń.
b)w zakresie zmiany pracowników (wskazanych w ofercie w wykazie osób), gdy osoba wskazana w ofercie przestanie być pracownikiem/współpracownikiem Wykonawcy, zostanie skierowana do realizacji innych umów lub też w przypadku jej czasowej niezdolności do pracy bądź urlopu.
c)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, kosztorysie ofertowym lub opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej.
4.Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
|
IV 4 4 data |
2017-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Roboty budowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45214100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
WARUNKI UDZIAŁU W części nr 1 POSTĘPOWANIA zostały określone w SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
|
Zalacznik krotki opis |
Roboty budowlane polegające na adaptacji budynku na utworzenie żłobka wraz z parterową rozbudową przy ścianie tylnej. Opis zamówienia w kolejności technologicznej wykonania oraz ilości i specyfikacji robót budowlanych przedstawiony jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załacznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dot. 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA - Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnym dla części Nr 2 - dostawa montaż wyposażenia do 13.12.2017 r. , z zastrzeżeniem, że urządzenie placu zabaw musi nastąpić do 30.11.2017 r.
WARUNKI UDZIAŁU W części nr 2 POSTĘPOWANIA zostały określone w SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wyposażenia: sali, sypialni, łazienki, szatni dla dzieci, sekretariatu, pokoju dyrektora, pokoju pielęgniarki, pokoju nauczycielskiego, kuchni, zmywalni, pomieszczenia porządkowego, socjalnego dla pracowników kuchni, magazynu na artykuły spożywcze oraz warzywa i owoce, pomieszczenia porządkowego, sanitariatu dla personelu oraz placu zabaw w niezbędne meble, akcesoria, sprzęty AGD oraz urządzenia. Opis wyposażenia przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
| |