GuidZP400 |
50f0ab94-7b70-4340-991a-4be5b1780366
|
Biuletyn |
548013-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zarządzania Edukacją w Kocmyrzowie-Luborzycy
|
Regon |
001167096
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kocmyrzów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Luborzyca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 387 11 76,
|
Zamawiajacy fax |
12 387 11 76
|
Zamawiajacy email |
gzokocmyrzow@gmail.com,
|
Adres strony url |
http://www.gzo.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach Projektu: Eksperymentuję Odkrywam Wiem dofinansowanego z 10 osi Priorytetowej Rozwój kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gzo.edu.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gzo.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej papierowej drogą pocztową, za pomocą kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Zarządzania Edukacją w Kocmyrzowie - Luborzycy, Kocmyrzów 38, 32-010 Luborzyca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I INTERAKTYWNEGO DO TRZECH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GMINIE KOCMYRZÓW - LUBORZYCA
|
Numer referencyjny |
ZP.CZE.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
brak ograniczeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
brak ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie pn: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I INTERAKTYWNEGO DO TRZECH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GMINIE KOCMYRZÓW - LUBORZYCA składa się z dwóch odrębnych części:
I cz przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do Szkoły Podstawowej w Kocmyrzowie, Szkoły Podstawowej w Luborzycy i Gimnazjum w Luborzycy,
II cz. przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Kocmyrzowie, Szkole Podstawowej w Luborzycy i Gimnazjum w Luborzycy.
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dalsza część przedmiotowego ogłoszenia, a przede wszystkim zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (tzw. SIWZ) wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
281144,35
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości zlecenia Wykonawcy, zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zakłada się że zamówienie dodatkowe dotyczyć może powtórzenia elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (zwiększenie bieżących dostaw). Zamówienia polegające na wykonaniu dodatkowych dostaw zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba u Zamawiającego i zostaną zapewnione na ten cel środki finansowe. Wysokość wynagrodzenia zamówień dodatkowych zostanie ustalona w oparciu o jednostkowe stawki cenowe oferty wybranej w przetargu .
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Podany termin realizacji: 30 dni licząc od dnia podpisania umowy jest wiążący do każdej z części przedmiotu zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
A) Warunek obowiązujący dla I cz. przedmiotu zamówienia:
Wykonawca ma znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie I cz. przedmiotu zamówienia, tj. wymaga się aby Wykonawca posiadał :
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych),
B) Warunek obowiązujący dla II cz. przedmiotu zamówienia:
Wykonawca ma znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie II cz. przedmiotu zamówienia, tj. wymaga się aby Wykonawca posiadał :
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu wystawienie do każdej z części przedmiotu zamówienia (I lub II) faktur częściowych, zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A) Warunki obowiązujące dla I części przedmiotu zamówienia dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) dysponują niezbędnym potencjałem kadrowym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
- w przypadku potencjału kadrowego o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący:
min. 2 osobami, z których każda odpowiedzialna będzie za realizację dostawy sprzętu objętego I cz. przedmiotu zamówienia i wykonywać będzie jego instalację;
min. 1 osobą która przeszkoli Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, objętego I cz. przedmiotu zamówienia.
B) Warunki obowiązujące dla II części przedmiotu zamówienia dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) dysponują niezbędnym potencjałem kadrowym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
- w przypadku potencjału kadrowego o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący:
min. 2 osobami, z których każda odpowiedzialna będzie za realizację dostawy sprzętu objętego II cz. przedmiotu zamówienia i wykonywać będzie jego instalację;
min. 1 osobą która przeszkoli Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, objętego II cz. przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Podanie wymaganego personelu z imienia i nazwiska osoby nie jest obligatoryjne. Z podanych jednak informacji w wykazie osób w zakresie poszczególnych części zamówienia Zamawiający ma odczytać spełnianie postawionych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na realizację danej części przedmiotu zamówienia (tj. I lub II część przedmiotu zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1:
- w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. ustawy Prawo zamówień publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny.
..... Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisach III grupy tematycznej SIWZ to Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów w/w dokumentu wymienionego w w/w ppk a, potwierdzającego niepodleganie wykluczeniu z postępowania.
......Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy do realizacji zamówienia publicznego to Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu, tj. podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych, dokument wymieniony w w/w ppk a.
......Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa : zamiast dokumentu o którym wyżej mowa w ppk a dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na realizację danej części przedmiotu zamówienia (tj. I lub II część przedmiotu zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 :
- w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, druk wykazu osób stanowi załącznik do SIWZ.
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia ( I lub II) na przygotowanych przez Zamawiającego drukach (formularzach oferty). Należy pamiętać że do każdego formularza oferty należy załączyć kalkulację cen jednostkowych wraz z opisem dostarczanego asortymentu, na przygotowanym do tego wzorze (tabeli), stanowiącym załącznik do formularza oferty.
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Dopuszcza się wystawienie faktur częściowych za zrealizowaną i odebraną część zamówienia, zgodnie z zapisami projektu umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić:
- termin realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: przedłużająca się procedura przetargowa, opóźnienia w dostawie sprzętu od producenta, itp.). W takim przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji o czas niezbędny do realizacji przedmiotu umowy,
- personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn. ,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu,
- adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację zamówienia. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy lub innych zmian o podłożu finansowym. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego,
- zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana,
- stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy,
- podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie chciał wprowadzić podwykonawcę to zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem aneksu do umowy oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzające że wprowadzany podwykonawca również spełnia postawione procedurą przetargową warunki udziału i nie podlegania wykluczeniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadzić, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje się również wobec dalszych podwykonawców.
2. Zamawiający informuje, że możliwa jest również zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozostałych okolicznościach, nie ujętych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegółowo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do Szkoły Podstawowej w Kocmyrzowie, Szkoły Podstawowej w Luborzycy i Gimnazjum w Luborzycy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
222350,69
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wartość szacunkowa I cz. obejmuje możliwe do zlecenia zamówienia dodatkowe - do 10 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach I cz.: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do Szkoły Podstawowej w Kocmyrzowie, Szkoły Podstawowej w Luborzycy i Gimnazjum w Luborzycy obejmuje dostawę wraz z instalacją oraz niezbędnymi licencjami asortymentu szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ, w szczególności: 25 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem, 35 szt. tabletów, 4 szt. monitorów interaktywnych, tablice interaktywne, klocki do budowania robotów i nauki oprogramowania, itp.
W zakres zamówienia wchodzi również szkolenie w miejscach instalacji z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Kocmyrzowie, Szkole Podstawowej w Luborzycy i Gimnazjum w Luborzycy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58793,66
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wartość szacunkowa obejmuje wartość możliwych do zlecenia dostaw dodatkowych do 10 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach II cz.pn: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Kocmyrzowie, Szkole Podstawowej w Luborzycy i Gimnazjum w Luborzycy obejmuje dostawę wraz z instalacją oraz niezbędnymi licencjami asortymentu szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi, w szczególności: 10 szt. laptopów, oprogramowania, serwer terminali, 10 szt. monitorów, itp. W zakres zamówienia wchodzi również szkolenie w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
|
| |