Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548108-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Sprzęt musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 418, w opakowaniach.
2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis nw. zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ:
2.1- Zadanie nr 1 - Sprzęt i akcesoria komputerowe,
2.2- Zadanie nr 2 - Oprogramowanie specjalistyczne,
2.3- Zadanie nr 3 - Oprogramowanie do inwentaryzacji,
2.4- Zadanie nr 4 - Oprogramowanie antywirusowe,
2.5- Zadanie nr 5 - Oprogramowanie graficzne,
2.6- Zadanie nr 6 - Oprogramowanie graficzne.

3.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego:
3.1. dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 418;
3.2. w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
3.3. udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie;
3.4. udzielenie gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne.

4. Wymagania techniczne i jakościowe:
4.1. wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane;
4.2. szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1)pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ.
4.3. powyższe nie dotyczy oprogramowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 170b8d76-df8e-4800-8283-94c3b604ab95
Biuletyn 548108-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
Regon 220046753
Zamawiajacy adres ulica Na Stoku
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 520 57 39,
Zamawiajacy fax 58 520 57 50
Zamawiajacy email i.ciechowska@ztm.gda.pl,
Adres strony url www.ztm.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Numer referencyjny HZ/4/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Sprzęt musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 418, w opakowaniach. 2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis nw. zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ: 2.1- Zadanie nr 1 - Sprzęt i akcesoria komputerowe, 2.2- Zadanie nr 2 - Oprogramowanie specjalistyczne, 2.3- Zadanie nr 3 - Oprogramowanie do inwentaryzacji, 2.4- Zadanie nr 4 - Oprogramowanie antywirusowe, 2.5- Zadanie nr 5 - Oprogramowanie graficzne, 2.6- Zadanie nr 6 - Oprogramowanie graficzne. 3.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 3.1. dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 418; 3.2. w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.3. udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie; 3.4. udzielenie gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. 4. Wymagania techniczne i jakościowe: 4.1. wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane; 4.2. szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1)pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ. 4.3. powyższe nie dotyczy oprogramowania.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow Uzupełnienie informacji do pkt. II.8) - Termin realizacji - Zadanie nr 1 – 6 – do 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przy czym Wykonawca składając ofertę nie może wskazać mniej niż 5 dni kalendarzowych.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci A) opisu oferowanych urządzeń, który określać winien producenta, nazwę i symbol urządzenia oraz opis parametrów potwierdzających wymagania Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzający zachowanie warunków równoważności - dotyczy Zadania nr 1.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA!!! Dokument wymieniony wyżej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego z dochowaniem formy pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, 2) wynagrodzenia, 3) numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia Umowy; 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: w sali konferencyjnej Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, w dniu 18.07.2017 r. o godzinie 13:15. 2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 520 57 39 w godz. 8:00 – 14:00.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji (od 5 do 25 dni kalendarzowych)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)