GuidZP400 |
cc135ecc-4773-4985-9d96-fab333ebf69a
|
Biuletyn |
547857-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Klub Żak
|
Regon |
19051048100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka 195/197
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80266
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 451 590,
|
Zamawiajacy fax |
583 440 573
|
Zamawiajacy email |
natasza.garczynska@klubzak.com.pl,
|
Adres strony url |
www.klubzak.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
miejska instytucja kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.klubzak.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Klub Żak ul. Grunwaldzka 195/197 80-266 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197
|
Numer referencyjny |
ZP/P/D/01/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197, w tym urządzeń, skrzyń transportowych i okablowania.
Szczegółowe zestawienie granicznych parametrów technicznych sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 zawarte jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza konstrukcji własnych dostarczanego sprzętu. Wymagany sprzęt wraz z wszystkimi elementami powinien być fabrycznie nowy, z roku produkcji nie starszego niż 2016. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt i jego wyposażenie oraz wszelkie objęte przedmiotem zamówienia akcesoria na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty potwierdzonego protokołem odbioru sprzętu, podpisanym przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Czas reakcji serwisu (tj. moment przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego) winien być zapewniony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki (reklamacji), zaś naprawa dokonana w terminie do 10 dni roboczych od momentu przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego, chyba, że naprawa wymaga dłuższego czasu spowodowanego niezależną od Wykonawcy koniecznością zamówienia i sprowadzenia części, wówczas termin ten może zostać wydłużony za pisemną zgodą Zamawiającego po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę niemożliwości dotrzymania terminu 10-dniowego z uzasadnionych względów niezależnych od Wykonawcy i po wskazaniu przez Wykonawcę konkretnego dłuższego terminu. Każda naprawa powodująca przekroczenie przerwy w eksploatacji aparatu o dłużej niż 5 dni powoduje przedłużenie okresu gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest ponadto wymienić dany sprzęt na analogiczny w przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii tego samego elementu sprzętu w okresie gwarancji oraz zapewnić Zamawiającemu sprzęt zastępczy w wypadku naprawy trwającej dłużej niż 10 dni robocze, o parametrach nie gorszych niż sprzęt, będący przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu umowy do wykonania, w okresie gwarancji nie rzadziej niż co 12 miesięcy, przeglądu technicznego sprzętu. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie, transport do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenie sprzętu w czasie dostawy do Zamawiającego – Klubu ŻAK w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, sala koncertowa – parter.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin dostawy to 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia w postaci ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 300.000,00 zł, i przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w postaci doświadczenia w zakresie należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, łącznie: co najmniej dwóch dostaw sprzętu nagłośnieniowego o zrealizowanej wartości jednostkowej nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym okresie i złoży oświadczenie w tym zakresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
5. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
7. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjno-reklamowych lub katalogów technicznych dla oferowanego sprzętu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy:
1. wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron,
2. urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka);
3. zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa,
4. zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
5. zmiany dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy – w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby;
6. zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, w szczególności zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,
7. wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę
oraz w pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przy czym wszystkie zmiany w umowie zostają potwierdzone aneksem w formie pisemnej.Zmiany umowy zgodnie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Strona inicjująca zmianę/y występuje na piśmie wskazując zakres proponowanej zmiany, podstawę prawną i uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|