Dostawa sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Klub Żak
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547857-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197, w tym urządzeń, skrzyń transportowych i okablowania.
Szczegółowe zestawienie granicznych parametrów technicznych sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 zawarte jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza konstrukcji własnych dostarczanego sprzętu. Wymagany sprzęt wraz z wszystkimi elementami powinien być fabrycznie nowy, z roku produkcji nie starszego niż 2016. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt i jego wyposażenie oraz wszelkie objęte przedmiotem zamówienia akcesoria na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty potwierdzonego protokołem odbioru sprzętu, podpisanym przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Czas reakcji serwisu (tj. moment przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego) winien być zapewniony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki (reklamacji), zaś naprawa dokonana w terminie do 10 dni roboczych od momentu przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego, chyba, że naprawa wymaga dłuższego czasu spowodowanego niezależną od Wykonawcy koniecznością zamówienia i sprowadzenia części, wówczas termin ten może zostać wydłużony za pisemną zgodą Zamawiającego po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę niemożliwości dotrzymania terminu 10-dniowego z uzasadnionych względów niezależnych od Wykonawcy i po wskazaniu przez Wykonawcę konkretnego dłuższego terminu. Każda naprawa powodująca przekroczenie przerwy w eksploatacji aparatu o dłużej niż 5 dni powoduje przedłużenie okresu gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest ponadto wymienić dany sprzęt na analogiczny w przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii tego samego elementu sprzętu w okresie gwarancji oraz zapewnić Zamawiającemu sprzęt zastępczy w wypadku naprawy trwającej dłużej niż 10 dni robocze, o parametrach nie gorszych niż sprzęt, będący przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu umowy do wykonania, w okresie gwarancji nie rzadziej niż co 12 miesięcy, przeglądu technicznego sprzętu. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie, transport do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenie sprzętu w czasie dostawy do Zamawiającego – Klubu ŻAK w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, sala koncertowa – parter.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc135ecc-4773-4985-9d96-fab333ebf69a
Biuletyn 547857-N-2017
Zamawiajacy nazwa Klub Żak
Regon 19051048100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka 195/197
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80266
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 451 590,
Zamawiajacy fax 583 440 573
Zamawiajacy email natasza.garczynska@klubzak.com.pl,
Adres strony url www.klubzak.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny miejska instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.klubzak.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Klub Żak ul. Grunwaldzka 195/197 80-266 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197
Numer referencyjny ZP/P/D/01/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197, w tym urządzeń, skrzyń transportowych i okablowania. Szczegółowe zestawienie granicznych parametrów technicznych sprzętu nagłośnieniowego do sali koncertowej Klubu Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 zawarte jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza konstrukcji własnych dostarczanego sprzętu. Wymagany sprzęt wraz z wszystkimi elementami powinien być fabrycznie nowy, z roku produkcji nie starszego niż 2016. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt i jego wyposażenie oraz wszelkie objęte przedmiotem zamówienia akcesoria na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty potwierdzonego protokołem odbioru sprzętu, podpisanym przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Czas reakcji serwisu (tj. moment przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego) winien być zapewniony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki (reklamacji), zaś naprawa dokonana w terminie do 10 dni roboczych od momentu przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego, chyba, że naprawa wymaga dłuższego czasu spowodowanego niezależną od Wykonawcy koniecznością zamówienia i sprowadzenia części, wówczas termin ten może zostać wydłużony za pisemną zgodą Zamawiającego po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę niemożliwości dotrzymania terminu 10-dniowego z uzasadnionych względów niezależnych od Wykonawcy i po wskazaniu przez Wykonawcę konkretnego dłuższego terminu. Każda naprawa powodująca przekroczenie przerwy w eksploatacji aparatu o dłużej niż 5 dni powoduje przedłużenie okresu gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest ponadto wymienić dany sprzęt na analogiczny w przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii tego samego elementu sprzętu w okresie gwarancji oraz zapewnić Zamawiającemu sprzęt zastępczy w wypadku naprawy trwającej dłużej niż 10 dni robocze, o parametrach nie gorszych niż sprzęt, będący przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu umowy do wykonania, w okresie gwarancji nie rzadziej niż co 12 miesięcy, przeglądu technicznego sprzętu. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie, transport do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenie sprzętu w czasie dostawy do Zamawiającego – Klubu ŻAK w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, sala koncertowa – parter.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin dostawy to 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia w postaci ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 300.000,00 zł, i przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w postaci doświadczenia w zakresie należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, łącznie: co najmniej dwóch dostaw sprzętu nagłośnieniowego o zrealizowanej wartości jednostkowej nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym okresie i złoży oświadczenie w tym zakresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności 5. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 7. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjno-reklamowych lub katalogów technicznych dla oferowanego sprzętu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: 1. wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, 2. urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka); 3. zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, 4. zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 5. zmiany dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy – w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby; 6. zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, w szczególności zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, 7. wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę oraz w pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przy czym wszystkie zmiany w umowie zostają potwierdzone aneksem w formie pisemnej.Zmiany umowy zgodnie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Strona inicjująca zmianę/y występuje na piśmie wskazując zakres proponowanej zmiany, podstawę prawną i uzasadnienie.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)