Wyposażenie pracowni w Liceum Ogólnokształcącym nr V we Wrocławiu - Pracownie geograficzne i Pracownie fizyczne

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549235-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, ew. wykonanie, zmontowanie) fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2016r.) wyposażenia pracowni dydaktycznych do nowo wybudowanego budynku V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Jacka Kuronia 14 we Wrocławiu.
2) Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części:
Część 1: Pracownie geograficzne
Część 2: Pracownie fizyczne
Zamawiający wymaga aby wszystkie meble zaoferowane były w kolorze „buk”.
Materiały (płyta, blaty), z których zostanie wykonane wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać aktualne atesty higieniczne potwierdzające, że te materiały spełniają wymagania klasy higieniczności E1.
Poprzez dostawę (dowóz, wniesienie) mebli Zamawiający rozumie także skręcenie ich po dostarczeniu.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do IDW – Tabeli ceny, oddzielnie dla każdej Części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aba7ccce-fe93-45f4-9fe0-b0f4a98d6b01
Biuletyn 549235-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5
Regon 2032698000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grochowa
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53523
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 69 13,
Zamawiajacy fax 71 361 92 66
Zamawiajacy email vlo@lo5.wroc.pl,
Adres strony url lo5.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://lo5.wroc.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lo5.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiste złożenie lub przesłanie pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 we Wrocławiu; ul. Grochowa 13; 53-523 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pracowni w Liceum Ogólnokształcącym nr V we Wrocławiu - Pracownie geograficzne i Pracownie fizyczne
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, ew. wykonanie, zmontowanie) fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2016r.) wyposażenia pracowni dydaktycznych do nowo wybudowanego budynku V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Jacka Kuronia 14 we Wrocławiu. 2) Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1: Pracownie geograficzne Część 2: Pracownie fizyczne Zamawiający wymaga aby wszystkie meble zaoferowane były w kolorze „buk”. Materiały (płyta, blaty), z których zostanie wykonane wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać aktualne atesty higieniczne potwierdzające, że te materiały spełniają wymagania klasy higieniczności E1. Poprzez dostawę (dowóz, wniesienie) mebli Zamawiający rozumie także skręcenie ich po dostarczeniu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do IDW – Tabeli ceny, oddzielnie dla każdej Części.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał dostawy sprzętów podobnych do objętych częściami, na które składa ofertę, odpowiednio: Część 1: min. 2 dostawy o minimalnej wartości każdej z tych dostaw 20.000,00 zł. (netto) ; Część 2: min. 2 dostawy o minimalnej wartości każdej z tych dostaw 150.000,00 zł. (netto) ;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniona Tabela ceny dla zadania, na które składana jest oferta
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określono w Części II SIWZ - Wzór umowy
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pracownie geograficzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Tabelą ceny
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)