Dostawa posiłków w systemie tacowym do szpitala

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549192-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usług żywienia, tj. przygotowywania całodziennych posiłków dla pacjentów szpitala oraz dostawa posiłków w systemie tacowym na oddziały szpitalne z kuchni. Wykonawca przygotuje posiłki na bazie własnych produktów z wykorzystaniem pomieszczeń kuchennych oraz maszyn i urządzeń kuchennych będących własnością Zamawiającego.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
3. Szacowana ilość osobodni w okresie 12 miesięcy, to 46 000 tysięcy (średnia miesięczna ilość osobodnia, to 3 833) w tym: śniadanie (3 731 szt.), obiad (4 145 szt.), kolacja (3 624 szt.)
4. Rzeczywista miesięczna ilość osobodni z okresu od dnia 1 czerwca 2016 r. do dnia 31 maja 2017r. – 45 879 (w tym 3 722 śniadań, 4 134 obiadów, 3 614 kolacji) – miesięcznie 3 823 osobodni

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c182bf72-f8b8-4725-aeac-67bb6e27abe6
Biuletyn 549192-N-2017
Zamawiajacy nazwa Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Regon 23119002000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawidowska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 213 987,
Zamawiajacy fax 757 213 906
Zamawiajacy email mkozak@lcm-luban.pl,
Adres strony url www.lcm-luban.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego będąca własnością samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lcm-luban.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lcm-luban.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, Sekretariat Prezesa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa posiłków w systemie tacowym do szpitala
Numer referencyjny ZP/06/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usług żywienia, tj. przygotowywania całodziennych posiłków dla pacjentów szpitala oraz dostawa posiłków w systemie tacowym na oddziały szpitalne z kuchni. Wykonawca przygotuje posiłki na bazie własnych produktów z wykorzystaniem pomieszczeń kuchennych oraz maszyn i urządzeń kuchennych będących własnością Zamawiającego. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Szacowana ilość osobodni w okresie 12 miesięcy, to 46 000 tysięcy (średnia miesięczna ilość osobodnia, to 3 833) w tym: śniadanie (3 731 szt.), obiad (4 145 szt.), kolacja (3 624 szt.) 4. Rzeczywista miesięczna ilość osobodni z okresu od dnia 1 czerwca 2016 r. do dnia 31 maja 2017r. – 45 879 (w tym 3 722 śniadań, 4 134 obiadów, 3 614 kolacji) – miesięcznie 3 823 osobodni
Cpv glowny przedmiot 15894220-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2017-08-01T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem przynajmniej 1 usługi obejmującej wykonanie usług żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż brutto 200 000,00 PLN. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty: wykaz usług żywienia zbiorowego wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług obejmujących usługi żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż brutto 200 000,00 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 4 XII rozdziału SIWZ). Wartość ujęta w wykazie j/w może być kwotą jednorazowej usługi lub sumą wykonanych usług dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Dokument należy złożyć NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 4 XII rozdziału SIWZ). Aktualny dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług żywienia zbiorowego wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług obejmujących usługi żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż brutto 200 000,00 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 4 XII rozdziału SIWZ). Wartość ujęta w wykazie j/w może być kwotą jednorazowej usługi lub sumą wykonanych usług dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2)Pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne; Uwaga - Wadium należy złożyć w odrębnej kopercie
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 200 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dwieście złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. Opis koperty: nazwa (firma) Wykonawcy adres Wykonawcy Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. ul. Zawidowska 4 59 – 800 Lubań „Dostawa posiłków w systemie tacowym do szpitala” ZP/06/2017 WADIUM Nie otwierać przed dniem 18.07.2017 r., godzina 09:00 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w BZ WBK S.A. nr 78 1090 1955 0000 0001 3078 8028 z dopiskiem: „Dostawa posiłków ZP/06/2017”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: - wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt 10. XXIII rozdziału SIWZ. - Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.a) XXIII rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w ust. 3 i 4 § 24 projektu umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, pod warunkiem, że nie naruszają postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena netto całodobowego wsadu surowcowego (na 1 pacjenta)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)