GuidZP400 |
c182bf72-f8b8-4725-aeac-67bb6e27abe6
|
Biuletyn |
549192-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
|
Regon |
23119002000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zawidowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 213 987,
|
Zamawiajacy fax |
757 213 906
|
Zamawiajacy email |
mkozak@lcm-luban.pl,
|
Adres strony url |
www.lcm-luban.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego będąca własnością samorządu terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lcm-luban.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lcm-luban.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, Sekretariat Prezesa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa posiłków w systemie tacowym do szpitala
|
Numer referencyjny |
ZP/06/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usług żywienia, tj. przygotowywania całodziennych posiłków dla pacjentów szpitala oraz dostawa posiłków w systemie tacowym na oddziały szpitalne z kuchni. Wykonawca przygotuje posiłki na bazie własnych produktów z wykorzystaniem pomieszczeń kuchennych oraz maszyn i urządzeń kuchennych będących własnością Zamawiającego.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
3. Szacowana ilość osobodni w okresie 12 miesięcy, to 46 000 tysięcy (średnia miesięczna ilość osobodnia, to 3 833) w tym: śniadanie (3 731 szt.), obiad (4 145 szt.), kolacja (3 624 szt.)
4. Rzeczywista miesięczna ilość osobodni z okresu od dnia 1 czerwca 2016 r. do dnia 31 maja 2017r. – 45 879 (w tym 3 722 śniadań, 4 134 obiadów, 3 614 kolacji) – miesięcznie 3 823 osobodni
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2017-08-01T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem przynajmniej 1 usługi obejmującej wykonanie usług żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż brutto 200 000,00 PLN. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć dokumenty: wykaz usług żywienia zbiorowego wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług obejmujących usługi żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż brutto 200 000,00 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 4 XII rozdziału SIWZ). Wartość ujęta w wykazie j/w może być kwotą jednorazowej usługi lub sumą wykonanych usług dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Dokument należy złożyć NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 4 XII rozdziału SIWZ). Aktualny dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług żywienia zbiorowego wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług obejmujących usługi żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż brutto 200 000,00 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 4 XII rozdziału SIWZ). Wartość ujęta w wykazie j/w może być kwotą jednorazowej usługi lub sumą wykonanych usług dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2)Pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne; Uwaga - Wadium należy złożyć w odrębnej kopercie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium.
2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 200 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dwieście złotych).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
-nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
- kwotę gwarancji,
- termin ważności gwarancji,
Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. Opis koperty:
nazwa (firma) Wykonawcy
adres Wykonawcy
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
ul. Zawidowska 4
59 – 800 Lubań
„Dostawa posiłków w systemie tacowym do szpitala”
ZP/06/2017
WADIUM
Nie otwierać przed dniem 18.07.2017 r., godzina 09:00
6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w BZ WBK S.A. nr 78 1090 1955 0000 0001 3078 8028 z dopiskiem: „Dostawa posiłków ZP/06/2017”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium:
- wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt 10. XXIII rozdziału SIWZ.
- Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
- na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.a) XXIII rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w ust. 3 i 4 § 24 projektu umowy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, pod warunkiem, że nie naruszają postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|