GuidZP400 |
55ae1415-6bd4-4cb2-a528-5597da8334a5
|
Biuletyn |
548960-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
|
Regon |
87111888500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowe Miasto Lubawskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
13300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 472-96-32,
|
Zamawiajacy fax |
56 474-27-14
|
Zamawiajacy email |
zp@umnowemiasto.pl,
|
Adres strony url |
http://nml-um.bip-wm.pl/public/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"WOW - Wiedza otwarta dla Wszystkich" Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://nml-um.bip-wm.pl/public/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://nml-um.bip-wm.pl/public/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do pracowni językowych, urządzeń multimedialnych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w ramach projektu pn. "WOW - Wiedza Otwarta dla Wszystkich"
|
Numer referencyjny |
IM.271.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części (z możliwością złożenia oferty na jedną bądź dwie części przedmiotu zamówienia) o następujących zakresach:
1) CZĘŚĆ I – dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi
w Załączniku nr A SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III, zgodnie
z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Wskazany w pkt. II.8) Ogłoszenia o zamówieniu okres realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 45 dni robocze zgodnie z zapisem w rozdziale 3 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) dla części I - 3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni językowych składającą się m.in. z: mebli wraz z pulpitami ucznia i sprzętu audio (np. słuchawki, głośniki) wraz z oprogramowaniem oraz każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 35 000 zł brutto;
b) dla części II - 3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem dostawę wyposażenia pracowni komputerowej składającą się z mebli oraz komputerów/laptopów oraz każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 35 000 zł brutto;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia opisu zgodnego
z załącznikami do Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 i 3 do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu).
a) Identyfikatory katalogowe/karty katalogowe oferowanych urządzeń: tablicy interaktywnej, drukarki
i laptopa. Dokumenty techniczne dla tych urządzeń mogą być dostarczone w wersji angielskojęzycznej,
b) Fotografie bądź rysunki techniczne oferowanych mebli, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dot. wyposażenia pracowni językowych.
c) Certyfikat ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości – dotyczy producenta oferowanej drukarki oraz laptopa,
d) Certyfikat ISO 14001 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków osiągania systematycznego zmniejszania oddziaływania na środowisko - dotyczy producenta oferowanej drukarki oraz laptopa,
e) Deklaracje zgodności CE dla oferowanych: dotyczy producenta oferowanej drukarki oraz laptopa.
f) Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany laptop wyposażony jest
w procesor uzyskujący wynik co najmniej 2950 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
(na dzień nie wcześniejszy niż 01.06.2017 r.),
g) Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - Video card Benchmark), że zaoferowany laptop wyposażony jest w kartę graficzną uzyskującą wynik co najmniej 590 punktów w teście wydajności PassMark - Video Card Benchmark według wyników publikowanych na stronie http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php.
h) Potwierdzenie (wydruk ze strony Energy Star), że oferowana platforma sprzętowa dla laptopa jest zgodna z normą Energy Star wraz z wydrukiem ze strony internetowej potwierdzającym wpis oferowanego zestawu komputerowego w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub na http://www.energystar.gov lub dokumenty równoważne,
i) Potwierdzenie, że oferowany laptop posiada certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z zaoferowanym systemem operacyjnym (np. wydruk ze strony Microsoft WHCL),
j) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej,
k) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że sprzęt i oprogramowanie posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej;
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 3 umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec;
2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacjach technicznych oferowanego sprzętu – Załączniku nr 2 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załączniku nr A do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy;
3) zmiana podwykonawstwa określonego w § 5 w zakresie prac zleconych podwykonawcom.
3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem,
że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia wynosi nie więcej niż 45 dni robocze zgodnie z zapisem w rozdziale 3 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia wynosi nie więcej niż 45 dni robocze zgodnie z zapisem w rozdziale 3 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;
|
| |