Dostawa wyposażenia do pracowni językowych, urządzeń multimedialnych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w ramach projektu pn. "WOW - Wiedza Otwarta dla Wszystkich"

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
Miejscowość Nowe Miasto Lubawskie
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548960-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części (z możliwością złożenia oferty na jedną bądź dwie części przedmiotu zamówienia) o następujących zakresach:
1) CZĘŚĆ I – dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi
w Załączniku nr A SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III, zgodnie
z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55ae1415-6bd4-4cb2-a528-5597da8334a5
Biuletyn 548960-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
Regon 87111888500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowe Miasto Lubawskie
Zamawiajacy kod pocztowy 13300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 56 472-96-32,
Zamawiajacy fax 56 474-27-14
Zamawiajacy email zp@umnowemiasto.pl,
Adres strony url http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "WOW - Wiedza otwarta dla Wszystkich" Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni językowych, urządzeń multimedialnych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w ramach projektu pn. "WOW - Wiedza Otwarta dla Wszystkich"
Numer referencyjny IM.271.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części (z możliwością złożenia oferty na jedną bądź dwie części przedmiotu zamówienia) o następujących zakresach: 1) CZĘŚĆ I – dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Wskazany w pkt. II.8) Ogłoszenia o zamówieniu okres realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 45 dni robocze zgodnie z zapisem w rozdziale 3 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: a) dla części I - 3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni językowych składającą się m.in. z: mebli wraz z pulpitami ucznia i sprzętu audio (np. słuchawki, głośniki) wraz z oprogramowaniem oraz każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 35 000 zł brutto; b) dla części II - 3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem dostawę wyposażenia pracowni komputerowej składającą się z mebli oraz komputerów/laptopów oraz każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 35 000 zł brutto;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia opisu zgodnego z załącznikami do Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 i 3 do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu). a) Identyfikatory katalogowe/karty katalogowe oferowanych urządzeń: tablicy interaktywnej, drukarki i laptopa. Dokumenty techniczne dla tych urządzeń mogą być dostarczone w wersji angielskojęzycznej, b) Fotografie bądź rysunki techniczne oferowanych mebli, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dot. wyposażenia pracowni językowych. c) Certyfikat ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości – dotyczy producenta oferowanej drukarki oraz laptopa, d) Certyfikat ISO 14001 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków osiągania systematycznego zmniejszania oddziaływania na środowisko - dotyczy producenta oferowanej drukarki oraz laptopa, e) Deklaracje zgodności CE dla oferowanych: dotyczy producenta oferowanej drukarki oraz laptopa. f) Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 2950 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. (na dzień nie wcześniejszy niż 01.06.2017 r.), g) Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - Video card Benchmark), że zaoferowany laptop wyposażony jest w kartę graficzną uzyskującą wynik co najmniej 590 punktów w teście wydajności PassMark - Video Card Benchmark według wyników publikowanych na stronie http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php. h) Potwierdzenie (wydruk ze strony Energy Star), że oferowana platforma sprzętowa dla laptopa jest zgodna z normą Energy Star wraz z wydrukiem ze strony internetowej potwierdzającym wpis oferowanego zestawu komputerowego w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub na http://www.energystar.gov lub dokumenty równoważne, i) Potwierdzenie, że oferowany laptop posiada certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z zaoferowanym systemem operacyjnym (np. wydruk ze strony Microsoft WHCL), j) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej, k) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że sprzęt i oprogramowanie posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej;
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 3 umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacjach technicznych oferowanego sprzętu – Załączniku nr 2 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załączniku nr A do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy; 3) zmiana podwykonawstwa określonego w § 5 w zakresie prac zleconych podwykonawcom. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia wynosi nie więcej niż 45 dni robocze zgodnie z zapisem w rozdziale 3 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia do 2 pracowni językowych (wraz z montażem i uruchomieniem) oraz dostawa urządzeń multimedialnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Wskazany w pkt 4 termin wykonania zamówienia wynosi nie więcej niż 45 dni robocze zgodnie z zapisem w rozdziale 3 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej dla uczniów klas I-III, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w Załączniku nr A SIWZ;
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)