Środki czystości

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-21 00:00:00
Instytucja 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Ciechocinek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548448-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnego sprzętu , przedmiotów i środków do utrzymania czystości zwanych dalej produktami. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym w zał. nr 2 do siwz.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zapewni, że oferuje produkty posiadające aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynek polski zgodnie z obowiązującymi przepisami ( certyfikaty, atesty)
2. Na każdym opakowaniu jednostkowym musi znajdować się terminy ważności ( data przydatności do użycia ) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim.
3. Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) dostarczonego asortymentu wynosił minimum 6 miesięcy pełnego okresu ważności określonego przez producenta danego asortymentu licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
4. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
5. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe ) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zmiany ilości zamawianego asortymentu określonego w danym pakiecie w załączniku nr 2 do SIWZ, a wyszczególnionego w pakietach. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wpisania w załączniku nr 2 do SWIZ (czytelnie) nazwy konkretnego produktu oraz producenta.
10. Zamawiający wymaga pozwolenia na obrót środkami biobójczymi w przypadku oferowania produktów biobójczych.
11. Realizacja zamówienia do 72 godzin od dnia przesłania drogą elektroniczną zamówienia przez Zamawiającego , transportem Wykonawcy.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian do niniejszej umowy spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony tj. zakończenie produkcji danej pozycji asortymentowej przez producenta lub zmianę opakowania.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przejęcia asortymentu do magazynu, niespełniającego wymogów wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2
-wymagane dokumenty dla pakietu nr 2 poz. 18,19 i 20 to:
karta produktu z opisem techniczny
-wymagane dokumenty dla pakietu nr3 poz. 1do 25 to:
deklarację zgodności producenta stwierdzający jego przeznaczenie , opinie , ocenę, atesty, spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu (WE) NR 1935/2004 Parlamentu Europejskiego I Rady Europy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG z późniejszymi zmianami, oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami, dokument stwierdzający dopuszczenie produktu do kontaktu z żywnością.
-wymagane dokumenty dla pakietu nr4 poz. 1do 7 to:
ulotkę oferowanego produktu z oznaczeniem producenta
-wymagane dokumenty dla pakietu nr 5 to:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008r , w sprawie klasyfikacji oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywę 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 (Dz.Urz. UE L 353 z 31 grudnia 2008 roku), z późniejszymi zmianami (CLP)
do oferty należy dołączyć karty charakterystyki dotyczy pozycji (1,2,4,5,7,8,9,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,30,31,33,34,35,36,38,40,41,42,43,44,45)
Zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2016/621 z dnia 21 kwietnia 2016r.zmieniające załącznik VI do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 dotyczące produktów kosmetycznych ( tekst mający znaczenie dla EOG0 Komisja Europejska, uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr. 1223/2009 z dnia 30listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych i ulotki produktowe lub arkusze danych składników dotyczy pozycji (6,10,11,18,27,39,46,47)
Oraz ulotki produktu dotyczy pozycji (3,12,13,14,15,16,17)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy.
-dopuszczalna jest możliwość zmiany asortymentu w ramach obowiązującej umowy
- Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie Zamawiającego, potwierdzone kartą szkolenia.
- wymagane dokumenty dla pakietu nr 6
- ponadto dla poz. 1-do10 należy złożyć certyfikaty: system zarządzania jakością ISO 9001, system zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważne, wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą zgodną z zaleceniami PCA (dotyczy producenta środków przedmiotu zamówienia).
- do oferty należy dołączyć karty charakterystyki i ulotki produktowe oferowanych środków dotyczy pozycji (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,19,20,21) oraz ulotki produktowe dla pozycji (18,22)
- pozwolenie Ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z póź. zm..) dot. poz. 9 i 14.
ponadto
- wykonawca dla poz. 1do 4 użyczy w bezpłatnie i zamontuje na czas trwania umowy zintegrowany system dozujący dla czterech produktów z sygnalizacją alarmową, lancami do pojemników z produktem mierzącym ich poziom oraz indukcyjną sondę pomiarową mierzącą stężenie produktów w myjni.
- wykonawca dla poz. 8-9 zapewnia że w cenie oferty zamontuje w bezpłatne użytkowanie urządzenia dozujące do przygotowania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianach oraz wymaganą ilość węża zakończoną pistoletami dozującymi roztwór lub czystą wodę na powierzchnię w miejscach i wg. wskazań zamawiającego
- naprawę dozowników w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia usterki
- jeden raz w miesiącu przegląd sprzętu dozującego potwierdzonego kartą serwisową
- zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych produktów za zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy
- dopuszczalna jest możliwość zmiany asortymentu w ramach obowiązującej umowy w przypadku wycofania danego artykułu z produkcji;
-wykonawca w ciągu 3 dni od pierwszej dostawy zobowiązuje się przeprowadzić nieodpłatne szkolenie z zakresu dobrej praktyki higienicznej (GHP) dla osób stosujących środki.
- dla poz. 10 i 11 wykonawca zamontuje dozownik naścienny w ilości 2szt.

UWAGA dotyczy pakietu nr 6
Celem zachowania warunków serwisowych na zmywarki Winterhalter i pieca Rational w przypadku zaoferowania produktów które uszkodzą w/w sprzęt, dostawca chemii będzie obciążony fakturami VAT wystawionymi przez firmę dokonująca naprawy urządzenia.
Dostawca produktów chemicznych musi posiadać zezwolenie producenta urządzeń Winterhalter do przeprogramowywania w/w urządzeń
-wymagane dokumenty pakietu nr 7 to:
- do oferty należy dołączyć karty charakterystyki i ulotki zaoferowanych środków dotyczy pozycji 1do 6
- na okres obowiązującej umowy dostawca zabezpieczy pompy elektryczne do przepompowywania środków chemicznych tzn. stabilizowanego podchlorynu sodu i korektora ph minus – zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
- opakowanie nie obciążone kosztami-będzie podlegać zwrotowi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 739eda74-b3d2-46bd-a6cc-b17f10802211
Biuletyn 548448-N-2017
Zamawiajacy nazwa 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Regon 91051403900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Ciechocinek
Zamawiajacy kod pocztowy 87720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 837 200,
Zamawiajacy fax 542 837 320
Zamawiajacy email j.zimny@22wszur.pl,
Adres strony url www.22wszur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www22wszur.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22wszur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przez operatora pocztowego, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SPZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek
Nazwa nadana zamowieniu Środki czystości
Numer referencyjny 10/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci od 1 do 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnego sprzętu , przedmiotów i środków do utrzymania czystości zwanych dalej produktami. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym w zał. nr 2 do siwz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zapewni, że oferuje produkty posiadające aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynek polski zgodnie z obowiązującymi przepisami ( certyfikaty, atesty) 2. Na każdym opakowaniu jednostkowym musi znajdować się terminy ważności ( data przydatności do użycia ) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim. 3. Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) dostarczonego asortymentu wynosił minimum 6 miesięcy pełnego okresu ważności określonego przez producenta danego asortymentu licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 4. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 5. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe ) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zmiany ilości zamawianego asortymentu określonego w danym pakiecie w załączniku nr 2 do SIWZ, a wyszczególnionego w pakietach. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wpisania w załączniku nr 2 do SWIZ (czytelnie) nazwy konkretnego produktu oraz producenta. 10. Zamawiający wymaga pozwolenia na obrót środkami biobójczymi w przypadku oferowania produktów biobójczych. 11. Realizacja zamówienia do 72 godzin od dnia przesłania drogą elektroniczną zamówienia przez Zamawiającego , transportem Wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian do niniejszej umowy spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony tj. zakończenie produkcji danej pozycji asortymentowej przez producenta lub zmianę opakowania. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przejęcia asortymentu do magazynu, niespełniającego wymogów wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 -wymagane dokumenty dla pakietu nr 2 poz. 18,19 i 20 to: karta produktu z opisem techniczny -wymagane dokumenty dla pakietu nr3 poz. 1do 25 to: deklarację zgodności producenta stwierdzający jego przeznaczenie , opinie , ocenę, atesty, spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu (WE) NR 1935/2004 Parlamentu Europejskiego I Rady Europy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG z późniejszymi zmianami, oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami, dokument stwierdzający dopuszczenie produktu do kontaktu z żywnością. -wymagane dokumenty dla pakietu nr4 poz. 1do 7 to: ulotkę oferowanego produktu z oznaczeniem producenta -wymagane dokumenty dla pakietu nr 5 to: Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008r , w sprawie klasyfikacji oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywę 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 (Dz.Urz. UE L 353 z 31 grudnia 2008 roku), z późniejszymi zmianami (CLP) do oferty należy dołączyć karty charakterystyki dotyczy pozycji (1,2,4,5,7,8,9,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,30,31,33,34,35,36,38,40,41,42,43,44,45) Zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2016/621 z dnia 21 kwietnia 2016r.zmieniające załącznik VI do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 dotyczące produktów kosmetycznych ( tekst mający znaczenie dla EOG0 Komisja Europejska, uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr. 1223/2009 z dnia 30listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych i ulotki produktowe lub arkusze danych składników dotyczy pozycji (6,10,11,18,27,39,46,47) Oraz ulotki produktu dotyczy pozycji (3,12,13,14,15,16,17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy. -dopuszczalna jest możliwość zmiany asortymentu w ramach obowiązującej umowy - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie Zamawiającego, potwierdzone kartą szkolenia. - wymagane dokumenty dla pakietu nr 6 - ponadto dla poz. 1-do10 należy złożyć certyfikaty: system zarządzania jakością ISO 9001, system zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważne, wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą zgodną z zaleceniami PCA (dotyczy producenta środków przedmiotu zamówienia). - do oferty należy dołączyć karty charakterystyki i ulotki produktowe oferowanych środków dotyczy pozycji (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,19,20,21) oraz ulotki produktowe dla pozycji (18,22) - pozwolenie Ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z póź. zm..) dot. poz. 9 i 14. ponadto - wykonawca dla poz. 1do 4 użyczy w bezpłatnie i zamontuje na czas trwania umowy zintegrowany system dozujący dla czterech produktów z sygnalizacją alarmową, lancami do pojemników z produktem mierzącym ich poziom oraz indukcyjną sondę pomiarową mierzącą stężenie produktów w myjni. - wykonawca dla poz. 8-9 zapewnia że w cenie oferty zamontuje w bezpłatne użytkowanie urządzenia dozujące do przygotowania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianach oraz wymaganą ilość węża zakończoną pistoletami dozującymi roztwór lub czystą wodę na powierzchnię w miejscach i wg. wskazań zamawiającego - naprawę dozowników w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia usterki - jeden raz w miesiącu przegląd sprzętu dozującego potwierdzonego kartą serwisową - zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych produktów za zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy - dopuszczalna jest możliwość zmiany asortymentu w ramach obowiązującej umowy w przypadku wycofania danego artykułu z produkcji; -wykonawca w ciągu 3 dni od pierwszej dostawy zobowiązuje się przeprowadzić nieodpłatne szkolenie z zakresu dobrej praktyki higienicznej (GHP) dla osób stosujących środki. - dla poz. 10 i 11 wykonawca zamontuje dozownik naścienny w ilości 2szt. UWAGA dotyczy pakietu nr 6 Celem zachowania warunków serwisowych na zmywarki Winterhalter i pieca Rational w przypadku zaoferowania produktów które uszkodzą w/w sprzęt, dostawca chemii będzie obciążony fakturami VAT wystawionymi przez firmę dokonująca naprawy urządzenia. Dostawca produktów chemicznych musi posiadać zezwolenie producenta urządzeń Winterhalter do przeprogramowywania w/w urządzeń -wymagane dokumenty pakietu nr 7 to: - do oferty należy dołączyć karty charakterystyki i ulotki zaoferowanych środków dotyczy pozycji 1do 6 - na okres obowiązującej umowy dostawca zabezpieczy pompy elektryczne do przepompowywania środków chemicznych tzn. stabilizowanego podchlorynu sodu i korektora ph minus – zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP - opakowanie nie obciążone kosztami-będzie podlegać zwrotowi.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, : że: jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody majątkowe i osobowe, wyrządzone z związku z prowadzeniem działalności i posiadaniem mienia wykorzystywanego w tej działalności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- pod warunkiem ,ze wykonawca nie złożył oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z sesji otwarcia ofert.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu -dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczenia OC j (bądź inny dokument) od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej ) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę na sumę ubezpieczenia minimum wartości złożonej oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - certyfikaty wymienione w wymaganiach od wykonawcy , karty charakterystyki , atesty, pozwolenia , karty produktu, jeśli przepisy wymagają ich przedstawienia dla poszczególnych produktów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają ,że wynagrodzenie należne wykonawcy wynikające z zapisów § 13 umowy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo bez zamiany umowy do zmiany ilości zamawianego produktu w danym pakiecie nie przekraczając ogólnej wartości brutto danego pakietu.
IV 4 4 data 2017-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kara umowna
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)