Analiza, integracja danych i konfiguracja ekosystemu serwisów internetowych PARP w jednym Systemie Zarządzania Treścią (CMS)

Data publikacji 2017-09-04
Data zakończenia 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534464-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Analiza, integracja danych i konfiguracja ekosystemu serwisów internetowych PARP w jednym Systemie Zarządzania Treścią (CMS) na którą składają się następujące zadania:
Zadanie 1 - Analiza wstępna;
Zadanie 2 - Integracja danych i konfiguracja ekosystemu serwisów internetowych PARP w jednym Systemie Zarządzania Treścią (CMS);
Zadanie 3 - Aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Treścią (CMS);
Zadanie 4 – Dodatkowe godziny programistyczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 767cb58c-c2e5-485e-81eb-493d24c195fc
Biuletyn 534464-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Regon 1718109500000
Zamawiajacy adres ulica Pańska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 432 80 80,
Zamawiajacy fax (022) 432 86 20
Zamawiajacy email biuro@parp.gov.pl,
Adres strony url http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Program Operacyjny Polska Wschodnia oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Analiza, integracja danych i konfiguracja ekosystemu serwisów internetowych PARP w jednym Systemie Zarządzania Treścią (CMS)
Numer referencyjny 44/I (p/182/BI/2017)
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Analiza, integracja danych i konfiguracja ekosystemu serwisów internetowych PARP w jednym Systemie Zarządzania Treścią (CMS) na którą składają się następujące zadania: Zadanie 1 - Analiza wstępna; Zadanie 2 - Integracja danych i konfiguracja ekosystemu serwisów internetowych PARP w jednym Systemie Zarządzania Treścią (CMS); Zadanie 3 - Aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Treścią (CMS); Zadanie 4 – Dodatkowe godziny programistyczne.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 304878,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-11-20T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wygaśnięcia gwarancji, zgodnie z terminem wskazanym przez wybranego Wykonawcę w Ofercie, z zastrzeżeniem ust. 2-5. 2. Realizacja Zadania 1, wskazanego w§ 3 ust. 1 SIWZ musi zostać zakończona i rozliczona do dnia 20 listopada 2017 r. 3. Realizacja Zadania 2, wskazanego w§ 3 ust. 1 SIWZ: 1) W tym produktów etapu 1 musi zostać zakończona i rozliczona do 15 grudnia 2017 r. 2) W tym produktów etapu 2 musi zostać zakończona i rozliczona do 27 kwietnia 2018 r. 4. Realizacja Zadania 3, wskazanego w§ 3 ust. 1 SIWZ musi zostać zakończona i rozliczona do dnia 29 czerwca 2018 r. 5. Realizacja Zadania 4, wskazanego w§ 3 ust. 1 SIWZ musi zostać zakończona i rozliczona do dnia 20 listopada 2018 r. 6.Pozostały okres realizacji projektu związany jest jedynie z zobowiązaniem gwarancyjnym Wykonawcy, o którym mowa w pkt 11 SOPZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali: a) 3 usługi polegające na przeprowadzeniu audytu użyteczności serwisów internetowych o wartości co najmniej 15 000 zł brutto dla każdej usługi (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); b) 3 usługi polegające na wdrożeniu serwisu internetowego opartego o rozwiązania CMS Joomla! o wartości co najmniej 50 000 zł brutto dla każdej usługi (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi). 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia: tj.: a) Kierownikiem Projektu – osobą która odpowiadała za realizację co najmniej 3 projektów odpowiadających swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia, tj. analizie serwisów internetowych o wartości co najmniej 15 000 złotych brutto każdy oraz kierowała zespołem nie mniejszym niż 3 osoby (w przypadku każdego z projektów); b) UX Designerem - osobą, która posiada doświadczenie w: ii. projektowaniu interfejsów z uwzględnieniem architektury informacji, interakcji oraz RWD; iii. analizie interfejsów pod kątem użyteczności i funkcjonalności z wykorzystaniem heurystyk; iv. opracowywaniu dokumentacji pod kątem wdrożenia interfejsu; c) UX Researcherem - osobą, która posiada doświadczenie w: i. projektowaniu badań w zakresie doboru techniki badawczej w testowaniu produktów cyfrowych; ii. przeprowadzania badań z uwzględnieniem celów biznesowych; iii. analizie i wnioskowaniu na podstawie wyników badań oraz ich prezentacji w formie raportów zawierających rekomendacje rozwojowe; d) Web Analyst - osobą, która posiada: i. aktualny certyfikat Google Analytics oraz doświadczenie w: ii. zaawansowanych implementacjach analitycznych przy użyciu narzędzi takich jak Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console; iii. implementacji, analizowaniu oraz dokonywaniu pomiarów z wykorzystaniem narzędzi Click Trackingu (np. HotJar, CrazyEgg lub podobnych) i testów (np. Optimizely, Visual Website Optimizer lub podobnych); iv. projektowaniu, implementacji, pomiarze i analizie testów A/B wraz z tworzeniem rekomendacji rozwojowych; e) IT Business Analyst - osobą, która posiada doświadczenie w: i. przygotowywaniu zakresu i planu analizy biznesowej i funkcjonalnej; ii. doborze metod dokumentowania wymagań w zależności od kontekstu projektu; iii. umiejętności czytelnego i zrozumiałego przedstawiania reguł i procesów biznesowych w oparciu o standardy (np. BPMN); f) Joomla! Specialist - osobą, która posiada doświadczenie w: i. tworzeniu serwisów internetowych w oparciu o platformę Joomla!; ii. administrowaniu serwisami opartymi na platformie Joomla!; iii. tworzeniu autorskich rozszerzeń CMS Joomla!; Grafikiem - osobą, która posiada doświadczenie w projektowaniu stron internetowych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r. poz. 584 ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2014 r. poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowiei załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony; 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie Zadań, produktów objętych zamówieniem, które będą uzasadnione rzeczywistymi potrzebami użytkowników modyfikowanego Systemu CMS bądź zmianami w dostępnych technologiach; Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wartości umowy określonej w §9 ust. 1 5) termin realizacji przedmiotu Umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni; 6) z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia publicznego lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem, nie będzie możliwe wykonanie części Zadań objętych niniejszą Umową w terminach wynikających z Umowy, możliwe będzie ich wydłużenie o czas odpowiadający przeszkodom, które spowodowały brak możliwości realizacji Zadań w terminach pierwotnie przewidzianych Umową.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zaleca się sporządzenie Oferty na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp zawierające informacje w zakresie wskazanym w § 8 ust. 1; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu, 4) oświadczenie innego podmiotu o tym, że nie podlega on wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz ust. 5 pkt 1-2 uPzp (w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach tego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp). 2. Wykonawca w Formularzu ofertowym: - wskaże okres gwarancji, nie krótszy niż 12 miesięcy na warunkach określonych w pkt 11 SOPZ; - przedstawi „Opis koncepcji realizacji zamówienia”, uwzględniający jej wpływ na realizację celu zamówienia oraz wzajemną spójność z celami określonymi w pkt 1.2 SOPZ, który będzie zawierał w szczególności: 1) Podział zadań pomiędzy osoby oddelegowane do realizacji zamówienia (co najmniej osoby, wskazane w Części III pkt 2 Oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) ze wskazaniem odpowiedzialności za poszczególne Zadania i ich poprawność techniczną i merytoryczną. 2) Propozycję realizacji Zadania 1, w tym w szczególności: a) użyte narzędzia/metodologie proponowane przy analizie ilościowej, o której mowa w pkt 2.3.1 SOPZ (wraz z uzasadnieniem propozycji); b) użyte narzędzia/metodologie proponowane przy analizie eksperckiej, o której mowa w pkt 2.3.2 SOPZ (wraz z uzasadnieniem propozycji); c) użyte narzędzia/metodologie proponowane przy analizie biznesowej, o której mowa w pkt 2.3.3 SOPZ (wraz z uzasadnieniem propozycji); 3) Propozycję realizacji Zadania 2, w tym w szczególności: a) wybrana zwinna metodyka wdrożenia (wraz ze szczegółowym opisem), którą Wykonawca zastosuje do realizacji Zadań określonych w pkt 3 SOPZ; b) użyte narzędzia/metodologie proponowane przy analizie eksperckiej, o której mowa w pkt 3.1.1 SOPZ (wraz z uzasadnieniem propozycji); c) użyte narzędzia/metodologie proponowane przy badaniach UX, o których mowa w pkt 3.1.4 SOPZ (wraz z uzasadnieniem propozycji). 4) Propozycja dodatkowych badań z przedsiębiorcami wraz z określeniem momentu przeprowadzenia badania (badanie założeń ekosystemu w ramach Zadania 1 (p. 2.10) i/lub jego wdrożenia w ramach Zadania 2 (p.3.5 SOPZ)) oraz propozycja narzędzi/metodologii proponowanych przy badaniach z przedsiębiorcami (wraz z uzasadnieniem propozycji). 5) Procedury organizacyjne przewidziane przez Wykonawcę w celu zagwarantowania najwyższej jakości oraz terminowości realizacji zadań zgodnie z harmonogramem; 6) Analizę potencjalnych ryzyk i zagrożeń związanych z realizacją prac wraz z propozycją przeciwdziałania i zapobiegania ryzykom ze wskazaniem zasobów możliwych do wykorzystania w ramach realizacji zamówienia, które Wykonawca może oddelegować w przypadku wystąpienia ryzyka. 7) Propozycję harmonogramu, określającą co najmniej, elementy wymienione w tabeli, o której mowa w § 12 ust. 9 pkt 7) SIWZ.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)