I. Zakres obsługi serwisowej i bieżący nadzór nad systemem informatycznym użytkowanym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje następujące oprogramowania aplikacyjne:
Część biała systemu - część Systemu informatycznego obejmuje:
1. system szpitalny klasy HIS (CliniNET – producent CGM)
2. system klasy RIS/PACS NetRAAD II (CGM)
3. system laboratoryjny (LAB3000 – INFOPUBLISHING)
4. system obsługi apteki centralnej (CGM)
5. system analizy kosztów leczenia SAK PRO (CGM)
6. system endoskopowy EndoRAAD (CGM)
7. Centralny Węzeł Danych Radiologicznych CWT (CGM)
8. moduł rozliczeń z NFZ STER (CGM)
9. oprogramowanie do obsługi cytostatyków (CATO – Cato Software Solutions GmbH)
Część szara systemu - część Systemu informatycznego obejmuje:
1. SIMPLE.ERP Finanse i Księgowość,
2. SIMPLE.ERP Info,
3. SIMPLE.ERP Majątek Trwały,
4. SIMPLE.ERP Obrót Towarowy,
5. SIMPLE.ERP Personel,
6. SIMPLE.ERP Serwer Raportów,
7. SIMPLE.ERP e-PIT,
8. SIMPLE.ERP Obieg Dokumentów,
9. SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny
10. XPRIMER.HRM
11. XPRIMER. Zarządzanie Aparaturą
12. SAS Bussines Inteligence (BI)
Zakres obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad wyżej wymienionymi elementami Systemu informatycznego uwzględnia również istniejące mechanizmy wymiany danych oraz rozwiązania integrujące poszczególne składowe Systemu.
II. Parametry usługi serwisowej:
1. Dla części „białej" systemu
a. Godziny pracy Serwisu 24godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu
b. Czas reakcji do 2 godzin
c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni
d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin
e. Czas usunięcia Awarii max do 33 dni
2. Dla części „szarej" systemu
a. Godziny pracy Serwisu poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-16.00
b. Czas reakcji do 2 godzin
c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni
d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin
e. Czas usunięcia Awarii max. do 30 dni
3. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zagwarantuje:
a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów aplikacji, awarii
i błędów krytycznych
b) całodobowy dostęp do systemu serwisowego (Help Desk), w ramach którego
realizowane będą następujące funkcje:
- wysyłanie zgłoszeń błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania
aplikacyjnego (możliwość wykonywania zgłoszeń przez co najmniej 7 użytkowników),
- serwis FAO, zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów
pytania,
c) wiedzy zawierający min: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,
d) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach,
e) możliwość pobrania wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w
zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez
Zamawiającego,
f) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących
stanowiących wynik inwencji twórczej Autora,
g) wprowadzenie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych
aktów prawnych prawa powszechnie obowiązującego, jak również wynikających
z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, w szczególności:
- Ministerstwo Zdrowia,
- NFZ,
- Centrum Zdrowia Publicznego,
- PZH,
- Urząd Statystyczny,
4. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji Systemu , w związku z wymaganiami
określonymi lub stanowiącymi konsekwencję zmian prawa powszechnie obowiązującego
oraz resortowego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub
wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian aktualizacyjnych najpóźniej w dniu wejścia w życie tychże wymagań lub jeżeli nie będzie to możliwe w terminie uzgodnionym z zamawiającym w sposób zapewniający bezproblemowe korzystanie z oprogramowania.
III. Wszystkie czynności serwisowe realizowane będą lokalnie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie. W przypadku świadczenia usługi serwisu zdalnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w szczególnych przypadkach, do wezwania Wykonawcy do stawienia się w siedzibie Zamawiającego, celem usunięcia błędu w aplikacji czy omówienia modyfikacji.
|
GuidZP400 |
43f10047-ce84-4b3f-9959-5e8d9c7d93ec
|
Biuletyn |
582636-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/64/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Zakres obsługi serwisowej i bieżący nadzór nad systemem informatycznym użytkowanym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje następujące oprogramowania aplikacyjne:
Część biała systemu - część Systemu informatycznego obejmuje:
1. system szpitalny klasy HIS (CliniNET – producent CGM)
2. system klasy RIS/PACS NetRAAD II (CGM)
3. system laboratoryjny (LAB3000 – INFOPUBLISHING)
4. system obsługi apteki centralnej (CGM)
5. system analizy kosztów leczenia SAK PRO (CGM)
6. system endoskopowy EndoRAAD (CGM)
7. Centralny Węzeł Danych Radiologicznych CWT (CGM)
8. moduł rozliczeń z NFZ STER (CGM)
9. oprogramowanie do obsługi cytostatyków (CATO – Cato Software Solutions GmbH)
Część szara systemu - część Systemu informatycznego obejmuje:
1. SIMPLE.ERP Finanse i Księgowość,
2. SIMPLE.ERP Info,
3. SIMPLE.ERP Majątek Trwały,
4. SIMPLE.ERP Obrót Towarowy,
5. SIMPLE.ERP Personel,
6. SIMPLE.ERP Serwer Raportów,
7. SIMPLE.ERP e-PIT,
8. SIMPLE.ERP Obieg Dokumentów,
9. SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny
10. XPRIMER.HRM
11. XPRIMER. Zarządzanie Aparaturą
12. SAS Bussines Inteligence (BI)
Zakres obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad wyżej wymienionymi elementami Systemu informatycznego uwzględnia również istniejące mechanizmy wymiany danych oraz rozwiązania integrujące poszczególne składowe Systemu.
II. Parametry usługi serwisowej:
1. Dla części „białej" systemu
a. Godziny pracy Serwisu 24godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu
b. Czas reakcji do 2 godzin
c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni
d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin
e. Czas usunięcia Awarii max do 33 dni
2. Dla części „szarej" systemu
a. Godziny pracy Serwisu poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-16.00
b. Czas reakcji do 2 godzin
c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni
d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin
e. Czas usunięcia Awarii max. do 30 dni
3. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zagwarantuje:
a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów aplikacji, awarii
i błędów krytycznych
b) całodobowy dostęp do systemu serwisowego (Help Desk), w ramach którego
realizowane będą następujące funkcje:
- wysyłanie zgłoszeń błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania
aplikacyjnego (możliwość wykonywania zgłoszeń przez co najmniej 7 użytkowników),
- serwis FAO, zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów
pytania,
c) wiedzy zawierający min: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,
d) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach,
e) możliwość pobrania wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w
zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez
Zamawiającego,
f) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących
stanowiących wynik inwencji twórczej Autora,
g) wprowadzenie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych
aktów prawnych prawa powszechnie obowiązującego, jak również wynikających
z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, w szczególności:
- Ministerstwo Zdrowia,
- NFZ,
- Centrum Zdrowia Publicznego,
- PZH,
- Urząd Statystyczny,
4. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji Systemu , w związku z wymaganiami
określonymi lub stanowiącymi konsekwencję zmian prawa powszechnie obowiązującego
oraz resortowego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub
wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian aktualizacyjnych najpóźniej w dniu wejścia w życie tychże wymagań lub jeżeli nie będzie to możliwe w terminie uzgodnionym z zamawiającym w sposób zapewniający bezproblemowe korzystanie z oprogramowania.
III. Wszystkie czynności serwisowe realizowane będą lokalnie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie. W przypadku świadczenia usługi serwisu zdalnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w szczególnych przypadkach, do wezwania Wykonawcy do stawienia się w siedzibie Zamawiającego, celem usunięcia błędu w aplikacji czy omówienia modyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą iż:
a) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia,
b) dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia.
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do ich dysponowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1a do specyfikacji. (Załącznik winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|