Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Data publikacji 2017-09-04
Data zakończenia 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582636-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Zakres obsługi serwisowej i bieżący nadzór nad systemem informatycznym użytkowanym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje następujące oprogramowania aplikacyjne:
Część biała systemu - część Systemu informatycznego obejmuje:
1. system szpitalny klasy HIS (CliniNET – producent CGM)

2. system klasy RIS/PACS NetRAAD II (CGM)

3. system laboratoryjny (LAB3000 – INFOPUBLISHING)
4. system obsługi apteki centralnej (CGM)
5. system analizy kosztów leczenia SAK PRO (CGM)
6. system endoskopowy EndoRAAD (CGM)
7. Centralny Węzeł Danych Radiologicznych CWT (CGM)
8. moduł rozliczeń z NFZ STER (CGM)
9. oprogramowanie do obsługi cytostatyków (CATO – Cato Software Solutions GmbH)

Część szara systemu - część Systemu informatycznego obejmuje:
1. SIMPLE.ERP Finanse i Księgowość,
2. SIMPLE.ERP Info,
3. SIMPLE.ERP Majątek Trwały,
4. SIMPLE.ERP Obrót Towarowy,
5. SIMPLE.ERP Personel,
6. SIMPLE.ERP Serwer Raportów,
7. SIMPLE.ERP e-PIT,
8. SIMPLE.ERP Obieg Dokumentów,
9. SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny
10. XPRIMER.HRM
11. XPRIMER. Zarządzanie Aparaturą
12. SAS Bussines Inteligence (BI)

Zakres obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad wyżej wymienionymi elementami Systemu informatycznego uwzględnia również istniejące mechanizmy wymiany danych oraz rozwiązania integrujące poszczególne składowe Systemu.
II. Parametry usługi serwisowej:
1. Dla części „białej" systemu
a. Godziny pracy Serwisu 24godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu
b. Czas reakcji do 2 godzin
c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni
d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin
e. Czas usunięcia Awarii max do 33 dni
2. Dla części „szarej" systemu
a. Godziny pracy Serwisu poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-16.00
b. Czas reakcji do 2 godzin
c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni
d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin
e. Czas usunięcia Awarii max. do 30 dni
3. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zagwarantuje:
a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów aplikacji, awarii
i błędów krytycznych
b) całodobowy dostęp do systemu serwisowego (Help Desk), w ramach którego
realizowane będą następujące funkcje:
- wysyłanie zgłoszeń błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania
aplikacyjnego (możliwość wykonywania zgłoszeń przez co najmniej 7 użytkowników),
- serwis FAO, zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów
pytania,
c) wiedzy zawierający min: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,
d) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach,
e) możliwość pobrania wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w
zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez
Zamawiającego,
f) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących
stanowiących wynik inwencji twórczej Autora,
g) wprowadzenie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych
aktów prawnych prawa powszechnie obowiązującego, jak również wynikających
z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, w szczególności:
- Ministerstwo Zdrowia,
- NFZ,
- Centrum Zdrowia Publicznego,
- PZH,
- Urząd Statystyczny,
4. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji Systemu , w związku z wymaganiami
określonymi lub stanowiącymi konsekwencję zmian prawa powszechnie obowiązującego
oraz resortowego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub
wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian aktualizacyjnych najpóźniej w dniu wejścia w życie tychże wymagań lub jeżeli nie będzie to możliwe w terminie uzgodnionym z zamawiającym w sposób zapewniający bezproblemowe korzystanie z oprogramowania.

III. Wszystkie czynności serwisowe realizowane będą lokalnie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie. W przypadku świadczenia usługi serwisu zdalnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w szczególnych przypadkach, do wezwania Wykonawcy do stawienia się w siedzibie Zamawiającego, celem usunięcia błędu w aplikacji czy omówienia modyfikacji.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 43f10047-ce84-4b3f-9959-5e8d9c7d93ec
Biuletyn 582636-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/64/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu I. Zakres obsługi serwisowej i bieżący nadzór nad systemem informatycznym użytkowanym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje następujące oprogramowania aplikacyjne: Część biała systemu - część Systemu informatycznego obejmuje: 1. system szpitalny klasy HIS (CliniNET – producent CGM) 2. system klasy RIS/PACS NetRAAD II (CGM) 3. system laboratoryjny (LAB3000 – INFOPUBLISHING) 4. system obsługi apteki centralnej (CGM) 5. system analizy kosztów leczenia SAK PRO (CGM) 6. system endoskopowy EndoRAAD (CGM) 7. Centralny Węzeł Danych Radiologicznych CWT (CGM) 8. moduł rozliczeń z NFZ STER (CGM) 9. oprogramowanie do obsługi cytostatyków (CATO – Cato Software Solutions GmbH) Część szara systemu - część Systemu informatycznego obejmuje: 1. SIMPLE.ERP Finanse i Księgowość, 2. SIMPLE.ERP Info, 3. SIMPLE.ERP Majątek Trwały, 4. SIMPLE.ERP Obrót Towarowy, 5. SIMPLE.ERP Personel, 6. SIMPLE.ERP Serwer Raportów, 7. SIMPLE.ERP e-PIT, 8. SIMPLE.ERP Obieg Dokumentów, 9. SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny 10. XPRIMER.HRM 11. XPRIMER. Zarządzanie Aparaturą 12. SAS Bussines Inteligence (BI) Zakres obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad wyżej wymienionymi elementami Systemu informatycznego uwzględnia również istniejące mechanizmy wymiany danych oraz rozwiązania integrujące poszczególne składowe Systemu. II. Parametry usługi serwisowej: 1. Dla części „białej" systemu a. Godziny pracy Serwisu 24godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu b. Czas reakcji do 2 godzin c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin e. Czas usunięcia Awarii max do 33 dni 2. Dla części „szarej" systemu a. Godziny pracy Serwisu poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-16.00 b. Czas reakcji do 2 godzin c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin e. Czas usunięcia Awarii max. do 30 dni 3. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zagwarantuje: a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów aplikacji, awarii i błędów krytycznych b) całodobowy dostęp do systemu serwisowego (Help Desk), w ramach którego realizowane będą następujące funkcje: - wysyłanie zgłoszeń błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego (możliwość wykonywania zgłoszeń przez co najmniej 7 użytkowników), - serwis FAO, zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, c) wiedzy zawierający min: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, d) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach, e) możliwość pobrania wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego, f) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora, g) wprowadzenie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych prawa powszechnie obowiązującego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, w szczególności: - Ministerstwo Zdrowia, - NFZ, - Centrum Zdrowia Publicznego, - PZH, - Urząd Statystyczny, 4. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji Systemu , w związku z wymaganiami określonymi lub stanowiącymi konsekwencję zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz resortowego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian aktualizacyjnych najpóźniej w dniu wejścia w życie tychże wymagań lub jeżeli nie będzie to możliwe w terminie uzgodnionym z zamawiającym w sposób zapewniający bezproblemowe korzystanie z oprogramowania. III. Wszystkie czynności serwisowe realizowane będą lokalnie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie. W przypadku świadczenia usługi serwisu zdalnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w szczególnych przypadkach, do wezwania Wykonawcy do stawienia się w siedzibie Zamawiającego, celem usunięcia błędu w aplikacji czy omówienia modyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą iż: a) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia, b) dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do ich dysponowania.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1a do specyfikacji. (Załącznik winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)