Dostawa wyposażenia OWP w Suchym Dębie, OWP w Grabinach-Zameczku i OWP w Koźlinach w wyposażenie elektroniczne, pomoce dydaktyczne, materiały papierniczo-biurowe oraz zabawki w ramach projektu pn. „Uniwersytet przedszkolaka”

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Suchy Dąb
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583786-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia OWP w Suchym Dębie, OWP w Grabinach – Zameczku i OWP w Koźlinach w wyposażenie elektroniczne, pomoce dydaktyczne, wyposażenie meblowe, materiały papierniczo-biurowe oraz zabawki w ramach projektu pn. „Uniwersytet przedszkolaka”.
2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie w terminie maksymalnie 20 dni kalendarzowych do następujących lokalizacji na terenie Gminy Suchy Dąb:
a) OWP w Suchym Dębie
b) OWP w Grabinach - Zameczku
c) OWP w Koźlinach
zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczone wyposażenie w wysokości co najmniej 24 miesiące. Początek biegu terminu gwarancji będzie liczony od daty wydania całości przedmiotu umowy Zamawiającemu bez wad i podpisania protokołu potwierdzającego przyjęcie przedmiotu dostawy i jego montaż. (Gwarancja dotyczy zadania:1, 2, )
5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, ze wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego wyposażenia. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Ciężar dowodu spełnienia warunku równoważności spoczywa na wykonawcy.
6. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 (cztery) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy następujących założeniach:
a)Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia
1. zadanie (część) nr 1 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia elektronicznego do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach
2. zadanie (część) nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach
3. zadanie (część) nr 3 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach
4. zadanie (część) nr 4- Dostawa zabawek do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77c38b00-88ef-4460-b39e-f8104afaaca9
Biuletyn 583786-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 19052787200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Suchy Dąb
Zamawiajacy kod pocztowy 83022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 828 620
Zamawiajacy fax 586 828 685
Zamawiajacy email skarbnik@suchy-dab.pl
Adres strony url https://www.suchy-dab.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa wyposażenia OWP w Suchym Dębie, OWP w Grabinach-Zameczku i OWP w Koźlinach w wyposażenie elektroniczne, pomoce dydaktyczne, materiały papierniczo-biurowe oraz zabawki w ramach projektu pn. „Uniwersytet przedszkolaka” zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3.Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.suchy-dab.pl/index.php/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.suchy-dab.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia OWP w Suchym Dębie, OWP w Grabinach-Zameczku i OWP w Koźlinach w wyposażenie elektroniczne, pomoce dydaktyczne, materiały papierniczo-biurowe oraz zabawki w ramach projektu pn. „Uniwersytet przedszkolaka”
Numer referencyjny ZP.271.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia OWP w Suchym Dębie, OWP w Grabinach – Zameczku i OWP w Koźlinach w wyposażenie elektroniczne, pomoce dydaktyczne, wyposażenie meblowe, materiały papierniczo-biurowe oraz zabawki w ramach projektu pn. „Uniwersytet przedszkolaka”. 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie w terminie maksymalnie 20 dni kalendarzowych do następujących lokalizacji na terenie Gminy Suchy Dąb: a) OWP w Suchym Dębie b) OWP w Grabinach - Zameczku c) OWP w Koźlinach zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczone wyposażenie w wysokości co najmniej 24 miesiące. Początek biegu terminu gwarancji będzie liczony od daty wydania całości przedmiotu umowy Zamawiającemu bez wad i podpisania protokołu potwierdzającego przyjęcie przedmiotu dostawy i jego montaż. (Gwarancja dotyczy zadania:1, 2, ) 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, ze wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego wyposażenia. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Ciężar dowodu spełnienia warunku równoważności spoczywa na wykonawcy. 6. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 (cztery) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy następujących założeniach: a)Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia 1. zadanie (część) nr 1 – Dostawa wraz z montażem wyposażenia elektronicznego do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach 2. zadanie (część) nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach 3. zadanie (część) nr 3 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach 4. zadanie (część) nr 4- Dostawa zabawek do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Suchym Dębie, w Grabinach-Zameczku i Koźlinach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: maksymalnie 20 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wyposażenia przedszkoli lub szkół w pomoce dydaktyczne lub narzędzia technologii informacyjnych lub komunikacyjnych, każda z dostaw o wartości brutto co najmniej : Część 1 – 10 000,00 Część 2 – 10 000,00 Cześć 3 –10 000,00 Część 4 – 10 000,00 Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie tabeli przedstawionej w załączniku nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: I. Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a) w przypadku wstrzymania lub zawieszenia dostawy przez Zamawiającego; b) z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedziana lub nie, zamieszki, działania wroga, sabotaż, inwazję, ograniczenia wynikające z kwarantanny, strajki, lock - outy, działania władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia jej wystąpienia. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej. c) w przypadku wstrzymania realizacji dostawy ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; d) w związku z koniecznością zapewnienia finansowania zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający chwilowo nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy. II. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III. Inne zmiany a) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostawy, b) zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, c) wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w ofercie. 2. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną – organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wystąpienie okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. I nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian do umowy.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)